Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nokia Lumia 800

Ik kreeg dus een beloftebon voor de nokia 800 maar dat is blijkbaar een doekje voor het bloeden. Paar dagen geleden een brief ontvangen met de mogelijkheid om een nokia 620 te bestellen voor 189 euro.
    Die komt nu ongeveer op de markt aan 259 euro. Het is natuurlijk geen zo'n koopje als de lumia 800 maar lijkt wel een degelijk toestel.
    Eigenlijk is de Aldi verplicht om aan dezelfde prijs een vergelijkbaar toestel te leveren. Is de 620 vergelijkbaar met de 800? Moeilijk te beoordelen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soldenjager Bekijk bericht
      Ik kreeg dus een beloftebon voor de nokia 800 maar dat is blijkbaar een doekje voor het bloeden. Paar dagen geleden een brief ontvangen met de mogelijkheid om een nokia 620 te bestellen voor 189 euro.
      Die komt nu ongeveer op de markt aan 259 euro. Het is natuurlijk geen zo'n koopje als de lumia 800 maar lijkt wel een degelijk toestel.
      Eigenlijk is de Aldi verplicht om aan dezelfde prijs een vergelijkbaar toestel te leveren. Is de 620 vergelijkbaar met de 800? Moeilijk te beoordelen zeker?
      hier kan je eens vergelijken : http://www.smartphoneshop.be/vergelijken/283204/169745/

Ik zou het wel weten, 100% voor de 620 gaan . . . windows 8, uitbreidbaar geheugen . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        hier kan je eens vergelijken : http://www.smartphoneshop.be/vergelijken/283204/169745/

Ik zou het wel weten, 100% voor de 620 gaan . . . windows 8, uitbreidbaar geheugen . . .
        Bedankt. Ik heb ondertussen ook al wat reviews kunnen lezen en het lijkt geen slecht toestel te zijn.

Comment

Mijn tante en nicht hebben de 620 al (weet niet waar ze die gevonden hebben) en echt een toptoestelletje hoor!
          Bijna zo goed gebouwd als de 800, maar veel meer mogelijkheden door Windowsphone8 en niet 7.8.

Comment

De 820 moet je niet doen, te zwaar en te lomp.
            Heb collega's gezien met een HTC 8S en dit lijkt me wel fijner qua handeling.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
              De 820 moet je niet doen, te zwaar en te lomp.
              Heb collega's gezien met een HTC 8S en dit lijkt me wel fijner qua handeling.
              De 820 is ook een veel grotere gsm dan de HTC qua scherm. Batterij gaat ook langer mee, wat ik wel een plus vind. Maar die HTC voelt ook echt top aan (van grip beter dan de lumia's), het is gewoon net geen lumia .

Comment

Mijn vrouw heeft de HTC 8C, en ik de Lumia 920, ik heb ook de Samsung Galaxy Note II, de Lumia 920 is een pak kleiner dan de Note hoor.... maar schitterend qua afwerking... :-)
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

....en ik de Lumia 920...
                  Review? Alvast bedankt!

Comment

Mijn vrouw heeft de HTC 8C, en ik de Lumia 920, ik heb ook de Samsung Galaxy Note II, de Lumia 920 is een pak kleiner dan de Note hoor.... maar schitterend qua afwerking... :-)
                    Weldra zijn er meer GSM's of smarphones dan mensen op onze
                    lieftallige wereld, en ik meen al te weten hoe dat komt, vanwaar
                    dat komt, en waar ze zoal zitten.
                    Al kijk ik ook wel een beetje jaloers naar zo'n Note. 2 misschien.
                    Want er moet ook nog een zijn waar ik naar kan bellen.

Comment

Ligt nu weer gewoon voor 189 euro in de Aldi. Bij ons in
                      Brugge toch. Naast hun eigen smart van 149 euro.

Comment

Hallo!
                        Weet er iemand hoe je met deze gsm de filmpjes van 'de redactie' kunt bekijken?
                        wat moet ik hiervoor downloaden?
                        Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
                          Hallo!
                          Weet er iemand hoe je met deze gsm de filmpjes van 'de redactie' kunt bekijken?
                          wat moet ik hiervoor downloaden?
                          Bedankt!
                          Dat gaat niet: ze leven daar nog in de tijd dat er nog geen gsm's en tablets waren...
                          Serieus, gaat ook niet met een Iphone of een andere smartphone... (ze hebben nog steeds niet door dat html de toekomst is )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                            Dat gaat niet: ze leven daar nog in de tijd dat er nog geen gsm's en tablets waren...
                            Serieus, gaat ook niet met een Iphone of een andere smartphone... (ze hebben nog steeds niet door dat html de toekomst is )
                            vreemd! met mijn HP PALM PRE 2 die ik hiervoor had ging het wel

Toch bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                              Euh, werkt perfect op mijn samsung galaxy note II.....:-)

Comment

Working...
                              X