Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diaschow op samsung galaxyy tab note 10.1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• diaschow op samsung galaxyy tab note 10.1

Mijn foto's zijn per map geklasserd en genummerd van 001 tot bijv 100. diaschow op pc of laptop: alles wordt netjes getoond van het begin ( nr 001 ) tot laatste foto.

Als ik een diaschow op de tablet wil afspelen via de ingebouwde app 'galerij', dan begint hij steevast met de laatste foto ene gaat hij dus in omgekeerde richting tot de eerste. doet dit zowel met de gesynchroniseerde mappen van bijv picasa, of de mappen die ik op een SDkaart zet. De nummering blijft het zelfde en toch dus in omgekeerde volgorde. De handleiding van de tablet maakt niks wijzer, en je kan ze ook niet anders kan rangschikken. Je moet ze dus manueel verschuiven en dat ook van links naar rechts in plaats van de gebruikelijke li nr re veegbeweging. Ik kan toch moeilijk voor de tablet de foto's omgekeerd gaan nummeren?
    Sony RX10 Mark IV
    nog een fijne dag verder!
    Guido

Re: diaschow op samsung galaxyy tab note 10.1

Zou hij niet de meet recente eerst nemen?

Comment

Iets soortgelijks heb ik voor met mijn lcd tv. Ik bekijk films die op mijn pc staan die ik dan in een map zet. De films die ik er laatst bijgezet heb, die worden bovenaan getoond. Eigenlijk is dit wel handig want de films die ik al bekeken heb die staan dan als laatste in de rij. Maar in jouw geval is dat niet wenselijk en heb geen ervaring met tablets dus kan je hierbij niet helpen.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

https://play.google.com/store/apps/d...ensw.PicFolder

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
          Zou hij niet de meet recente eerst nemen?
          nee , de laatste foto in mijn reeks is meestal ook 1 van de laatste die ik genomen heb om die serie af te sluiten.

@ Felixg: ik had al een andere app geprobeerd om foto's af te spelen maar die trok op niks; zal die van jou eens testen. Maar in feite is het probleem daar mee niet opgelost. Foto nr 1 moet toch als eerste getoond worden, en de laatste moet laatst komen. Het is niet normaal dat dit omgekeerd gebeurd.
          Sony RX10 Mark IV
          Guido

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
            @ Felixg: ik had al een andere app geprobeerd om foto's af te spelen maar die trok op niks; zal die van jou eens testen.
            QuickPic is in vele opzichten superieur aan de standaard Galerij

Maar in feite is het probleem daar mee niet opgelost. Foto nr 1 moet toch als eerste getoond worden, en de laatste moet laatst komen. Het is niet normaal dat dit omgekeerd gebeurd.
            Als je een slideshow wilt tonen in de juiste volgorde is het probleem wel opgelost. Als je het absoluut met de Galerij-toepassing wilt doen niet natuurlijk.

Comment

App: Fotolio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door felixg Bekijk bericht
                QuickPic is in vele opzichten superieur aan de standaard Galerij

Als je een slideshow wilt tonen in de juiste volgorde is het probleem wel opgelost. Als je het absoluut met de Galerij-toepassing wilt doen niet natuurlijk.
                QuickPic gezet en inderdaad deze app werkt prima! thanks. Met deze app kan je ook alle afbeeldingen die betrekking hebben met de tablet verbergen, zodat je enkel je fotomappen ziet, erg handig.

zal ook eens vergelijken met Fotolio
                Sony RX10 Mark IV
                Guido

Comment

Working...
                X