Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is de echte eigenaar van je telefoonnummer ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie is de echte eigenaar van je telefoonnummer ?

Ik heb een rare situatie aan de hand. Ik ben voor de vaste telefoon overgeschakeld naar een nieuwe provider.
    De nieuwe provider heeft gezorgd dat ik mijn oude telefoonnummer kon behouden. Echter na een week werkte mijn telefoonaansluiting niet meer. Blijkt nu dat de originele provider het nummer terug heeft opgeëist.
    Joost mag weten waarom. Ondertussen heb ik van mijn nieuwe provider een tijdelijk nummer gekregen, maar nu kloppen mijn 250 nieuwe visitiekaarjes niet meer.

dus nu is mijn vraag : wie is de eigenaar van een telefoonnummer, en kan de eerste die het nummer heeft toegekend dat zomaar terug opeisen ?

Re: Wie is de echte eigenaar van je telefoonnummer ?

normaal gezien, indien je niet verhuisd bent uit de telefoonzone waar je woonde, heb je het voorrecht op het nummer.
    Men kan niet zomaar een nummer afnemen
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Re: Wie is de echte eigenaar van je telefoonnummer ?

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
      Men kan niet zomaar een nummer afnemen
      Ze hebben het TERUGgenomen. Volgende week komt er iemand langs van de nieuwe provider. Hopelijk zal ik mijn oude nummer dan terugkrijgen. Ondertussen zit ik met een tijdelijk nummer dat begint met 801. Niemand die daar naar durft bellen uit vrees dat het een duur betaalnummer is.

Comment

Working...
      X