Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bizar...
Collapse
X
-
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk berichtEn Bruyneel zwijgt als vermoord, want die weet van niets.
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtHij is een boek aan het schrijven met de "waarheid" wat die ook moge wezen
Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen
Comment
-
Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Re: Bizar...
Net zoals je met doping het risico loopt er qua gezondheid op latere leeftijd
de prijs voor te betalen, zo loop je ook het risico ontmaskerd te worden. En
dat heb je er allemaal voor over als je zo'n brandende ambities hebt, als je
zo'n wil hebt om te winnen, om iedereen te domineren, om de beste te zijn...
De allerbeste... omdat je nu eenmaal een roofdier bent.
En soms noemen ze je dan the boss, of de kannibaal, of le Blaireau: het zijn
allemaal dezelfde roofdieren, die alles zouden doen om te zegevieren en dit
dan ook gedaan hebben. Niet meer en zeker niet minder.
Als er iets is waar onze vrienden spijt van hebben, dan is het dat zij betrapt
zijn, niet dat ze de boel belazeren. Dat hoort erbij. Dat is een onderdeel van
de job. Bijna een plicht. Het is niet begonnen met Lance en het zal ook niet
eindigen met Lance.
Maar hij was wel een uitzonderlijk mooi en meedogenloos roofdier. En even
zo vals en verwoestend gemeen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtNet zoals je met doping het risico loopt er qua gezondheid op latere leeftijd
de prijs voor te betalen, zo loop je ook het risico ontmaskerd te worden. En
dat heb je er allemaal voor over als je zo'n brandende ambities hebt, als je
zo'n wil hebt om te winnen, om iedereen te domineren, om de beste te zijn...
De allerbeste... omdat je nu eenmaal een roofdier bent.
En soms noemen ze je dan the boss, of de kannibaal, of le Blaireau: het zijn
allemaal dezelfde roofdieren, die alles zouden doen om te zegevieren en dit
dan ook gedaan hebben. Niet meer en zeker niet minder.
Als er iets is waar onze vrienden spijt van hebben, dan is het dat zij betrapt
zijn, niet dat ze de boel belazeren. Dat hoort erbij. Dat is een onderdeel van
de job. Bijna een plicht. Het is niet begonnen met Lance en het zal ook niet
eindigen met Lance.
Maar hij was wel een uitzonderlijk mooi en meedogenloos roofdier. En even
zo vals en verwoestend gemeen.
Ik houd het bij Hugo
Comment
-
-
En op de volgende edities van de Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en andere h(g)eldenkoersen zullen er evenveel toeschouwers zijn. Want voor de supporter is het hoogfeest, voor de organisatoren kassa-kassa en voor de commentatoren tijd om te komen vertellen dat deze sport nu eindelijk gezuiverd is...Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Heel simpel, altijd controleren en bij positief resultaat verbannen voor de rest van je carriere en in in alle sporten.
Ze zullen het wel laten.
Dat dat geld kost zal wel zijn, maar ja je moet iets hé.Met de vriendelijke groeten, Ruud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtEn op de volgende edities van de Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix en andere h(g)eldenkoersen zullen er evenveel toeschouwers zijn. Want voor de supporter is het hoogfeest, voor de organisatoren kassa-kassa en voor de commentatoren tijd om te komen vertellen dat deze sport nu eindelijk gezuiverd is...
Alleen in het voetbal is er "fair play"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHaha
Alleen in het voetbal is er "fair play"Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtEén of andere instantie (ben vergeten welke) heeft al voorgesteld om het wielrennen om doping reden niet meer op te nemen als Olympisch sport. Daar moet je pas hypocriet voor zijn. In elke sport worden er zondaars gepakt, niet het minst bij de gewichtheffers.
Iedereen weet dit toch he.
Ik zou er wel niet graag bij staan als ze Kim Clijsters zouden aangepakt hebben
Of die twee "zwarte zusterkes" uit de USA.
Ik kan goed begrijpen dat men wil winnen.
Maar dit gaat allemaal veel te ver he.
Hans Vandeweghe (de Standaard) niet gelezen en zijn opinie over L.A.
Soms kan ik die man niet volgen.
Volgens hem kon L.A. niet meer doen of zeggen...
Voor mij hoeft L.A. totaal niks te zeggen op tv en zeker niet bij Oprah.
Hij kan zich beter in regel stellen met alles en iedereen die hij bedrogen en misleidt heeft achter te schermen.
Een miljard kijkers keken wereldwijd maar in de USA nauwelijks vier miljoen.
Toch bracht de eerste uitzending 34 miljoen op.
Wat zouden ze hebben afgesproken? Ieder de helft??
Ik heb geen bewijzen natuurlijk.
Comment
-
-
Gisteren een vrij interessante discussie gehoord omtrent gans de affaire.
Een stelling waarin ik mij wel kon vinden was : Waarom moeten ploegen elk 4 tot 5 dokters in dienst hebben. Eén dokter per ploeg zou toch al genoeg moeten zijn, aangezien deze er vooral moet zijn om orthopedische problemen op te lossen. De andere dokters hebben dus vooral tot taak de renners van preparaten te voorzien, en daar wordt het dus heel gevaarlijk. Dus een beperking van 1 dokter per ploeg zou al niet slecht zijn.
Een ex wielerreporter repliceerde hierop dat omwille van het feit dat topsport ongezond is, elke renner nood heeft aan tal van medicamenten, preparaten en hulpmiddeltjes om het een seizoen te kunnen volhouden. Volgens hem een motivatie voor de aanwezigheid van meerdere dokters per ploeg. Wel een heel eigenaardige redenering. Bewijs dat de men de kat bij de melk zal blijven zetten.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtGisteren een vrij interessante discussie gehoord omtrent gans de affaire.
Een stelling waarin ik mij wel kon vinden was : Waarom moeten ploegen elk 4 tot 5 dokters in dienst hebben. Eén dokter per ploeg zou toch al genoeg moeten zijn, aangezien deze er vooral moet zijn om orthopedische problemen op te lossen. De andere dokters hebben dus vooral tot taak de renners van preparaten te voorzien, en daar wordt het dus heel gevaarlijk. Dus een beperking van 1 dokter per ploeg zou al niet slecht zijn.
Een ex wielerreporter repliceerde hierop dat omwille van het feit dat topsport ongezond is, elke renner nood heeft aan tal van medicamenten, preparaten en hulpmiddeltjes om het een seizoen te kunnen volhouden. Volgens hem een motivatie voor de aanwezigheid van meerdere dokters per ploeg. Wel een heel eigenaardige redenering. Bewijs dat de men de kat bij de melk zal blijven zetten.
Dat heeft ook een naam: "Medische begeleiding".
Zie Rabo en co.
De man is al een paar jaren overleden (ook zijn echtgenote trouwens).
Was de vader van twee bekende wielrenners.
Die vertelde me ooit dat nieuwelingen in een ploeg ook "iets" kregen om beter te presteren.
Maar dat ging dan wel over placebo's.
Die gasten voelden zich dan zelfverzekerder.
Het gedacht alleen al maakte die gasten sterker
Kan misschien één keer lukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtTopsport ...Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht..........
Die vertelde me ooit dat nieuwelingen in een ploeg ook "iets" kregen om beter te presteren.
Maar dat ging dan wel over placebo's.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment