Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gewetensvraag.
Collapse
X
-
-
Re: Gewetensvraag.
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtHe he he !!!! 't Was maar een grapje he, ik draag een gewone bh en als jullie het dan echt willen weten, mèt beugel, nu content?
wit, groen, geel,....????
Kanten, zijden, katoenen,....????
En een foto zegt altijd meer dan 1000 woorden.
Geert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtpush-up, balconet, gewoon,...????
wit, groen, geel,....????
Kanten, zijden, katoenen,....????
En een foto zegt altijd meer dan 1000 woorden.
Geert
Comment
-
Whahaha, wel eu... als het nog eens mijnen toer is in het spelletje hier Ra ra ra wat is het, kan je misschien het antwoord weten hahahahaah !!!! Jullie zijn er ook hoor.
En zeg maar Jill hoor mensen. Of Jillekefacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
mss ook handig te weten welke maat, je weet nooit dat we een verjaardagscadeau opzenden met BD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk berichtmss ook handig te weten welke maat, je weet nooit dat we een verjaardagscadeau opzenden met BDfacebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWat is het beste wat je kan doen met jouw kleren aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtWat is het beste wat je kan doen met jouw kleren aan?
zodra ze thuis komt zal ik het vragen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtPotvolkoffie toch hahaha! Maar mannen vergeten toch weleens een verjaardagje?grapje hoor, maar nu ff serieus..... nee tis zo weinig mannen zijn zoals ik :P !
Ik heb in ieder geval nog nooit zo'n verjaardag vergeten.
De mijne daarentegen, die probeer ik te vergeten sedert ik 30 geworden ben
Grtz david
PS: moeten nog steeds de maat hebben ;P
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtMoetèn? Hoeveel bra's krijg ik dan wel??? Hihihihihi. Het is hier weer plezant wi hahahaha.
Ra ra... wat is de maat van mijn wonderbraaaa???
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk berichtMoetèn? Hoeveel bra's krijg ik dan wel??? Hihihihihi. Het is hier weer plezant wi hahahaha.
Ra ra... wat is de maat van mijn wonderbraaaa???
je bericht die je invoerde is te kort blablabla
Comment
-
Of het een gewetensvraag is?
Wat het beste is wat je kan doen met jouw kleren aan?
Mijn eigen kleren aan doen en die andere naar de kringloopwinkel brengen."Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
― Antoine de Saint-Exupéry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtO, dat zou ik kunnen samenvatten in een notendop.
Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht90-D
En nu genoeg met raden.facebook
Comment
Comment