Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naaktfoto's in het gerechtsgebouw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Naaktfoto's in het gerechtsgebouw

Vervolg op een verhaal van maanden geleden in de pers:

Justitie moet een schadevergoeding betalen aan een werknemer die werd ontslagen omdat hij naaktfoto's maakte in de Gentse rechtbank.

Oops!
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Re: Naaktfoto's in het gerechtsgebouw

Tja, ik vond het destijds al onterecht wat er met deze kerel gebeurde. Zoals het artikel ook aanhaalt, hij had toestemming om foto's te nemen. Dat de persoon in kwestie hem niet vroeg wat voor foto's is eerder een nalatigheid van deze persoon dan van de fotograaf.

Ik vind het dan ook terecht dat deze persoon een serieuze tegemoetkoming krijgt voor de geleden schade.

Destijds hadden ze beter de kerel die de toestemming had gegeven op de vingers getikt ipv deze kerel op te sluiten en te ontslaan.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Ik vind het ook maar terecht dat hij een schadevergoedling krijgt !
      Als je ontslagen wordt voor iets waarvoor je toelating gevraagd hebt, doet mij vermoeden dat ze de spreekwoordelijke stok zochten. Ik ken nog zo'n geval in mijn nabije kennissenkring (in het KATHOLIEK onderwijs ... maar dit terzijde).
      Ben blij voor die man dat hij gelijk gekregen heeft !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
        ........Ben blij voor die man dat hij gelijk gekregen heeft !
        maar ondertussen is hij wel zijn job kwijt en een acienniteit van 30 dienstjaren.....
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ma jongens toch 75K euro...
          Belgie is toch maar een raar land een morele schade vergoeding van 15K voor ontslagen te worden...
          Ik kreeg nog geen 10K voor in brand te staan in een restaurant -.-
          www.wndrlnd.be
          A world full of graphic and webdesign

Comment

Working...
          X