Re: Telenet digicorder
Als dat zo is zal ik de eerste zijn om dat proberen in huis te halen. De twee keren dat ik onze digicorder al heb laten vervangen was mijn vrouw er niet over te spreken dat ze al haar filmen kwijt was. Aangezien ikzelf geen filmfreak ben heb ik nooit naar een oplossing gezocht voor dat probleem. Nu met dergelijke kaart zou ik mij een degelijke Blu Ray kunnen aanschaffen die de films op harde schijf opslaat en die je nadien eventueel nog kan saven op disk.
Mijn bedenking (ik ben immers niet zo technisch onderlegd als de meesten hier) is dan of er Blu Ray's bestaan die kunnen geprogrammeerd worden dat van verschillende kanalen kan worden opgenomen terwijl je nog aan het zien bent naar iets anders, of is dat ook beperkt tot 2 kanalen zoals de digicorders ?
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
Bekijk bericht
Mijn bedenking (ik ben immers niet zo technisch onderlegd als de meesten hier) is dan of er Blu Ray's bestaan die kunnen geprogrammeerd worden dat van verschillende kanalen kan worden opgenomen terwijl je nog aan het zien bent naar iets anders, of is dat ook beperkt tot 2 kanalen zoals de digicorders ?
Comment