Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ad astra

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Ad astra

    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
    Zondag 13 juli is fotograaf Jan Masyn overleden, een aantal onder ons zullen hem allicht wel kennen.
    http://www.janmasyn.be/
    Een eeuwigheid geleden was ik hier nog actief en het zal nog een eeuwigheid duren vooraleer ik hier weer inlog.
    Maar voor mijn goede vriend Jan maak ik graag een uitzondering, hij was een buitengewoon gedreven en goede fotograaf en een crème van een mens; ik had nog zoveel te leren van hem, zowel op technisch vlak als op artistiek vlak. Jan was een van de weinigen die alles deed met minimum bewerking en met natuurlijk licht, we hadden samen nog zoveel plannen waaronder een fotoreis naar IJsland. Het ironische wil dat ik zelf op IJsland zat (zit) toen ik de fatale telefoon kreeg.
    Ik zal Jan ongelofelijk missen.

    PaulM

    Comment


    • Re: Ad astra

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Een eeuwigheid geleden was ik hier nog actief en het zal nog een eeuwigheid duren vooraleer ik hier weer inlog.
      Maar voor mijn goede vriend Jan maak ik graag een uitzondering, hij was een buitengewoon gedreven en goede fotograaf en een crème van een mens; ik had nog zoveel te leren van hem, zowel op technisch vlak als op artistiek vlak. Jan was een van de weinigen die alles deed met minimum bewerking en met natuurlijk licht, we hadden samen nog zoveel plannen waaronder een fotoreis naar IJsland. Het ironische wil dat ik zelf op IJsland zat (zit) toen ik de fatale telefoon kreeg.
      Ik zal Jan ongelofelijk missen.

      PaulM
      Gecondoleerd maar.

      Comment


      • Re: Ad astra

        veel te jong en heeft niet lang van zijn pensioen mogen genieten.
        sterkte aan allen die betrokken zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • Re: Ad astra

          Robin Williams.
          Ooit wandelde hij aan onze Noordzee op het strand.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • Re: Ad astra

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Robin Williams.
            Ooit wandelde hij aan onze Noordzee op het strand.
            http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbiz...verleden.dhtml
            Ken hem best als Mork en Mindy die serie heeft hem groot gemaakt.
            Maar zijn grappen, en grollen (personages) zullen altijd bij ons blijven.

            Comment


            • Re: Ad astra

              Fantastische acteur - jammer dat die mensen vaak eindigen met drug en alcohol...
              Echt jammer van zo'n groot talent - heeft mij vele grappige en soms ook ontroerende momenten gegeven.
              Een groot verlies imho.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • Re: Ad astra

                De onpeilbare diepte van de droefenis van een clown, van de achterkant
                van grappig zijn, gevat zijn, beminnelijk zijn. Jammer ja. Tja.

                Comment


                • Re: Ad astra

                  Bijzonder jammer... Ik hield vooral van zijn vertolking van Garp.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • Re: Ad astra

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Fantastische acteur..................................heeft mij vele grappige en soms ook ontroerende momenten gegeven.
                    Een groot verlies imho.
                    Fantastisch acteur. Gooooood morning Vietnam...'k Zal het nooit vergeten.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    .................................jammer dat die mensen vaak eindigen met drug en alcohol...
                    .............................
                    Iemand die alles van zichzelf geeft, geraakt ook eens helemaal leeg.......
                    Last edited by Skitch; 12 augustus 2014, 15:44.
                    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                    Comment


                    • Re: Ad astra

                      Good Morning Vietnam' (1987) vond ik goed.
                      En ook 'Good Will Hunting'.
                      Tootsie met Dustin Hoffman was beter dan 'Mrs. Doubtfire'(1993).
                      Natuurlijker en meer geloofwaardig, meer "vrouwelijk"
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • En het gaat maar door: Lauren Bacall.

                        En het gaat maar door!
                        Lauren Bacall, dit keer (89). Geboren als Betty Joan Perske
                        Gisteren nog in een mooie film gezien samen met John Wayne: "the Shootist".
                        Ze was ooit gehuwd met nog zo'n fenomeen Humphrey Bogart.

                        John Wayne heb ik nog "live" gezien in Londen.
                        Hij logeerde in hetzelfde hotel en hij was er om deze film te promoten.
                        Probleempje: we vertrokken toen hij aankwam


                        ================================================== ==============================================
                        Doris Day leeft nog
                        Ze gaat nog regelmatig wandelen... met haar hondje


                        Moderator Note: Samengevoegd met grote topic "ad astra".
                        Last edited by LesC; 13 augustus 2014, 07:53.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • Re: En het gaat maar door: Lauren Bacall.

                          Ook sterren moeten gaan. 89 was een mooie leeftijd.
                          Haar echtgenoot Humphrey Bogart was amper 57
                          toen die stierf.
                          Rudi

                          Comment


                          • Re: En het gaat maar door: Lauren Bacall.

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            ........
                            John Wayne heb ik nog "live" gezien in Londen.
                            Hij logeerde in hetzelfde hotel en hij was er om deze film te promoten.
                            Brannigan ...?
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • Re: Ad astra

                              Moderator Note: Ik had zelf al een link naar Lauren Bacall geplaatst, en dan gemerkt dat er weer eens een aparte topic was aangemaakt. Ik dacht dat we hadden afgesproken dit bijeen te houden?

                              Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment


                              • Re: En het gaat maar door: Lauren Bacall.

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                Brannigan ...?
                                grt,bouk.
                                Oei bouk
                                Ik dacht toch voor de promotie van the Shootist. Was zijn laatste film en kwam uit in 1976.
                                Brannigan kwam in 1975 uit.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X