Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tv in badkamer

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: tv in badkamer

Gratis een tv krijgen van Telenet ?. Ben je zeker dat hij niet 1€ kost ?
    Ik ken iemand die een Iphone kreeg van Telenet voor 1€ . Hij werd pas wakker na 3 maandfacturen. Om het bijhorende contract te kunnen stoppen, moest hij de Iphone teruggeven en 230€ bijbetalen voor contractbreuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
      Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat de tv kapot gaat? Zolang hij niet in bad valt terwijl je erin zit, kan het geen kwaad denk ik? Wij hebben in onze badkamer een afzuigsysteem, dat de dampen wegzuigt, daarmee heb je niet veel last van dampen.
      Het probleem is de relatieve vochtigheid in een badkamer. Water lost namelijk op in lucht ... ... Vochtige lucht geeft corrosie en dat wil je niet in een TV. Er zijn wel regels ivm het opstellen van electrische apparatuur in vochtige ruimtes incl. badkamer. Of "TV" daar bij staat als "apparatuur" weet ik niet maar 't zou kunnen dat je toestel geen echt lang leven beschoren is, als je zelf al niet geelectrocuteerd geraakt natuurlijk .. en geen TV kijken als je in bad zit???? LOL! ga je dan enkel voor de gezelligheid in de badkamer TV zitten kijken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        .. en geen TV kijken als je in bad zit???? LOL! ga je dan enkel voor de gezelligheid in de badkamer TV zitten kijken?
        ts heeft een redelijke badkamer, dus waarom niet..
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

sja .. ik ken zo ook lui die, als het ff kon, per auto naar het toilet zouden gaan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
            sja .. ik ken zo ook lui die, als het ff kon, per auto naar het toilet zouden gaan ...
            eeeeeeeehhhhhh
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Hey,

hier al jaren TV in de badkamer.
              En hij word redelijk gebruikt.

Nog nooit problemen gehad.
              Staat wel op een redelijk veilige afstand van het bad.

Moet kunnen, waarom niet.

Staf

Comment

Working...
              X