Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is me dat even pech hebben... pffff

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is me dat even pech hebben... pffff

Hoe dicht kan je erbij zijn?

Merde...merde...merde
    Ik zou eigenlijk blij moeten zijn met de 1500 die ik win, maar toch...
    D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

Re: Is me dat even pech hebben... pffff

Dat is inderdaad pech hebben.

Comment

Tja, morgen maandag, gewoon verder werken.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Inderdaad was toch wel ff schrikken...
        D3 - D300 - Sigma 70-200mm F2.8 Ex Dg Os Hsm - sigma 17-50 f2.8 OS HSM - nikkor 50mm f1.8 - nikkor 35mm f1.8 - SB700

Comment

Met 1500 kan je toch al wat leuk speelgoed kopen
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            Met 1500 kan je toch al wat leuk speelgoed kopen
            Tja, upgraden van een D3200 van twee weken oud naar een D7000 is misschien ook stom zeker Dat was eigenlijk mijn eerste keuze, maar het budget liet het niet toe...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J.G. Bekijk bericht
              Tja, upgraden van een D3200 van twee weken oud naar een D7000 is misschien ook stom zeker Dat was eigenlijk mijn eerste keuze, maar het budget liet het niet toe...
              Eerst wat met die D3200 spelen, wanneer je aan de grenzen van je toestel komt verkopen en naar de D7000 gaan?
              Of een reisje maken met de madam
              Groetjes,
              Dominic

Comment

Zo'n 20 jaar geleden heb ik ooit ook 5 juiste cijfertjes gehad met de Lotto (het reservegetal zat er zelfs maar 1 naast), daarmee kon ik net een nieuwe stereo VHS videorecorder kopen (stereo was toen nog een pak duurder dan mono, een paar jaar later kon je alleen nog stereo VHS recorders kopen voor veel minder geld).

Ondertussen heb ik nog altijd geen 6 juiste cijfertjes gehad...
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

Comment

Ik speel al 20 jaar niet.
                  In al die tijd heb ik 5€ x 52 X20 = 5200€ gewonnen...

Ik heb ooit een leraar gehad die Lotto spelen en gokken plaatste onder 'belasting op domheid'.
                  Per vakje heb je een kans van ca 1 op 6 mio. Dus als je 10 vakjes invult, een kans van 1 op 600.000 om te winnen.

De kans om dit jaar te sterven in een dodelijk ongeval is groter....

Comment

O my Goooood ik zou ZOT komen hahaha!!
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Ik speel al 20 jaar niet.
                      In al die tijd heb ik 5€ x 52 X20 = 5200€ gewonnen...

Ik heb ooit een leraar gehad die Lotto spelen en gokken plaatste onder 'belasting op domheid'.
                      Per vakje heb je een kans van ca 1 op 6 mio. Dus als je 10 vakjes invult, een kans van 1 op 600.000 om te winnen.

De kans om dit jaar te sterven in een dodelijk ongeval is groter....
                      Statistisch klopt dit allemaal. Hoewel de kans om te sterven in een dodelijk ongeval groter is, heb ik persoonlijk nog geen kennissen op die manier verloren. Ik ken echter wel al 2 mensen persoonlijk die 6 juiste cijfers hadden.
                      De kans om te winnen is klein, maar ze bestaat wel. Je hebt jaarlijks nieuwe miljonairs dankzij kansspelen. Dat je een klein te missen bedrag besteedt aan een zeer kleine kans dat dit bedrag "vertienduizendvoudigd" word, vind ik niet zo dom. Dat je dit bedrag zou besteden aan iets dat de kans op longkanker aanzienlijk verhoogd vind ik bijvoorbeeld al minder slim. Laat de mensen spelen met hun kansen en laat de statistieken voor de verzekeringen.
                      Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
                      Flickr

Comment

>1500€ winnen
                        > pech hebben

Kies er eentje
                        http://www.theafricabug.com

Comment

En de lotto geeft ook nog wat geld aan goede doelen. ik verwacht niet dat ik ooit zal winnen, maar ik hoop het wel.

Comment

Working...
                          X