Er zijn geen pinguďns op IJsland, maar sommige melodietjes van "The penguin café orchestra" vind ik wel passen bij jouw beelden.
Bijvoorbeeld: Dirt!
Als je ooit een harmonium vindt in een leegstaand pand: Music for a new found harmonium!
Zeker een warme dank voor iedere reactie, ik heb de meeste al doorgenomen.
Intussen via een tip ook deze ontdekt : Henryk Górecki.
Brrr.
Sorrowful Songs.
Ik begin meer en meer te denken aan 'the return of the She-King' van Death Can Dance maar ik ben er bijlange nog niet uit. Ook al een paar suggesties gekregen over wat er nog uit moet en ze waren heel terecht. Merkwaardig hoe je een foto onbewust als deel van een eigen grotere ervaring anders bekijkt terwijl dit voor een buitenstaander compleet niet zo over komt.
En nu even naast de kwestie.
Eerlijk is eerlijk, mijn weinige eerste foto's uit mijn Urbexperiode alhier dateren van mijn beginperiode (ook alhier) en werden niet allemaal meteen in "dank aanvaard" terwijl ik ze zelf niet slecht vond. Dat was toen wel even slikken maar nu, jaren later, snap ik dat de commentaar destijds heel terecht was. Aan iedereen die hier foto's plaatst waarvoor er geen of tegenvallende commentaar komt zou ik nu, jaren later willen zeggen : het loont tijd om er bij stil te staan. Deze die ik destijds goed vond zitten al lang in de digitale hemel.
Zelf ben ik ook op zoek naar exact dezelfde toestanden, tenminste , denk ik: een sfeer van totale apocalyps. wat denk je van deze: http://www.youtube.com/watch?v=P0a_7up6wtg
Comment