Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stafkaarten on-line.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stafkaarten on-line.

Voor Zweden, Noorwegen en IJsland staan de stafkaarten al jaren gratis on-line, ik gebruik ze zeer intensief.
    Nu vraag ik me af als er iemand weet heeft als dit ook voor België (event. Ierland) het geval is, liefst met een link.
    Ik vind niet meteen iets.

De stafkaarten van Vlaanderen van het NGI heb ik op CD, maar die wil alleen draaien op een oudere windows-versie

Re: Stafkaarten on-line.

België heb ik alvast (ik heb er over gekeken )

Wel geen coordinaten
    Last edited by Guest2; 27 februari 2013, 17:15.

Comment

Paul, bedankt voor de link :

Comment

Geen idee hoe je de kaarten wil gebruiken maar openstreetmap heeft kaarten van zowat heel de wereld. Ik download daar delen van om in Mapsource te gebruiken en op mijn Garmin Colorado GPS te zetten en ook op mijn oude windows 6.5 smartphone met Garmin XT navigatiesoftware.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Geen idee hoe je de kaarten wil gebruiken maar openstreetmap heeft kaarten van zowat heel de wereld. Ik download daar delen van om in Mapsource te gebruiken en op mijn Garmin Colorado GPS te zetten en ook op mijn oude windows 6.5 smartphone met Garmin XT navigatiesoftware.
          Dat is in ieder geval toch al iets. Dank daarvoor. Maar in vergelijking met wat de Noren en de Zweden aanbieden is dit vrij mager. Daarop staan alle wandelpaden, alle hutten, alle.....noem maar op. Ik noteer daar alle coordinaten en zoek vervolgens met de GPS ter plekke. Deze zijn wel spijtig genoeg niet op te laden, er is internetverbinding nodig.
          Ik wil de Belgische kaarten gebruiken voor urbex, bepaalde locaties/huizen zijn op GE niet te zien omdat er bomen in de weg zitten, vandaar. De Ierse zijn om mijn vakantie voor te bereiden.

Comment

Via de Giraf Functie van het agiv, kan je kaarten bekomen mits vergoeding.
            Voor sommige doelen krijg je ze gratis.
            Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
            Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

voor Zwitserland
              http://map.geo.admin.ch/?lang=en

Comment

Frankrijk

Comment

USA

Online topographic (topo) maps with trails and high-resolution aerial photos of all the United States (US) (USA) and Canada. Topography of the USA.

Comment

Working...
                  X