Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crysis on Imac...Damned :-(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

    Allez jong, het einde van de wereld is nabij, we kunnen een computerspelletje niet spelen.

    Comment


    • #32
      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

      Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
      Allez jong, het einde van de wereld is nabij, we kunnen een computerspelletje niet spelen.
      't Is meer dat ge u daar niet aan verwacht he (dus dat het niet lukt deze keer).
      Ik denk dat hem dat meer geraakt heeft
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

        Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
        Allez jong, het einde van de wereld is nabij, we kunnen een computerspelletje niet spelen.
        Gamen is voor mij net zo belangrijk als sommige die achter dubbel D cups lopen of mannen die geen aquarium hebben.

        Soit, het blijft 'n feit. Als je games vlot draaien, gebruik je bijna al de reken power die in 'n PC zit.

        Voor mij nog altijd de beste test.
        Games met Cry engine gebruiken multi-cores en de GPU draait op max prestatie.

        Comment


        • #34
          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

          Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Ja ok, maar ik erger me er toch vreselijk aan als ik op de Dell van m'n vrouw met Win7 zit... 't Zal wel aan mij liggen.
          Ik erger me nooit aan mijn eigen laptop's/pc's, maar van het moment dat ik met de brol moet werken dat ze op scholen hebben... Maar je kan niet verwachten dat een laptop van 600 euro van 5 jaar oud even goed presteert als een nieuwe laptop dat begint bij 1000 euro (enorm belangrijk voor de bouwkwaliteit). Ben nu net een Dell xps12 aan het klaarmaken voor gebruik (office, app's, data overzetten via skydrive) en man ik ben jaloers dat deze niet van mij is (wat een machine: muisstil, aluminium, prachtige aanvoelende finish, zeer goed touchscreen (zelfs IPS scherm!!) en touchpad (zelfs beter dan een Macbook), opstarten in letterlijk 5 secondes). Die moet ik ook niet vergelijken met mijn laptop dat evenveel kostte 3 jaar geleden. En draait perfect Photoshop en Lighroom tegelijkertijd.

          Comment


          • #35
            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Games met Cry engine gebruiken multi-cores en de GPU draait op max prestatie.
            Ben geen programmeur, maar als je 't mij vraagt : als je een monster PC nodig hebt om te tonen wat visueel mogelijk is, dan getuigt dit van luiheid vanwege de developers. Kijk naar consoles : vergelijk de games die bij launch beschikbaar zijn en vergelijk die met de games die een drietal jaar later uitkomen. Alsof ze op een andere machine draaien maar eigenlijk komt het erop neer de beschikbare hardware zo goed mogelijk te benutten. Vergelijk bv. maar de eerste PS2 games met de laatste releases : een wereld van verschil !
            Ik ben er zeker van dat veel games er op oudere hardware even goed zouden kunnen uitzien als op de laatste nieuwe CPU's en graphic cards, maar omdat de developers de luxe hebben van steeds maar krachtiger hardware te hebben, doen ze de moeite niet om het deftig te laten draaien op 'oudere' machines... Pff...

            Even off topic : ik zie de Steam box als iets positiefs. De hardware zal jaren dezelfde blijven dus developers zullen wel moeten hun best doen om alles met de bestaande hardware te doen. Wat dan ook voordelig zal zijn voor de mensen die Steam games op hun PC of Mac spelen...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #36
              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

              Programmeurs gebruiken de mogelijkheden van de hardware. Bij spellen moet je gewoon voldoende fps halen. Is de hardware te traag, dan haal je dat niet en is het spel dus onspeelbaar.
              Ze hebben er dus alle belang bij om te zorgen dat de mogelijkheden zo goed mogelijk benut worden... Niet iedere gamer is bereid om altijd te zorgen voor de laatste hardware, want goedkoop is dat zeker niet.
              Als ze minder spellen verkopen, omdat het enkel werkt bij zij die de laatste hardware hebben, zullen ze behoorlijk snel minder lui mogen worden . Maar uiteraard willen ze gamers die die laatste hardware wel hebben, ook de mogelijkheden van hun kunnen laten zien... T'is zoals gewoonlijk dubbel. Maar of het met luiheid te maken heeft, is toch wel een wat snelle conclusie.
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #37
                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Maar of het met luiheid te maken heeft, is toch wel een wat snelle conclusie.
                misschien was luiheid verkeerd uitgedrukt maar ik vind toch dat de systeemeisen te snel omhoog gaan. games zijn niet goedkoop en als je bv een ps3spel koopt, weet je 100% zeker dat het perfect zal draaien. met een mac of pc is het maar de vraag of je spelervaring zal overeenstemmen met je verwachtingen door de screenshots op de doos of bv in steam...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #38
                  Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  misschien was luiheid verkeerd uitgedrukt maar ik vind toch dat de systeemeisen te snel omhoog gaan. games zijn niet goedkoop en als je bv een ps3spel koopt, weet je 100% zeker dat het perfect zal draaien. met een mac of pc is het maar de vraag of je spelervaring zal overeenstemmen met je verwachtingen door de screenshots op de doos of bv in steam...
                  Er komen niet zoveel originele games meer uit. Ontwikkelaars onderscheiden zich dus vooral door graphics om een eerste indruk te wekken.

                  Ik heb een PS3, maar buiten een race game zijn er niet zoveel leuke games voor consoles. De mogelijkheden met een toetsenborg zijn gewoon veel groter en bijgevolg is de verscheidenheid aan games veel groter, de tycoon reeksen bijvoorbeeld. Moesten ze ooit een deftige fps uitbrengen, speciaal gemaakt voor de move, ben ik misschien weer me.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Er komen niet zoveel originele games meer uit. Ontwikkelaars onderscheiden zich dus vooral door graphics om een eerste indruk te wekken.

                    Ik heb een PS3, maar buiten een race game zijn er niet zoveel leuke games voor consoles. De mogelijkheden met een toetsenborg zijn gewoon veel groter en bijgevolg is de verscheidenheid aan games veel groter, de tycoon reeksen bijvoorbeeld. Moesten ze ooit een deftige fps uitbrengen, speciaal gemaakt voor de move, ben ik misschien weer me.
                    Leuke games zijn ook weer een kwestie van smaak.
                    Mooie games (?), ik doe het zelf nu; waarmee je iets kan bouwen vind ik leuk.
                    En ook als er micro-economie inzit: CeasarIV, Anno 1404 of 1701; Pharao enz.
                    Simulaties ook zoals http://railsimulator.com/
                    of vluchtsimulaties.

                    Racen ed. tja dat vind ik niet zo leuk

                    Toen de eerste versie van Crysis verscheen, was dit spel een referentie voor een computer.
                    Dus kon je Crysis vlot spelen dan had je een goede, perfomante, snelle pc. En zeg maar met de duurde hardware.

                    Crysis3 ben ik nu aan 't proberen
                    En die draait vlot en grafisch is die zeer mooi afgewerkt.
                    Ik ben geen extreme gamer en ik heb ook geen extreme gamecomputer.
                    Last edited by theokus; 10 maart 2013, 18:35.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #40
                      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                      crysis draait perfekt op mijn PS3 van 200 euro , nooit goed begrepen waarom mensen een paar duizend euro uitgeven aan een pc om te gamen

                      Comment


                      • #41
                        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                        Ik heb nooit begrepen waarom mensen een shooter spelen met zo'n onhandige controller
                        Bij mij geldt voor race & sport spellen: console. Al de rest: PC.
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                          Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
                          crysis draait perfekt op mijn PS3 van 200 euro , nooit goed begrepen waarom mensen een paar duizend euro uitgeven aan een pc om te gamen
                          Waarschijnlijk omdat de echte grafische pracht maar te zien is op zo'n PC ??? Toch als je het speelbaar wil houden...
                          Daarnaast kan je met een PC wel iets meer doen dan met een PS 3...
                          Groeten,

                          Polleke

                          Comment


                          • #43
                            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                            de controls daar is een punt , sommige games spelen makkelijker met een keyboard
                            Last edited by dekoningg; 11 maart 2013, 13:20.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                              Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
                              de controls daar is een punt , sommige games spelen makkelijker met een keyboard
                              Wel ik zou graag eens willen zien wat dat geeft op een tv.
                              Dus de monitor is dan een kleine tv en de rest wordt bestuurd via de pc en zijn toetsenbord.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #45
                                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Wel ik zou graag eens willen zien wat dat geeft op een tv.
                                Dus de monitor is dan een kleine tv en de rest wordt bestuurd via de pc en zijn toetsenbord.
                                Dat maakt in principe niks uit Theokus. De tv is gewoon een monitor met een maximale resolutie van 1920x1080. In principe gaat dat vlotter. Alleen is de tekst meestal niet zo scherp. Als er heel veel tekst is, dan is het wat minder aangenaam.

                                Comment

                                Working...
                                X