Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yelo app werkt niet, of isndie gewoon altijd zo,traag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Yelo app werkt niet, of isndie gewoon altijd zo,traag

Ik installeerde zonet de nieuwe app, maar dat ding is zo traag.....

Iemand andere ervaringen?

Re: Yelo app werkt niet, of isndie gewoon altijd zo,traag

Ik las net op Facebook dat ze bij Telenet problemen hebben met de Yelo servers. Ze zijn er mee bezig.

Ik wou het hier ook testen vandaag, maar ipv TV kijken, is het meer foto's bekijken op het moment. En... de Windows Phone app is blijkbaar ook nog steeds niet beschikbaar.

Ze hebben nog veel werk daar bij Telenet.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
      Ik las net op Facebook dat ze bij Telenet problemen hebben met de Yelo servers. Ze zijn er mee bezig.

Ik wou het hier ook testen vandaag, maar ipv TV kijken, is het meer foto's bekijken op het moment. En... de Windows Phone app is blijkbaar ook nog steeds niet beschikbaar.

Ze hebben nog veel werk daar bij Telenet.
      En juist nu moet Sicko weg
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Het werk perfect op de iPad, en iMac, nog geen probleem ondervonden
        Groeten
        Efex

Comment

Vanmorgen op mijn Android phone getest en werkt niet.. instellingen enzo gingen wel maar tv kijken niet, gaf steeds probleem met licentie..
          Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Hier op mijn Iphone werkt het perfect, kan nu zelfs mijn digicorder instellen van gelijk waar.

Alleen jammer dat je je digicorder niet van uit slaapstand kan wakker maken, deze functie moet je dus terug uitzetten
            met als gevolg méér verbruik.

Comment

Hier getest en krijg voor alle zenders een "streamingsprobleem".
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Alleen jammer dat je je digicorder niet van uit slaapstand kan wakker maken, deze functie moet je dus terug uitzetten
                met als gevolg méér verbruik.
                Hetgeen die eventueel meer verbruikt is (vermoedelijk) veel goedkoper dan hetgeen je voor data betaalt om hem remote te kunnen programmeren.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ze zouden beter eens deftig hun werk maken aan hun 3G netwerk

Comment

Ik persoonlijk, vind dat we met zijn allen hier eens moeten naar kijken.
                    We lopen blijkbaar hopeloos achter tov. het buitenland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                      Ik persoonlijk, vind dat we met zijn allen hier eens moeten naar kijken.
                      We lopen blijkbaar hopeloos achter tov. het buitenland.
                      Dat is toch oud nieuws. Nog voor de zomer zou Telenet toch ook de mogelijkheid geven om andere decoders te gaan gebruiken. Het enige wat je nog moet hebben is een CI-kaart van Telenet en een decoder met CI ondersteuning. Weldra zullen de TV's met ingebouwde digitale decoders dus ook bruikbaar worden op het Telenet netwerk.
                      Mvg,
                      Rudy Mas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
                        Dat is toch oud nieuws. Nog voor de zomer zou Telenet toch ook de mogelijkheid geven om andere decoders te gaan gebruiken. Het enige wat je nog moet hebben is een CI-kaart van Telenet en een decoder met CI ondersteuning. Weldra zullen de TV's met ingebouwde digitale decoders dus ook bruikbaar worden op het Telenet netwerk.
                        Yep, er komen of zijn al tv's met twee tuners om te kunnen zien en opnemen van de cable tuner.
                        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Als je goed leest op de link van test-aankoop, dan zal je zien dat het om een "CI+"-kaart gaat.... een kaart waarbij telenet weeral eeen deel "inspraak" krijgt

Comment

Bij werkt de APP nu prima.
                            Maar... je kan blijkbaar niet al je opgenomen zaken op de iPad bekijken omdat er rechten ontbreken.

Wat wel heel handig is, is de mogelijkheid om je opnames te wissen via de tablet. Dat gaat een stuk sneller dan via de TV.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                              Als je goed leest op de link van test-aankoop, dan zal je zien dat het om een "CI+"-kaart gaat.... een kaart waarbij telenet weeral eeen deel "inspraak" krijgt
                              Inderdaad. Dat had ik dus wel even over het hoofd gezien. Maar ja, ik verwachte eigenlijk niets anders van hun. Het is te hopen dat ze opnemen zullen toestaan, maar ik betwijfel het. Ze zullen voor opnames hun eigen boxen wel reserveren zodat je toch nog verplicht wordt op zo een Digicorder te huren/kopen.

Maar... het is toch al een verbetering. Er zouden hier toch 2 boxen de deur kunnen uitgaan, zolang ik op één plaats maar kan opnemen is voldoende. De andere plaatsen dienen toch maar om enkel te kijken. Alhoewel... soms gebeurd het wel al eens dat ik 3 dingen op hetzelfde moment moet opnemen.
                              Mvg,
                              Rudy Mas

Comment

Working...
                              X