Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom Skynet mail

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Belgacom Skynet mail

Kan iemand hier bevestigen dat de email dienst van skynet niet functioneert? (ingesneeuwd? )

OK ;.. laat maar ... sneeuw is schijnbaar geruimd .. haastige spoed etc ..
    Last edited by Guest41; 12 maart 2013, 19:37.

Re: Belgacom Skynet mail

Ik heb zo gisteren geprobeerd om bij iemand webmail van Skynet aan de praat te krijgen, dus eerst aanmelden bij e-services.
    Wat een lijdensweg, op de duur heb ik toch maar een Gmail account aangemaakt.
    Die man gebruikt tot nu toe hotmail, maar dat wordt een catastrofe: om de haverklap wordt zijn account geblokkeerd. Het is voldoende dat je je bij hotmail op reis een paar keer via een hotspot aanmeldt om eruit te vliegen. Zéér onbeschoft vind ik. Je zou verwachten dat ze met een soort veiligheidsvraag werken, niet dus. Dan maar een gmail-account om te gebruiken om hotmail te laten deblokkeren. Hoogst bizar.
    Eigenlijk een beetje off-topic,maar vermits de initiële vraag toch al opgelost is.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Nee hoor, hier werkt alles prima via Skynet webmail.

Zelfs op vakantie te Oostenrijk enkele weken terug kon ik zonder problemen mijn e-mails via Skynet webmail lezen.

"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Ik heb zo gisteren geprobeerd om bij iemand webmail van Skynet aan de praat te krijgen, dus eerst aanmelden bij e-services.
        Wat een lijdensweg, op de duur heb ik toch maar een Gmail account aangemaakt.
        Die man gebruikt tot nu toe hotmail, maar dat wordt een catastrofe: om de haverklap wordt zijn account geblokkeerd. Het is voldoende dat je je bij hotmail op reis een paar keer via een hotspot aanmeldt om eruit te vliegen. Zéér onbeschoft vind ik. Je zou verwachten dat ze met een soort veiligheidsvraag werken, niet dus. Dan maar een gmail-account om te gebruiken om hotmail te laten deblokkeren. Hoogst bizar.
        Eigenlijk een beetje off-topic,maar vermits de initiële vraag toch al opgelost is.
        Ik heb nooit problemen met skynet, vandaar mijn vraag omdat ze plots "uit de lucht" waren. Ik gebruik trouwens ook nooit webmail ...
        De populaire providers zoals hotmail, gmail, live mail en anderen worden schijnbaar overstelpt met gehackte accounts. Ik denk dat ze die stroom niet meer aankunnen. Ze gooien je er nog liever uit want dat werkt sneller en zekerder .. je moet maar een nieuwe account aanmaken als je er terug in wil!

Comment

Klopt toch wel iets van hoor... Wij hebben al jaar en dag Skynet, en zelden problemen. Maar de afgelopen twee dagen (ergens gisteren namiddag opgelost) werd ons keer op keer bij elke automatisch check van nieuwe binnenkomende mail gevraagd om een wachtwoord. Dacht wel dat het om iets op de Skynet-servers ging, maar kon niet onmiddellijk iets terugvinden. Trouwens, via webmail gaf geen problemen, maar ook daar moet je je met username en paswoord aanmelden.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik had de laatste dagen geen problemen met Skynet mail.
            Wel soms met de Skynet homepage waar dan een boodschap staat dat er problemen zijn met de website.

Ter info over mail :
            Dit is mijn ervaring, spijtig genoeg:
            Als je Skynet paswoord is gehackt kan het zijn dat via je mailadres spammails worden verstuurd. In dat geval is de (zeer onaardige) reactie van Skynet is dat ze je mail zeer snel afsluiten zonder je te waarschuwen op één of andere manier. En dan heb je ongeveer wat LesC beschrijft, je kan geen contact maken met de mailserver en webmail werkt dan uiteraard ook niet. Internet werkt wel.
            Als het probleem blijft aanhouden, best eens contact opnemen met Skynet.

Hopelijk heeft er iemand iets aan.

Comment

Idem ditto .. zelden of nooit (echte) problemen gehad met skynet. .. en ik gebruik uit gewoonte heel sterke passwoorden ttz random combinaties van toegelaten lettertekens die totaal zinloos zijn en dus geen enkele betekenis hebben, het helpt ... (hout vasthouden)

Comment

Working...
              X