Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sinds 2 dagen zoek ik de rubriek "Aangeboden" af. Wanneer ik probeer te antwoorden op iets dat aangeboden wordt, krijg ik de vermelding dat ik niet kan. Waarom? Dank bij voorbaat.
Gulbert
Tot nog toe was het altijd zo dat je in de rubriek van "Aangeboden" zelf kan je niet reageren. In principe kan je wel de persoon die iets aanbiedt contacteren per e-mail.
Wat is de reden dat je niet mag reageren? In andere fora is dat juist een meerwaarde
Omdat het o.a. anders een zottekes spel wordt waarin iedereen zijn/haar mening gaat geven over de toestand, de prijs, etc.
van de aangeboden goederen.
Op veel andere fora merk je heel goed dat leden vaak in discussie gaan over de prijs versus kwaliteit.
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Wat is de reden dat je niet mag reageren? In andere fora is dat juist een meerwaarde
Persoonlijk vind ik het kunnen reageren een minwaarde. Een deal is iets dat enkel een overeenkomst kan zijn tussen de verkoper en de koper. Als koper moet je je voldoende laten inlichten om een idee te hebben van de waarde van de te koop gestelde waar. Wat de waarde voor jou persoonlijk is, is een andere zaak. Indien reacties zouden toegelaten zijn kan dit de objectiviteit van de te koop gestelde waar zeer fel beďnvloeden.
Bij het gevraagd gedeelte zou het wel makkelijker zijn. Ik zoek een bepaald boek maar nu kan zelfs niemand snel posten waar ik het kan vinden.
gewoon lid worden, dan heb je veel meer mogelijkheden.
en mag je alles, (ook wat niets met fotografie te maken heeft) aanbieden wat je te koop hebt.
grt,bouk.
Wat ik wel vind is dat er een vaste structuur moet zitten in de aangeboden sectie:
1: aangeboden artikel
2: toestand (1-10)
3: reden van verkoop
4: extra uitleg,...
5:...
Zoiets, maar dan met wat meer puntjes.
Zou veel overzichtelijker zijn. Ook een optie om al verkochte artikelen eruit te filteren ipv telkens dat schopje van een mod.
Comment