Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schandalig!
Collapse
X
-
-
Re: Schandalig!
Dat wel, zij komt steeds met originele oplossingen en blijft erg rustig.
Maar de mentaliteit van die vrouw
Ze beseft zelfs niet vanwaar haar maandelijkse € 500 vandaan komt...Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht.... Hoed af voor de rechter.......
wat een kalmte.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik heb het ook gezien op vier in het programma.
Fantastisch hoe deze rechter hiermee om ging !!! Hulde aan die dame !
De reactie van de moeder was ook veelbetekend. Dit is echt een probleemkind die zelf al lang niet meer in de hand heeft.Nikon shooter - Samyang fan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk berichtIk heb het ook gezien op vier in het programma.
Fantastisch hoe deze rechter hiermee om ging !!! Hulde aan die dame !
De reactie van de moeder was ook veelbetekend. Dit is echt een probleemkind die zelf al lang niet meer in de hand heeft.
Mij interesseert ook de achtergrond. Hoe is dat zo ver kunnen komen, waarom is of hoe is die zo geworden.
Kinderen worden niet "slecht" geboren
De rechter komt idd. zeer aangenaam over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJuist
Mij interesseert ook de achtergrond. Hoe is dat zo ver kunnen komen, waarom is of hoe is die zo geworden.
Kinderen worden niet "slecht" geboren
De rechter komt idd. zeer aangenaam overLeeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtGenetische gebondenheid mag je ook niet onderschatten. Maar kinderen opvoeden is ook niet gemakkelijk. En als je moet hulp zoeken in de rechtzaal is het meestal al te laat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk berichtGenetische gebondenheid mag je ook niet onderschatten. Maar kinderen opvoeden is ook niet gemakkelijk. En als je moet hulp zoeken in de rechtzaal is het meestal al te laat.
Erf je domheid of criminaliteit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWat is genetische gebondenheid?
Erf je domheid of criminaliteit?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtNjaa, toch een paar gevoelige snaren geraakt bij gesprek 2, zie je zo. Ze vond het precies spijtig dat ze kon beschikken.
Dit was gisteren nog (een interessant) onderwerp in Ter Zake op Canvas.
Waarom vind je dat ze precies spijt had dat ze kon beschikken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtWat is genetische gebondenheid?
Erf je domheid of criminaliteit?En dat van dat haar moet je nu ook weer niet al te letterlijk gaan interpreteren. Op dit forum moet je steeds op je hoede zijn voor bepaalde interpretaties, niet?
Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWaarom vind je dat ze precies spijt had dat ze kon beschikken?
Dat is volgens mij zo iemand die een muur rond haar zet, iemand die denkt dat niemand haar raken kan.
Ik heb toch de indruk dat de rechter daar wel in geslaagd was. Moesten ze samen in een kamer zitten op hun gemak, denk
ik de jonge dame toch wel zou ''praten'', ze keek nu ook al meer in de rechter haar ogen dan bij het eerste gesprek, dus volgens mij wil ze wel.
Bij het eerste gesprek kon je er allesinds al niets mee aanvangen.
Daarom ik zeg dat ik vond dat ze het precies spijtig vond, volgens mij verlangd die dame diep in haar binnenste ook wel met iemand gewoon te kunnen ''praten''.
Maar da's maar mijn gedacht he.
Ik zeg niet dat ze niet wat beleefder en zo kan zijn.facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
Comment