Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alé hup, Rabobank verlaagt opnieuw z'n spaarrente.... ING Core Fund ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alé hup, Rabobank verlaagt opnieuw z'n spaarrente.... ING Core Fund ?

Alé hup.... Rabobank.be past zijn basisrente aan de marktsituatie aan

Geachte heer, als direct gevolg van de aanhoudende lage rentestand op de markten zien we ons genoodzaakt de basisrente op onze spaarrekeningen aan te passen.
    Vanaf 18 maart 2013 krijgt u de volgende vergoeding op uw spaargeld:
    De basisrente op de Rabo Spaarrekening en Rabo Junior Account wordt 1,40% (voordien 1,50%).
    De basisrente op de Rabo Plus Account, Rabo Gift Account en Rabo Junior Plus Account wordt 0,50% (voordien 0,65%).
    De getrouwheidspremie op deze rekeningen blijft ongewijzigd.

Eerst een paar maand geleden al de rente verlaagd, dan dopingaffaire's waarvan ze sponsor zijn, en nu nog een verlaging, het gaat bergaf
    Ook de ING verlaagd hun rente.

Bij ING had ik een beleggingsfondsen met kapitaal bescherming ING Selectis 11 cap, maar brengt niets op en zal ik binnenkort verkopen als m'n instap/uitstapkosten gedekt zijn.

Onderstaand fonds werd mij aangeraden zonder kapitaalbescherming, wat vinden jullie hiervan ?

ISIN BE62471211302
    Is zonder kapitaalsbescherming, maar zou enkele gerenomeerde fondsenbeheerders hebben van Blackrock, Axa.... goed wereldwijd gespreid + gespreid over obligaties en aandelen die in hoeveelheid kunnen verschuiven.

Iedereen zou gewoon z'n geld moeten afhalen, de banken zouden dan wel wat meer % geven op de spaarrekeningen als ze geen werkkapitaal meer hebben :-D
    Last edited by 2010; 14 maart 2013, 20:41.

Re: Alé hup, Rabobank verlaagt opnieuw z'n spaarrente.... ING Core Fund ?

Heb dezelfde mail gekregen. Zal ook eens bekijken of ik er mijn centen moet weghalen.
    In fondsen heb ik helemaal geen vertrouwen meer. Toen de rentedalingen enkele jaren geleden werden ingezet had ik belegd in verschillende fondsen bij Centea. De jaarlijkse intresten waren niet min in tijden dat het bergaf ging met de rentes. Centea heeft dan leuk weg alle contracten verbroken en een laatste maal intrest uitbetaald. Je kon dan maar iets anders gaan zoeken met je centen.
    Momenteel wordt weer veel met fondsen gegoocheld. Niet te erg au sérieux nemen zou ik zeggen. Als het erop aankomt trek je altijd aan het kortste eind. En je zal al blij mogen zijn als je de centen terugziet.
    Het enige wat volgens mij nu nog opbrengt is de beurs. Maar dat kan je uiteraard maar met een beperkt deel van je vermogen doen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

De grootbanken betalen eigenlijk nog te veel interest. Want de grote massa blijft toch hondstrouw.
      Dus, een goede zaakvoerder gaat aftasten hoe laag hij kan gaan vooraleer er toch enkele mensen wakker worden.
      Je vind nog altijd spaarboekjes met rentes tussen 2 en 2.5 %. Is ook niet veel, maar al een veelvoud van bij de groten.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Heel raar, mijn vrouw heeft die mail gehad maar ik niet en we hebben nogtans elk appart rekeningen er staan bij de rabobank.
        Anyway....

Tis bij de deutshe bank ook al geen te vetten meer maar toch nog bij de betere denk ik.
        KBC is al helemaal niets, die drogen je helemaal af.

Als er betrouwbare banken zijn die nog redelijk aan intrest geven dan hoor ik het graag.
        Kom nu nie af met NIBC bank heh want die heeft een slechte rating, straks gaan die ook falliet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht

Als er betrouwbare banken zijn die nog redelijk aan intrest geven dan hoor ik het graag.
          Kom nu nie af met NIBC bank heh want die heeft een slechte rating, straks gaan die ook falliet.
          Daar zijn gewoon geen of het zou moeten om oplichters gaan.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht

Moneyou van ABN AMRO bv. (rating A2/A/A+, zie de spaargids)
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
            X