Papier heeft nog lang niet afgedaan. KLIK
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Papier blijft een noodzaak.
Collapse
X
-
-
Re: Papier blijft een noodzaak.
Er is dus niet voor alles een bruikbaar digitaal alternatief.http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtMoraal van het verhaal: "Mevrouw is altijd het slachtoffer".
Het gevolg van haar actie is, dat ze een extra zwaar remspoor uit z'n onderbroek mag wassen.gr, eb
Comment
-
-
vind ik nu super...daar ik al jaren de voorloper was op school van computers, ipads, ereaders......kan me hier goed in vinden, heb ook nog zo'n strijd tegen papierverspilling gestreden........super gewoongroetjes aline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtIk zou het anders wel leuk vinden mocht ik even te weinig parkeergeld betalen en de politie steekt een iPad onder mijn ruitenwisser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtIk zou het anders wel leuk vinden mocht ik even te weinig parkeergeld betalen en de politie steekt een iPad onder mijn ruitenwisser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk berichtDan kent u de boeten bedragen nog niet in Nederland: daar kun je heel wat Ipads voor kopen. Voor een moord krijg je minder.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment