Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor Bouk
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: Voor Bouk
Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk berichtEn, naar wat ruikt dit?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtLoempia met currysaus?gr, eb
Comment
-
't Smaakte alleszins naar Chinees.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk berichtHeb al gemerkt dat bouk de flitspaal is van BD.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk berichteerder wanabee moderator
Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
Is dat nu om zichzelf interessant te willen maken? Inderdaad een wannabe mod te willen zijn? Ik vind het eenvoudigweg zieligen een man die ik al lang niet meer serieus neem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtInderdaad, neem nu deze hier:
Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
Is dat nu om zichzelf interessant te willen maken? Inderdaad een wannabe mod te willen zijn? Ik vind het eenvoudigweg zieligen een man die ik al lang niet meer serieus neem.
zelfs echte mods zijn onder de indruk van zijn kunnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk berichtPas op want de aanhang is hier groot op BD..
zelfs echte mods zijn onder de indruk van zijn kunnen!
of
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen
of
hoe kan je de splinter in andermans oog verwijderen, als je de balk in eigen oog niet ziet...
Daar ik het ook niet altijd eens ben met Bouk, vind ik wel dat je ook niet moet overdrijvenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Pff, gaat het weer die kant op gaan.
Je kan ook gewoon iemand negeren als je die persoon irritant vind. Dat doe je in het echte leven toch ook.
ps: voor ik iemand op zn tenen trap, dit is een algemeen commentaar.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new"
of
hij die zonder zonde is werpe de eerste steen
of
hoe kan je de splinter in andermans oog verwijderen, als je de balk in eigen oog niet ziet...
Daar ik het ook niet altijd eens ben met Bouk, vind ik wel dat je ook niet moet overdrijven
Comment
-
Comment