Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crysis on Imac...Damned :-(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

    Ik heb Crysis 3 op de PS3 , maar wat een zonde van mijn geld is dat geweest zeg. Dit soort spellen koop je om multiplayer te kunnen spelen , maar dat werkt dus totaal niet ! Constant problemen met "Host Migration " dat niet werkt , gevolgd door een connection loss . Kan werkelijk waar nog geen 2 games achter elkaar uitspelen. Ben niet de enige die daar last van heeft , en gebeurt op meerdere platforms ....Heb deze dus niet meer gespeeld. Ben nu bezig met Tomb Raider , en dat werkt wel ....prachtig spel !!
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #47
      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

      Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
      Ik heb Crysis 3 op de PS3 , maar wat een zonde van mijn geld is dat geweest zeg. Dit soort spellen koop je om multiplayer te kunnen spelen , maar dat werkt dus totaal niet ! Constant problemen met "Host Migration " dat niet werkt , gevolgd door een connection loss . Kan werkelijk waar nog geen 2 games achter elkaar uitspelen. Ben niet de enige die daar last van heeft , en gebeurt op meerdere platforms ....Heb deze dus niet meer gespeeld. Ben nu bezig met Tomb Raider , en dat werkt wel ....prachtig spel !!
      Dan ben ik toch een uitzondering.
      Ik speel veel liever op mijn eigen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #48
        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Dan ben ik toch een uitzondering.
        Ik speel veel liever op mijn eigen
        Is ook je goed recht natuurlijk Ik heb de singleplayer nog niet gezien , maar ook die schijnt niet helemaal bug-vrij te zijn : http://secure.mycrysis.com/forums/vi...p?f=69&t=62835
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #49
          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

          Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
          Is ook je goed recht natuurlijk Ik heb de singleplayer nog niet gezien , maar ook die schijnt niet helemaal bug-vrij te zijn : http://secure.mycrysis.com/forums/vi...p?f=69&t=62835
          't Gaat daar wel over bugs op de playstation he
          Ik heb intussen het eerste deel uitgespeeld.

          Ambetant is wel dat het moeilijk is om Psycho terug te vinden NA een mission.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #50
            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

            Alé....
            Ik ben nu al iets aan uitdokteren wat me niet te duur is en toch ff wat ademruimte geeft.

            De beperkingen van mijn iMac op 'n dual core van 3,06Ghz en 'n ATI 4670 budgetkaart onder DX10.
            Het scherm is wel HDMI.

            of

            Mijn Bureau PC (Antec sonata 2 kast) heeft ook 'n dual core die ik makkelijk op 3.2Ghz kan laten draaien. (mits kleine Vcore aanpassing)
            Is al uitgebreid getest.
            Hier heb ik onlangs nog 'n SSD 120GB in geplaatst en start op in dual boot XP of Win7. Gaat erg vlot.
            In mijn NAS-server zit nog 'n ongebruikt 2TB schijf als 2de volume, die ik in dit oude systeem kan zetten.

            Als nieuwe videokaart zou het de Nvidia 660 worden, met DX11

            Vermits ik de resolutie van 1920*1080 op mijn iMac gewoon ben, zal de monitor ook worden vervangen.
            Hier zou ik voor de dell monitor gaan. Wat ook al 'n verbetering is van 21,5 naar 24 ".


            Ik sta open voor positieve opmerkingen of commentaar.

            Comment


            • #51
              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Alé....
              Ik ben nu al iets aan uitdokteren wat me niet te duur is en toch ff wat ademruimte geeft.

              De beperkingen van mijn iMac op 'n dual core van 3,06Ghz en 'n ATI 4670 budgetkaart onder DX10.
              Het scherm is wel HDMI.

              of

              Mijn Bureau PC (Antec sonata 2 kast) heeft ook 'n dual core die ik makkelijk op 3.2Ghz kan laten draaien. (mits kleine Vcore aanpassing)
              Is al uitgebreid getest.
              Hier heb ik onlangs nog 'n SSD 120GB in geplaatst en start op in dual boot XP of Win7. Gaat erg vlot.
              In mijn NAS-server zit nog 'n ongebruikt 2TB schijf als 2de volume, die ik in dit oude systeem kan zetten.

              Als nieuwe videokaart zou het de Nvidia 660 worden, met DX11

              Vermits ik de resolutie van 1920*1080 op mijn iMac gewoon ben, zal de monitor ook worden vervangen.
              Hier zou ik voor de dell monitor gaan. Wat ook al 'n verbetering is van 21,5 naar 24 ".


              Ik sta open voor positieve opmerkingen of commentaar.
              Gewoon doen .
              Of een Dual core krachtig genoeg zal zijn voor een Crysis 3 is weer iets anders, maar je kan het proberen...

              Ik moet wel zeggen dat ik iets minder tuk ben geworden op Dell beeldschermen. Mijn nieuwe U2713HM heb ik al teruggestuurd wegens een behoorlijk erge vorm van Backlight bleeding. Ik wacht nu op het 2e exemplaar (hopelijk is deze wel goed). Hopelijk is het met een U2412M beter gesteld...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #52
                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                Neem een Asus GTX660 > iets duurder maar wel stiller.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #53
                  Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                  Ik heb deze besteld:

                  Dit is de OC versie en komt er vrij goed uit qua geluid en temp. Snelheid is ook prima.
                  Newegg.ca offers the best prices on computer parts, laptop computers, digital cameras, electronics and more with fast shipping and top-rated customer service. Newegg shopping upgraded ™


                  Ik ga eerst deze kaart inbouwen en testen op mijn oud HP 22" scherm.
                  Als alles voldoet komt de volgende stap en dat is 'n andere monitor.
                  Morgen weet ik meer.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Neem een Asus GTX660 > iets duurder maar wel stiller.
                    Ik moet de mening van Theokus toch beamen. Ik heb zelf onlangs een Asus GTX670 in gebruik, en dat ding is heel stil. Asus is iets duurder, maar voor mij was dat toch belangrijk.
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment


                    • #55
                      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                      Ik ben aangenaam verrast over het resultaat.
                      De MSI is zeer stil.
                      Crysis 3 draait op medium settings heel vlot.
                      De rest van mijn kast was zowiewzo al stil. Alle fans zijn 120mm. IN-OUT & CPU http://www.thermalright.com/html/pro...irit_120m.html
                      De fan van de CPU draait normaal maar af en toe bij normaal gebruik.
                      Ik heb die beep on error melding al moeten uitzetten in de bios.

                      Zowel de CPU kan nog van 3Ghz naar 3.2Ghz.
                      De GPU kan ook nog 10% hoger. OC utility zit erbij.

                      PC is 6 jaar oud en nog kan ie meespelen mits goedkope updates, wat de iMac niet kan.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                        Mooi...
                        Hier draait Crysis 3 met alles op high. Maar het zou triestig zijn moest het met mijn nieuw ding niet lukken (i7-3770, GTX 670 en 16 GB ram).
                        Maar het geeft wel aan dat voor spellen de grafische kaart heel belangrijk is. Maar uiteraard moet je processor die kaart ook kunnen "voeden".
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #57
                          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Mooi...
                          Hier draait Crysis 3 met alles op high. Maar het zou triestig zijn moest het met mijn nieuw ding niet lukken (i7-3770, GTX 670 en 16 GB ram).
                          Maar het geeft wel aan dat voor spellen de grafische kaart heel belangrijk is. Maar uiteraard moet je processor die kaart ook kunnen "voeden".
                          Hier ook en met de "oudere" i7 960.
                          Ik zal de zaak nog wat fijn tunen en zien wat ik er kan uithalen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #58
                            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                            tja, 'n I7 multi core met snel DDR geheugen is wel niet te vergelijken met overclocked 2.67GHZ dual core en DDR2 memory.

                            De gtx660 OC versie was 'n goede keuze voor mijn oude PC. Ik ga later toch 'n volledig nieuw systeem uitgebalanceerd samenstellen.

                            Nu nog 'n nieuwe monitor, maar daar ben ik nog niet uit,
                            Misschien toch 'n 27" ipv 24". Ben al mijn zakken al aan 't leegmaken voor kleingeld...
                            Ik probeer dat ook op langere termijn te plannen, wat ik ook met die PC toen heb gedaan.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                              tja, 'n I7 multi core met snel DDR geheugen is wel niet te vergelijken met overclocked 2.67GHZ dual core en DDR2 memory.

                              De gtx660 OC versie was 'n goede keuze voor mijn oude PC. Ik ga later toch 'n volledig nieuw systeem uitgebalanceerd samenstellen.

                              Nu nog 'n nieuwe monitor, maar daar ben ik nog niet uit,
                              Misschien toch 'n 27" ipv 24". Ben al mijn zakken al aan 't leegmaken voor kleingeld...
                              Ik probeer dat ook op langere termijn te plannen, wat ik ook met die PC toen heb gedaan.
                              Die Dell moet normaal goed zijn (afhankelijk van je noden natuurlijk), maar dat hoopte ik van die U2713HM ook... Maar die veel te duidelijke gouden gloed in de linker hoeken, bij een donker beeld was er teveel aan. Voor de rest was het de beeldweergave echt goed (zeker na gekalibreerd te zijn geweest).
                              Groeten,

                              Polleke

                              Comment


                              • #60
                                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                                Gisteren de Dell UltraSharp U2412M binnengekregen.
                                Ondanks alle aanpassingen krijg ik dit scherm niet naar mijn goesting.
                                Ligt het aan 't antiglare scherm, maar ivg met de iMac kwam die monitor zeer koel en melkachtig over.
                                Zwart niveau slecht. Kleuren die weinig verzadiging hebben.

                                Dus als proef op de som zet ik mijn oud HP w2207 in de plaats.
                                Het resultaat was stukken beter, zelfs mijn vrouw zag het meteen.
                                Die HP monitor is ~ 6 jaar en toch straalt die nog meer leven uit zowel in browsen of gamen. Gewoon aangenamer en meer iMac- achtig.
                                Ook al is het geen monitor wat geschikt is voor foto bewerking(qua calibratie), is de weergave van mijn foto's beter als op de DELL.

                                Resultaat, De Dell gewoon terug gestuurd.
                                Is zo juist met de post geretourneerd.

                                Wat nu?...Zal ik nu naar MM moeten gaan om IRL te gaan kijken...
                                Ik zou toch graag 'n betere kwaliteit en iets grotere monitor willen.
                                Bij coolblue kon de persoon mij niet direct 'n alternatief voorstellen.

                                Apple LED Cinema Display (27" flat panel) zou DE oplossing zijn, maar dat is nogal redelijk duur. Er moet toch iets goedkoper zijn in die afmetingen.

                                Comment

                                Working...
                                X