Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panorama abdijtoren Sint-Truiden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panorama abdijtoren Sint-Truiden

Panorama vanop de Truiense abdijtoren. Het houtenwerk van de toren werd tijdens een zware brand volledig verwoest, nu is er een observatieplatform.
    Wat vinden jullie ervan, hier en daar zit er een foutje in, maar zonder statief...

Panorama abdijtoren Sint-Truiden
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Re: Panorama abdijtoren Sint-Truiden

Leuke panorama maar persoonlijk had ik het liever gezien met wat minder lucht en meer van de gebouwen.
    Maar dat is maar een eigen idee natuurlijk.
    Wel geluk met het weer en het verre uitzicht.
    Kon je de lucht niet bijwerken om de foutjes weg te werken?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

heel mooi gedaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht...
        Maar dat moet mogelijk zijn!
        Ik zal het eens proberen.

Bedankt!
        Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Heel mooi, met welk programma maak je dat? ( Maar ik had net als Verseg toch ook graag iets meer gebouw gehad )

Walter
          D850

Comment

We zijn er op een BD-SD geweest, maar toen was er zoveel mist dat je van daaruit zelfs de kerktoren bijna niet meer zag.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Het panorama met hugin, en de flash (.swf) wordt gemaakt met Kolor panotour (betalend maar betaalbaar). Heb dat onlangs gekocht omdat ik met de freeware software die er bestaat niet de gewenste resultaten kreeg, en ik dit een erg leuke vorm van "fotografie" vind. Het lukt met freeware software hoor maar er komt veel meer bij kijken. Met Panotour heb je na enkele minuten een afgewerkt flash bestand.
              Na verschillende trial-versies getest te hebben (3D-vista, Autodesk Sitcher Unlimited, PTgui, ...) vond ik deze het gemakkelijkste voor mijn doeleinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C. Ruben Bekijk bericht
                Het panorama met hugin, en de flash (.swf) wordt gemaakt met Kolor panotour (betalend maar betaalbaar). Heb dat onlangs gekocht omdat ik met de freeware software die er bestaat niet de gewenste resultaten kreeg, en ik dit een erg leuke vorm van "fotografie" vind. Het lukt met freeware software hoor maar er komt veel meer bij kijken. Met Panotour heb je na enkele minuten een afgewerkt flash bestand.
                Na verschillende trial-versies getest te hebben (3D-vista, Autodesk Sitcher Unlimited, PTgui, ...) vond ik deze het gemakkelijkste voor mijn doeleinden.
                Dus in eerste instantie gewoon een serie zelfgemaakte foto's tot panorama stitchen ( wat bijv. ook uitstekend lukt met Cs5 ) ?

Walter
                D850

Comment

Dus in eerste instantie gewoon een serie zelfgemaakte foto's tot panorama stitchen ( wat bijv. ook uitstekend lukt met Cs5 ) ?
                  Ja dat moet lukken, je kan met dat programma dus ook van eerder gemaakte pano's interactieve maken.
                  Het moeten ook niet persé 360° panorama's zijn.
                  Het is ook mogelijk om hotspots aan te brengen met een link naar een volgende pano.

Comment

Working...
                  X