Re: Vraagje voor elektronica/elektriciteit-kenners
In die powerplus zit gewoon een accu + een lader die in staat is om die accu op een aantal uren te laden, meer is het niet (er zit ook nog een compressortje in dat met veel moeite een autoband op de juiste spanning kan krijgen).
Technische informatie:
De Powerplus POW5633 boosterpack, starthulp, handig voor het oppompen van banden, voetballen, luchtmatrassen... Batterijlader start energie van 400 Amp, max. 900 Amp. Mogelijkheid tot het starten van benzinemotoren tot max. 3000cc, dieselmotoren tot max. 2200cc. Compressor 60PSI met bijgeleverde slang en 4 adapters.
En een beetje lager is dan vermeld dat de maximale uitgangsstroom beperkt is tot 65A (en die zal dan ook nog erg beperkt zijn in tijd, anders komt er rook uit die accu)...
Een accu van 17.000mAh (als dat al werkelijk zo is, en waarom schrijven niet gewoon 17Ah?) is niet echt voldoende als starthulp voor een 3000cc benzinemotor of 2200cc dieselmotor, toch zeker niet als de accu van de auto leeg is (het is toch dan dat je zo'n starthulp nodig hebt?).
Wat de startstroom van die 250cc viertakt tweecilinder betreft, die zal niet zo erg hoog zijn (waarschijnlijk 30-40A).
Daarom zal je gemakkelijk een auto-accu kunnen gebruiken die je op tijd weer bijlaadt.
Met een 60Ah accu kan je de startmotor meer dan een uur laten draaien, dat zal hopelijk toch wel genoeg zijn (anders kan je er beter een elektrische motorfiets van maken).
In die powerplus zit gewoon een accu + een lader die in staat is om die accu op een aantal uren te laden, meer is het niet (er zit ook nog een compressortje in dat met veel moeite een autoband op de juiste spanning kan krijgen).
Technische informatie:
De Powerplus POW5633 boosterpack, starthulp, handig voor het oppompen van banden, voetballen, luchtmatrassen... Batterijlader start energie van 400 Amp, max. 900 Amp. Mogelijkheid tot het starten van benzinemotoren tot max. 3000cc, dieselmotoren tot max. 2200cc. Compressor 60PSI met bijgeleverde slang en 4 adapters.
En een beetje lager is dan vermeld dat de maximale uitgangsstroom beperkt is tot 65A (en die zal dan ook nog erg beperkt zijn in tijd, anders komt er rook uit die accu)...
Een accu van 17.000mAh (als dat al werkelijk zo is, en waarom schrijven niet gewoon 17Ah?) is niet echt voldoende als starthulp voor een 3000cc benzinemotor of 2200cc dieselmotor, toch zeker niet als de accu van de auto leeg is (het is toch dan dat je zo'n starthulp nodig hebt?).
Wat de startstroom van die 250cc viertakt tweecilinder betreft, die zal niet zo erg hoog zijn (waarschijnlijk 30-40A).
Daarom zal je gemakkelijk een auto-accu kunnen gebruiken die je op tijd weer bijlaadt.
Met een 60Ah accu kan je de startmotor meer dan een uur laten draaien, dat zal hopelijk toch wel genoeg zijn (anders kan je er beter een elektrische motorfiets van maken).
Comment