Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar vind ik 2 vrij te gebruiken liefdesgedichten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• waar vind ik 2 vrij te gebruiken liefdesgedichten

Ik zou graag een huwelijksfoto op canvas laten drukken met daarbij een gedicht over liefde/huwelijk. Ik zoek nu een 2-tal gedichten die ik kan gebruiken : Eén gedicht voor op een voorbeeldcanvas om aan klanten te laten zien, en een tweede om op het canvas van eventueel koppel dat een doek besteld na hun huwelijk.. Dan heb ik tenminste geen 2x hetzelfde gedicht gebruikt

Ik wil best wel betalen voor zulk gedicht, want ik verwacht niet dat iets voor niets is in deze tijd, maar dan nog is het niet simpel. Ik zit me al 2 dagen de pleuris te zoeken naar liefdesgedichten. Blijkbaar absoluut niet simpel
    Een heleboel gedichten zijn niet echt positief, of gaan enkel over onbeantwoorde verliefdheid, of scheiding in een erger geval. 1 passend gedicht vond ik op gedichten.nl maar het emaildres van de schrijfster bestaat niet meer, dus heb ze via facebook proberen op te sporen. Hoop op positief antwoord.

Heeft iemand een idee waar ik nog gedichten zou kunnen vinden ? Of zijn er hier schrijvers onder ons die kunnen helpen ?

Ben zelf niet zo poëtisch aangelegd, anders zou ik het zelf doen

Edit :het is de bedoeling dat ik ze dus ook MAG gebruiken voor commerciele doeleinden. Ook al is het maar een canvas in iemands woonkamer, ik verdien er geld aan dus..
    Last edited by monstertruckess; 20 januari 2013, 19:52.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Re: waar vind ik 2 vrij te gebruiken liefdesgedichten

(TIP) Liefdes gedichten nodig? Kies nu uit duizenden gedichten, helemaal gratis. ✅ Dagelijks nieuwe gedichten. ✅ 100% betrouwbaar.

Kijk hier eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
      Ik zou graag een huwelijksfoto op canvas laten drukken met daarbij een gedicht over liefde/huwelijk. Ik zoek nu een 2-tal gedichten die ik kan gebruiken : Eén gedicht voor op een voorbeeldcanvas om aan klanten te laten zien, en een tweede om op het canvas van eventueel koppel dat een doek besteld na hun huwelijk.. Dan heb ik tenminste geen 2x hetzelfde gedicht gebruikt

Ik wil best wel betalen voor zulk gedicht, want ik verwacht niet dat iets voor niets is in deze tijd, maar dan nog is het niet simpel. Ik zit me al 2 dagen de pleuris te zoeken naar liefdesgedichten. Blijkbaar absoluut niet simpel
      Een heleboel gedichten zijn niet echt positief, of gaan enkel over onbeantwoorde verliefdheid, of scheiding in een erger geval. 1 passend gedicht vond ik op gedichten.nl maar het emaildres van de schrijfster bestaat niet meer, dus heb ze via facebook proberen op te sporen. Hoop op positief antwoord.

Heeft iemand een idee waar ik nog gedichten zou kunnen vinden ? Of zijn er hier schrijvers onder ons die kunnen helpen ?

Ben zelf niet zo poëtisch aangelegd, anders zou ik het zelf doen

Edit :het is de bedoeling dat ik ze dus ook MAG gebruiken voor commerciele doeleinden. Ook al is het maar een canvas in iemands woonkamer, ik verdien er geld aan dus..
      Moeten dat nederlandstalige gedichten zijn? Anders kun je zo terecht in het oeuvre van Shakespeare;heb er hier op mijn bureau nog eentje liggen, je zegt het maar.

Walter
      D850

Comment

Een mooie tekst op een canvas van een huwelijksfoto is eigenlijk een tekst dat het koppel zelf voor mekaar heeft.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Liefst nederlandstalig want ik denk dat Engels zo artificieel is dan.. alsof het canvassen van de Gifi zijn.
          Ik denk dat de koppels zelf niet zoveel werk willen steken in hun dinges, dus ik probeer de dingen zo simpel mogelijk te houden voor hen. Teveel keuze werkt verlammend (komt uit boek over Steve Jobs, aanrader )
          Als ze een tekst willen schrijven is dat goed, maar dan moet ik nog steeds een tekst hebben voor mijn eerste VOORBEELDcanvas.. zucht. Ik zal Shakespeare eens bekijken. Ben ZO close om zelf iets te gaan schrijven uit miserie ..
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
            Liefst nederlandstalig want ik denk dat Engels zo artificieel is dan.. alsof het canvassen van de Gifi zijn.
            Ik denk dat de koppels zelf niet zoveel werk willen steken in hun dinges, dus ik probeer de dingen zo simpel mogelijk te houden voor hen. Teveel keuze werkt verlammend (komt uit boek over Steve Jobs, aanrader )
            Als ze een tekst willen schrijven is dat goed, maar dan moet ik nog steeds een tekst hebben voor mijn eerste VOORBEELDcanvas.. zucht. Ik zal Shakespeare eens bekijken. Ben ZO close om zelf iets te gaan schrijven uit miserie ..
            Zend je PM met vertaald Shakespeare gedicht.
            Walter
            D850

Comment

Engelstalige Shakespeare is wel nogal aan de moeilijk te doorharken kant voor mijn cliënteel (of ja, voor MIJ, zeg maar). Alhoewel het ook iets heeft, als je niet weet wat het betekent klinkt het meestal nog mooier. Maar er zit wel wat bij denk ik.

Comment

De liefde is niet in taal te vatten, en nog minder voor uitleg. Het is een pijn
                waarvan je binnenste staalhard gaat liegen. Het is een verlangen dat nooit
                een woord heeft geuit. Liefde is woordeloos. Stom. Een smet op het rijme-
                lende gerammel. Een reutel. Eindeloos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  De liefde is niet in taal te vatten, en nog minder voor uitleg. Het is een pijn
                  waarvan je binnenste staalhard gaat liegen. Het is een verlangen dat nooit
                  een woord heeft geuit. Liefde is woordeloos. Stom. Een smet op het rijme-
                  lende gerammel. Een reutel. Eindeloos.
                  wow, mooi is dat en nog waar ook......
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Working...
                  X