Gezocht > welke soundcard draait onder Windows 8?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Soundcard
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Soundcard
soundcard win8
Elke geluidskaart zal werken met Win8 ... als ze de drivers hebben geüpdatet voor Win8
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtGezocht >Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
-
Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk berichtsoundcard win8
Elke geluidskaart zal werken met Win8 ... als ze de drivers hebben geüpdatet voor Win8
Gezocht hoort hier
Zal ik het anders vragen.
Kent er iemand een geluidskaart die goed zijn werkt doet in Windows8?
Graag merk en type.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk berichtsoundcard win8
Gezocht hoort hier
Comment
-
Nikon shooter - Samyang fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk berichtHier kan je een kleine app downloaden die je huidige installatie checked voor upgrade naar windows 8:
Support for Windows 8.1 ended on January 10, 2023. Learn what it means for you and how to move to a supported version of Windows.
Hier kan je de gecertifieerde hardware opzoeken:
http://www.microsoft.com/en-us/windo...patCenter/Home
Er steekt geen audio-interface&kaart in mijn pc.
Wel de onboard maar ik kan daar niks mee opnemen.
Comment
-
-
Ah, je wilt 1 kopen ?
Kijk eens rond naar een product dat je wil en check die dan even in de 2de site of die compatibel is.
Een recente kaart zou geen probleem moeten opgeven.
Ben je trouwens zeker dan je met de onboard niet kan opnemen ?
Meestal kan je de uitgang (tegenwoordig zeker 3) configuren waarbij je dan 1 als audio-in neemt. (ipv 6/7 kanaals)
Tenzij je natuurlijk wat geavanceerdere audio recording wil.Nikon shooter - Samyang fan
Comment
-
Eender welke kaart die wekt onder windows 7 zal ook onder windows 8 werken. Drivers zijn compatibel zelfs als er geen specifieke windows 8 driver is. Een kaart uitkiezen is niet te doen omdat de keuze zo groot is, en het budget onbekend is. Zoek gewoon soundcard reviews via google.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eanx Bekijk berichtAh, je wilt 1 kopen ?
Kijk eens rond naar een product dat je wil en check die dan even in de 2de site of die compatibel is.
Een recente kaart zou geen probleem moeten opgeven.
Ben je trouwens zeker dan je met de onboard niet kan opnemen ?
Meestal kan je de uitgang (tegenwoordig zeker 3) configuren waarbij je dan 1 als audio-in neemt. (ipv 6/7 kanaals)
Tenzij je natuurlijk wat geavanceerdere audio recording wil.
Deze kaart steekt in mijn reserve-pc.
Kan er Win7 op draaien en XP Pro.
Programma's die ik graag wil gebruiken: Audacity of No23 Recorder.
In mijn pc waar ik dagelijks mee werk zit enkel het onboard geluid.Last edited by theokus; 14 januari 2013, 19:39.
Comment
Comment