Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vliegend steentje
Collapse
X
-
-
Re: Vliegend steentje
Nee, ik laat er mijn slaap niet voor, het is een confirmed miss en zien gaan we ook al niet:
Even though 2012 DA14 is coming remarkably close, it will still only appear as a point of light in the biggest of optical telescopes because of its small size.
-
Het probleem is misschien wel dat onze TV-uitzendingen GESTOORD kunnen worden.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
-
daar gaan we niet van wakker liggen. stel je voor dat het steentje ons mist dan zijn we 's ochtends niet uitgeslapenAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtHet probleem is misschien wel dat onze TV-uitzendingen GESTOORD kunnen worden.
Comment
-
-
Hier waren er dan wel steentjes:
Dit koppel trekt er zich niks van aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtHier waren er dan wel steentjes:
Dit is de beste link met échte info http://www.slate.com/blogs/bad_astro...er_russia.html
- 1 meteoor
- geen inslag
- schade door schokgolf
- zeker en vast niet beschoten door raketten
- niks te maken met de asteroide die ons straks voorbijkomt
Comment
-
Comment
-
Dat eerste steentje heeft dan blijkbaar toch deftig wat schade aangericht.
Zopas op de radio, dat dat andere ding een doormeter heeft van 13.000 Km, ik denk dat ze hier wel een foutje hebben gemaakt,
dat is ongeveer dezelfde diameter als de aarde.Last edited by Guest42; 15 februari 2013, 17:18.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtDat eerste steentje heeft dan blijkbaar toch deftig wat schade aangericht.
Zopas op de radio, dat dat andere ding een doormeter heeft van 13.000 Km, ik denk dat ze hier wel een foutje hebben gemaakt,
dat is ongeveer dezelfde diameter als de aarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtOp de radio hadden ze het over 15km Geert.
iemand zal ze er wel op gewezen hebben dat het niet kon.
Deze van vanavond live te volgen KLIKLast edited by Guest42; 15 februari 2013, 18:20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtOp de radio hadden ze het over 15km Geert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk berichtMeteoor vandaag was ~15 meter, snelheid ~18 km/sec, de grotere die gaat voorbijvliegen is ongeveer 4x groter qua diameter.
Comment
Comment