Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nokia Lumia 800

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
    Bij die webpagina's zal het ook wel liggen aan het feit of ze een afzonderlijke CSS voorzien voor smartphone of niet. Een goede website heeft een afzonderlijke CSS voor smartphones met een iets groter lettertype en aangepaste layout. (Iets dat ik zelf nog niet heb gedaan. )
    Ik bedoelde uiteraard bij die andere websites . Vind de tekst trouwens veel duidelijker dan bij mijn vorige smartphone (Iphone 4s)...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
      Ik bedoelde uiteraard bij die andere websites . Vind de tekst trouwens veel duidelijker dan bij mijn vorige smartphone (Iphone 4s)...
      Wel, ik hoop volgende week een e-mail te ontvangen dat mijne is binnengekomen. Zou nu eindelijk toch ook eens een smartphone willen hebben om mee te experimenteren. Dan kan ik misschien mijn website ook eens aanpassen voor deze toestellen. In Dreamweaver heb je wel een optie om dat te bekijken, maar dat is toch niet hetzelfde als het met een echt toestel uittesten.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Na een eerste week in gebruik, nog geen gebreken of iets dergelijks kunnen vaststellen!
        heeft alles wat ik ervan verwachte en poepsimpel in gebruik!
        Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Voor de geïnteresseerde, er zijn er nog 3 op stock in "the phone house", St-Truiden.
          Prijs: 199€.
          Normaal is verzending gratis.

Comment

Mijne is vandaag toegekomen bij Essec. Dit weekend eens goed bestuderen, op het eerste gezicht lijkt het wel te hebben wat ik er van verwachten. En ik moet zeggen, die 8MP camera maakt betere foto's dan ik had verwacht.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

Den aldi ... altijd dezelfde truuken
              Versta niet waarom de mensen niet gewoon bij ons komen (Vandenborre) Hij staat daar zelf 10 euro goedkoper
              Heb vandaag nog eens in het systeem gekeken 450+ bestellingen staan er open en Nokia heeft ondertussen de levering op hold gezet ze kunnen het niet meer aan wss hehe !
              Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een dergelijk toestel koop een Htc desire c tenminste een betrouwbaar merk en telefoon

Grtjs
              www.wndrlnd.be
              A world full of graphic and webdesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurge9921 Bekijk bericht
                Versta niet waarom de mensen niet gewoon bij ons komen (Vandenborre) Hij staat daar zelf 10 euro goedkoper
                Heb vandaag nog eens in het systeem gekeken 450+ bestellingen staan er open en Nokia heeft ondertussen de levering op hold gezet ze kunnen het niet meer aan wss hehe !
                Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een dergelijk toestel koop een Htc desire c tenminste een betrouwbaar merk en telefoon

Grtjs
                En wat vind je dan niet betrouwbaar aan die Nokia?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Grtjs
                  Goedkoper bij VDB ? Ha ja? De Nokia 610, ja, kost 179 bij VDB. Maar geen spoor van de Lumia 800 op de site.
                  Waarom zijn de Nokias van den Aldi niet goed? Zijn de Nokias die Aldi verkoopt dan geen Nokias? Of is dit reclame voor VDB?

Comment

Als er bij Vandenborre zo'n verkopers rondlopen geef ik met plezier 10€ extra uit in "den Aldi".

Als er 450+ in backorder staan zal er toch wel iets goed aan zijn, of niet ?

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een dergelijk toestel koop een Htc desire c tenminste een betrouwbaar merk en telefoon Grtjs
                    Mijn vorige Nokia (N95) is 8 jaar oud en werkt nog perfect (zit zelfs nog de originele batterij in), ik heb deze enkel vervangen om dat ik de Lumia 800 gekregen heb, hoe oud is jou HTC ?

Comment

Heb ik gezegd dat de nokia van Den aldi beter is dan bij vdb? Neen. Het is gewoon niet juist om zoveel reclame te geve als ze er maar 5 per filliaal hebben. En de orders zijn stopgezet en de nokia is van de website gehaald 610 staat er idd wel nog op. Nokias van vroeger waren idd goed maar sinds de Windows iets minder gebruiksvruendelijk en veel problemen daarom zij ik koop een HTC met Android. De prijs daarintegen van die nokia was heel aantrekkelijk natuurlijk daarom al die bestellingen hopelijk kunnen ze allemaal geleverd worden want het zijn er veeeeel
                      www.wndrlnd.be
                      A world full of graphic and webdesign

Comment

Grtjs
                        "Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een dergelijk toestel koop een Htc desire c tenminste een betrouwbaar merk en telefoon"
                        U als verkoper bij vandenborre zou toch moeten weten dat dit 2 verschillende gsm's zijn (specificaties).
                        Nokia heeft een groter scherm.
                        Nokia heeft een betere resolutie.
                        Nokia heeft een 8 megapixel, htc 5 megapixel.
                        .......................

Of maken jullie al u klanten zulke blaasjes wijs?

Comment

Alles wat ik al bij vandenborre heb gekocht ging na 2 jaar kapot : diepvries, kookplaat, dampkap... Speciale apparaten verkopen ze daar om zo een dure verzekering aan te kunnen smeren. En nog niet eens de goedkoopste; tenzij je het zelf vraagt / weet.
                          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                          Flickr____No place to be

Comment

Heb ik gezegd dat de nokia van Den aldi beter is dan bij vdb? Neen. Het is gewoon niet juist om zoveel reclame te geve als ze er maar 5 per filliaal hebben. En de orders zijn stopgezet en de nokia is van de website gehaald 610 staat er idd wel nog op. Nokias van vroeger waren idd goed maar sinds de Windows iets minder gebruiksvruendelijk en veel problemen daarom zij ik koop een HTC met Android. De prijs daarintegen van die nokia was heel aantrekkelijk natuurlijk daarom al die bestellingen hopelijk kunnen ze allemaal geleverd worden want het zijn er veeeeel
                            De pot verwijt de ketel.

"Het is gewoon niet juist om zoveel reclame te geve als ze er maar 5 per filliaal hebben"

en:

"Versta niet waarom de mensen niet gewoon bij ons komen (Vandenborre) Hij staat daar zelf 10 euro goedkoper"

Ter info: de Nokia 800 stond bij VDB 10 euro duurder, niet goedkoper! Het is een "minder" type dat 10 euro goedkoper is. De 800 is bij jullie ook niet meer leverbaar:

"de nokia is van de website gehaald" (de 800) en "hopelijk kunnen ze allemaal geleverd worden want het zijn er veeeeel"

En nu weet ik nog niet waarom de "Htc desire c tenminste een betrouwbaar merk en telefoon " is.
                            Als de verkopers bij VDB geen betere informatie kunnen geven ...

Comment

Windowsphone niet gebruiksvriendelijk? Vertrek maar, want je kent er duidelijk niets van, naar de Vandenborre ga ik ook al niet meer gaan als ze daar allemaal zo redeneren ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                                Alles wat ik al bij vandenborre heb gekocht ging na 2 jaar kapot : diepvries, kookplaat, dampkap... Speciale apparaten verkopen ze daar om zo een dure verzekering aan te kunnen smeren. En nog niet eens de goedkoopste; tenzij je het zelf vraagt / weet.
                                Dan heb jij gewoon pech gehad . . . alles wat ik bij VDB heb gekocht is nog nooit stuk gegaan . . . ik zou liegen, sorry, een Tomtom toestel dat ik er ooit had gekocht is kapot gegaan na 6 jaar . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X