Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schandalig!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schandalig!

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Filmpje weg op vraag van SBS. Copyright!
    Hier staat het nog, voor zo lang het duurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
      In dit geval vraag ik me af of de dame de gevolgen van het filmen en uitzenden kan inschatten en zou de rechter misschien het filmen moeten verbieden.
      Dit om de dame te beschermen want de uitzending zal het opbouwen van een loopbaan niet goed doen.
      Verbieden van verfilmen zou maar gekund hebben nadat de beklaagde gehoord werd. Overigens er zullen wel andere instanties zijn dan de rechter in kwestie die beslissen of er al of niet in de rechtszaal mag gefilmd worden. En nogmaals, dergelijke programma's zijn volgens mij absoluut geen meerwaarde voor de maatschappij tenzij het is om het blazoen van justitie wat op te poetsen.
      En hopelijk zijn er in onze maatschappij nog mensen met een mentaliteit zoals deze van de bewuste rechter zodat de dame door de uitzending niet veel nadeel zal ondervinden voor het opbouwen van een loopbaan. Iedereen verdiend een tweede kans. Wie weet zijn er mensen die wel eens medelijden zouden kunnen hebben met de vrouw en haar een eerlijke kans geven.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik vind dit programma zeer goed. Ik ben zeker dat het een ontradend effect heeft, en sommige mensen doet nadenken.
        Zelf ben ik nog nooit in de rechtbank geweest, en ik hoop dat zo te houden.

Het toont zeker de menselijke kant van de rechtbank, waar het evenwicht tussen straffen en kansen geven eigenlijk goed aan bod komt.

Comment

Ik volg da programma ook op vier.
          Als je ziet wat somige anozelaars van zever uitkramen voor de onderzoeksrechter man man man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik volg da programma ook op vier.
            Als je ziet wat somige anozelaars van zever uitkramen voor de onderzoeksrechter man man man
            Kan je beter verwachten in een gerechtzaal ?
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Ik vind dit programma zeer goed. Ik ben zeker dat het een ontradend effect heeft, en sommige mensen doet nadenken.
              Zelf ben ik nog nooit in de rechtbank geweest, en ik hoop dat zo te houden.

Het toont zeker de menselijke kant van de rechtbank, waar het evenwicht tussen straffen en kansen geven eigenlijk goed aan bod komt.

Mee eens...

Er zijn veel mensen (ik ook) die een heel ander beeld hadden van de rechtbank en rechters.
              Een goed programma waar niet enkel de "speciale" gevallen getoond worden volgens mij.
              Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
              Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Working...
              X