Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
is de site bij jullie ook zo traag
dit bericht heeft wel 2 minuten in beslag genomen.
grt,bouk.
Ik denk dat dit niet site-gebonden is. Meer en meer stel ik vast dat plots het internet traag tot ultra-traag werkt om dan zonder enige aanwijzing ook plots weer snel te zijn.
Heb dit vooral bij Chrome en vooral als er veel beelden opgemalden geweest zijn of moeten.
ALs ik dan de cache eruit gooi en de browser stop, enkele seconden wacht en dan de browser opnieuw start, loopt het weer lekker tot ...
Ook al geprobeerd om cache er volledig uit gooien maar dat lukt blijkbaar niet volledig ...
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
... het is enkel bd andere sites laden normaal op dus niet het internet volgens mij alle hier toch
yep..hier ook.
de vele andere foto sites waar ik ook lid van ben werken vlotjes.
nou ja op EOS na dan, die heeft en paar dagen problemen gehad maar werkt nu weer prima.
grt,bouk.
Hier af en toe ook ergerlijk traag, alsof BD mijn antwoorden spuugzat is en
ze vrijwillig in de wachtrij zet. Maar ja, mijn dokter had me al gewaarschuwd
dat ik paranoïde aan het worden was.
Hier zou best een van de admins (van Shoot?) op antwoorden, maar het zou natuurlijk kunnen dat men net die periode (van luwte?) voorzien heeft voor een eventuele backup of andere server-werkzaamheden. Zeker als je de 'cyclus' (dan snel, dan traag) kunt preciseren, is dat een mogelijke verklaring.
De laatste dagen geen enkel probleem hier. Het is een tijd geleden even langzaam geweest (vooral bij het posten), maar dat is toch al een aantal dagen geleden.
Moest er echt een probleem zijn, dan worden we daarover tijdig ingelicht.
Comment