Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crysis on Imac...Damned :-(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

    Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    ... Paar weken geleden terug naar Microsoft gegaan... ( voorlopig ) nog geen seconde spijt van gehad.
    welkom thuis hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      En DX11 heb je nodig ? Ik vraag maar he.
      Met 9 of 10 lukt het niet?
      Yep : die Crysis 3 vereist DX11.
      En de grafische kaarten in die imacs zijn inderdaad maar basisbeestjes. Als je ze apart zou kopen hoef je niet veel meer uit te geven dan 100€... Voor de volledige Imac een pak meer...
      Ik heb onlangs ook mijn PC vernieuwd en daar een GTX670 ingepropt. Denk dat ik die Crysis 3 toch eens ga uittesten. Zou grafisch 1 van de betere spellen zijn (maar voor de rest niet bijster vernieuwend t.o.v. de vorige).
      Far cry 3 is een stuk minder veeleisend.
      Groeten,

      Polleke

      Comment


      • #18
        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Zit er dan in die pokkedure Apple pc's dan geen deftige videokaart????? Dat kan toch niet?
        Jawel, hoor. Bij een Apple gaat het tenslotte om een onbetaalbare ervaring
        Groeten,

        Albert Jan

        Website AJH
        lidnummer: BD0371NL

        Comment


        • #19
          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Zit er dan in die pokkedure Apple pc's dan geen deftige videokaart????? Dat kan toch niet?
          Zelfs in de Mac pro zit er geen deftige videokaart en er een betere insteken dat standaard wordt ondersteund kost zo'n 2000 euro...

          Comment


          • #20
            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Kan Crysis 3 niet installeren op 'n Imac met 4670 HD.
            Hardware ondersteunt geen DX11.
            Tijd om een windows-pc aan te kopen,
            gaat de problemen direct oplossen...

            Voor het geld dat je aan je mac gaf,
            heb je massa's betere specificaties die je probleemloos Crysis3 laten installeren
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #21
              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

              Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
              Tijd om een windows-pc aan te kopen,
              gaat de problemen direct oplossen...

              Voor het geld dat je aan je mac gaf,
              heb je massa's betere specificaties die je probleemloos Crysis3 laten installeren
              Crysis, a critically acclaimed tactical FPS game, adds new graphic features, high-quality textures, & for the first time API-agnostic ray tracing solution.


              Zie daar naar de System Requirements.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Tijd om een windows-pc aan te kopen,
                gaat de problemen direct oplossen...

                Voor het geld dat je aan je mac gaf,
                heb je massa's betere specificaties die je probleemloos Crysis3 laten installeren
                Ik heb altijd windows pc's gehad.
                Hier staat trouwens nog 'n dual core op 3 Ghz met 8800 GTX op mijn bureel.
                Die kaart koste toen bijna 250 € en kan ook maar DX10 aan.

                Anyway, geloof het of niet, maar die iMac gooide daar ook 60FPS uit en dat op 'n 4670 budget kaart.
                In de hoofd dir van crysis 2 staan 2 batch files om je FPS GPU&CPU te meten.
                5 a 6 uren crysis 2 spelen, totdat je er 'n ei op kon bakken. Vastlopen heeft ie nooit gedaan.

                Ik ben op dit moment OSX zo gewoon, dat ik moeite heb met Windows.
                Die iMac staat mooi compact in de living....en ik kon er op gamen...tot nu

                Comment


                • #23
                  Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Tijd om een windows-pc aan te kopen,
                  gaat de problemen direct oplossen...

                  Voor het geld dat je aan je mac gaf,
                  heb je massa's betere specificaties die je probleemloos Crysis3 laten installeren
                  Dat is ook niet altijd waar ...
                  http://tweakers.net/pricewatch/32201...specificaties/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                    Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
                    Ik heb altijd windows pc's gehad.
                    Hier staat trouwens nog 'n dual core op 3 Ghz met 8800 GTX op mijn bureel.
                    Die kaart koste toen bijna 250 € en kan ook maar DX10 aan.

                    Anyway, geloof het of niet, maar die iMac gooide daar ook 60FPS uit en dat op 'n 4670 budget kaart.
                    In de hoofd dir van crysis 2 staan 2 batch files om je FPS GPU&CPU te meten.
                    5 a 6 uren crysis 2 spelen, totdat je er 'n ei op kon bakken. Vastlopen heeft ie nooit gedaan.

                    Ik ben op dit moment OSX zo gewoon, dat ik moeite heb met Windows.
                    Die iMac staat mooi compact in de living....en ik kon er op gamen...tot nu
                    I was being sarcastic...
                    je kan iets niet installeren, en onmiddellijk wordt er uit de gewoonlijke hoek wat anti-mac slogans gegooid,
                    dus ik dacht: even mee spelen...

                    ik werk al 4 jaar op een minderwaardig macbookje (niet eens een pro) naar volle tevredenheid
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                      Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                      I was being sarcastic...
                      je kan iets niet installeren, en onmiddellijk wordt er uit de gewoonlijke hoek wat anti-mac slogans gegooid,
                      dus ik dacht: even mee spelen...

                      ik werk al 4 jaar op een minderwaardig macbookje (niet eens een pro) naar volle tevredenheid
                      Dat is wat telt: laat ze maar lachen
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Alleen lukt het met minder ook. Die GTX690 kost 1000€ een 3960X ook...
                        Je hoef echt niet zo duur te gaan, om te kunnen gamen. En het zal sneller gaan dan met een mac, waar je geen keuze hebt om een snelle grafische kaart te kiezen.
                        Ik kan hier ook een OS X systeem tonen dat 7000€ kost, en het is dan nog een compleet verouderd systeem, dat door een recent workstation compleet onderuit wordt gehaald.
                        Yep : er bestaan windows systemen die zelfs nog een pak duurder zijn. Als je er 2 Xeon processoren insteekt van 3000€ stuk is dat niet echt moeilijk...

                        Dat je met een basis grafisch kaartje 60 fps kan halen : als je alles op minimum zet zal dat wel kloppen. Maar spelletjes hebben een krachtige grafische kaart nodig als je wel alles wil kunnen open zetten. En de rekenkracht van hardware wordt niet plots hoger omdat het op OS X draait. Een Photoshop draait zelfs beter op Windows dan op OS X op dezelfde hardware... (niet dat het veel scheelt).
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #27
                          Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                          Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          I was being sarcastic...
                          Aan Mac - Win debatten doe ik niet mee.
                          Waarom 'n mac? Staat hier voor zijn uiterlijk. Compact, stil, aangenaam om op te werken en ik kan Win7 draaien. Wat wil je nog meer.
                          'n beetje overpriced en het nadeel van vaste GPU.

                          Op dit moment zou ik niet weten waar ik nog aan goede prijzen 'n PC kan kopen.
                          Vroeger kocht ik die bij JAHA uit Gent, maar die is er blijkbaar mee gestopt.
                          Misschien koop ik wel 'n nieuwe 27" iMac, maar niet voor 1 spel te spelen

                          Comment


                          • #28
                            Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                            Mannekes, mannekes... We weten allemaal dat je voor de prijs van een Mac veel betere hardware kan kopen. Ben ik helemaal mee akkoord, en ik vind het ook frustrerend.
                            Alleen jammer dat je op zo'n super hardware dan zo'n SH*T P*S OS draait. Tenzij je er Linux op draait, wat ik hoogstwaarschijnlijk ga doen...
                            Panasonic Lumix FZ2000

                            Comment


                            • #29
                              Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                              Kadeda, win is geen SH*T P*S OS... Leer ermee werken, je moet een nieuw os altijd gewoonworden hé... Stap van win7 naar 8 leek de eerste uren echt stom, maar na een dag werkte het fantastisch. Als ik nu opnieuw met win7 werk, heb ik het gevoel dat ik opnieuw in XP zit. Geen enkel OS is **** als het stabiel werkt (zoals win7/8 OSX, Linux), de ene werkt liever met het ene dan het andere.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Crysis on Imac...Damned :-(

                                Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                                Kadeda, win is geen SH*T P*S OS... Leer ermee werken, je moet een nieuw os altijd gewoonworden hé... Stap van win7 naar 8 leek de eerste uren echt stom, maar na een dag werkte het fantastisch. Als ik nu opnieuw met win7 werk, heb ik het gevoel dat ik opnieuw in XP zit. Geen enkel OS is **** als het stabiel werkt (zoals win7/8 OSX, Linux), de ene werkt liever met het ene dan het andere.
                                Ja ok, maar ik erger me er toch vreselijk aan als ik op de Dell van m'n vrouw met Win7 zit... 't Zal wel aan mij liggen.
                                Panasonic Lumix FZ2000

                                Comment

                                Working...
                                X