Misschien is hij hier ooit al gepasseerd maar dit is toch wel érg knap gemaakt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
knappe reclame
Collapse
X
-
-
Re: knappe reclame
Al xx keren gezien.
En xx keren met kinderlijke verwondering van genoten want inderdaad heel knap gemaakt.
Eigenlijk is dat Kunst met een grote K."Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
-
-
Het zou me niet danig verwonderen dat dit met Belgisiche (Vlaamse technologie) gemaakt is. Als je op het festival van het licht geweest bent in Gent zag je reeds iets dat hierop leek en dat was op en top Barco: Barco events projectoren. Hetzelfde voor een groot stuk van de lichtshow tijdens de openingsceremonie voor de Olympische spelen van Londen: 100% Barco materiaal (Barco LED technologie), maar omdat het bedrijf de kosten zelf niet wou dragen voor zo'n show werd het materiaal bij Barco gekocht door giganten zoals Panasonic en mochten zij met dit materiaal reclame maken voor hun winkel.
De krachtigste flight simulatoren ter wereld (360° projectie op een bol rond de cockpit), en software die samen vliegen tussen verschillende simulatoren mogelijk maakt: Barco Simulatie techniek ...
Binnen Vlaanderen wordt vaak over high tech gepraat, maar zoveel echte high tech bedrijven zijn er niet. Als we er dan eentje hebben mogen we er best trots op zijn. Spijtig dat wij Belgen/Vlamingen niet zo goed zijn in PR ... want naar onze grootte,en wat we dan gepresteerd krijgen, mogen we gerust wat trotser zijn.
Groetjes,
RihoNikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk berichtBinnen Vlaanderen wordt vaak over high tech gepraat, maar zoveel echte high tech bedrijven zijn er niet. Als we er dan eentje hebben mogen we er best trots op zijn. Spijtig dat wij Belgen/Vlamingen niet zo goed zijn in PR ... want naar onze grootte,en wat we dan gepresteerd krijgen, mogen we gerust wat trotser zijn.
Groetjes,
Riho
Stel je voor waar we hadden gestaan als we tesamen waren gebleven en al die jaren geen financiële wafelijzerpolitiek hadden gevoerd (een € voor Vlaanderen = een € voor Wallonië).
Of waarom dacht je dat het hellend vlak van Ronquières ooit is gebouwd ? Of de metro van Charleroi ??? Om niet te spreken van al die nutteloze autosnelwegen ?
De assertiviteit en de zuinigheid van een Hollander in combinatie met de inventiviteit en de bourgondische levenswijze van de Vlaming, stel je voor ....
We hebben gewoon onze kans gemist......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht... geen financiële wafelijzerpolitiek hadden ....
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk berichtik dacht dat politieke berichten niet gewenst waren. ik kjom hier om fotos te bekijken en bespreken en niet om iemands gal te lezen, daar zijn elders genoeg plaatsen voor.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtDan ben je in chit-chat niet op je plaats en blijf je hier mss beter weg.
en als je je site laat gebruiken voor dergelijke postings dan is niet enkel de chit-chat niet mijn ding, dan blijf ik liever weg van heel deze site.
groetjes aan iedereen, het was leuk voor even, ik ben ermee weg.Last edited by Schroniskogórskie; 10 maart 2013, 00:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schroniskogórskie Bekijk berichtals je als moderator al je eigen reglement niet na leeft dan is het wel triestig.
en als je je site laat gebruiken voor dergelijke postings dan is niet enkel de chit-chat niet mijn ding, dan blijf ik liever weg van heel deze site.
groetjes aan iedereen, het was leuk voor even, ik ben ermee weg.
En verder: veel plezier... spijtig dat je dit bericht niet meer zal lezenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
Comment