Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adreskaartjes 135mm x 85mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adreskaartjes 135mm x 85mm

    Voor mijn schoonouders ben ik op zoek naar eenvoudige (=volledig witte) adreskaartjes formaat 135mm x 85mm. Het adres moet in een hoek afgedrukt worden zodoende dat er nog voldoende plaats is voor een korte boodschap. Websites waar je standaard visitekaartjes kan bestellen zijn er genoeg, maar ik heb nog niets gevonden in dit formaat en zelden iets van deze eenvoud.

    Iemand een tip?

    Bedankt!

    Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

  • #2
    Re: adreskaartjes 135mm x 85mm

    hier kan je zelf alles regelen.

    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 5 maart 2013, 11:31.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: adreskaartjes 135mm x 85mm

      Zelf wit papier kopen (160 gram? )
      In een tektstvewerkingsprogje je kaartje maken en printen en op maat snijden.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: adreskaartjes 135mm x 85mm

        Veel zal afhangen welke hoeveelheid je nodig hebt, voor beperkte aantallen heb ik steeds alles zelf gedaan, papierkeuze, layout, printen, snijden enz ...

        een hoeveelheid van 100 stuks is geen probleem, vanaf 500 zou ik een andere oplossing zoeken.
        En die oplossing zou ik zoeken bij een digitale drukker, dan kan je nog steeds je eigen lay-out maken onder de vorm van een PDF
        en dit bestand aan je drukker bezorgen.

        MVG, Jeff C.
        Last edited by Digipics357; 5 maart 2013, 09:55.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: adreskaartjes 135mm x 85mm

          Bedankt alvast voor de reacties.

          Vistaprint (en vele andere) had ik ook al zelf gevonden, maar het gewenste formaat dan weer niet (kijk ik ergens over?).

          Zelf printen is geen optie. Dat doe ik wel voor een zeer beperkt aantal, maar zelfs als ze maar 100 stuks willen, dan ga ik mij daar niet mee bezig houden. Ik zal zelf wel een aantal foto's op A4 afdrukken, maar als ik 50 prints op kleinformaat wil, dan laat ik dat doen.

          Het probleem is ook dat ze (bijna) door hun voorraad kaartjes zitten en nu willen ze eigenlijk gewoon weer exact dezelfde. Als we dat niet vinden tegen een redelijke prijs, dan zoeken we wel een alternatief. Maar voorlopig zoeken we dus voort.

          Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

          Comment

          Working...
          X