Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 800

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nokia Lumia 800

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
    Bij Essec ook aan 199 €.
    Bedankt voor de tip.

Ik ben er dadelijk naar toe gereden, maar... ook geen stock meer.

Echter... ze zouden komende week of de week daarop wel terug op stock zijn, dus heb ik mij maar op de lijst van wachtende gezet.
    Mvg,
    Rudy Mas
    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

@ playerofwar
      ben serieus aan het twijfelen om iemand een cadeautje te geven,
      Bij deze stel ik mij kandidaat ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Als de rij aan de Aldi te lang is, kun je altijd naar Van Den Borre, voor amper
        tien euro meer.
        Is de slogan van VDB niet "ergens anders goedkoper? wij betalen u het verschil terug!"
        Of verkopen ze vandaag niet tegen dezelfde prijs als de Aldi?

Comment

ik was er op tijd als eerste aan de deur, maar aan de kassa waren er 2 voor mij... gelukkig hadden ze er drie in voorraad!..Vet toestelleke!
          Het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal...

http://pallenhoven.be

Comment

Naar Telenet mobile overstappen... zo'n king of kong toestand met Lumia 800 nemen
            En in de eerste maand opzeggen dan moet je een restwaarde van 185€ betalen dus Lumia aan 186€
            Als het dan toch op enkel euro's aankomt, want hij staat momenteel in de meeste winkels 199€ en zal waarschijnlijk nog verder zakken want binnen enkele dagen is de 820 beschikbaar

Comment

In de aldi kreeg ik een beloftebon "deze beloftebon geeft recht op de aankoop van het product" voor de aankoop van de lumia 800.
              Binnen de tien weken zou ik bericht moeten krijgen.
              Hoe moet ik dat nu interpreteren? Heb ik effectief de garantie dat ik de nokia zal kunnen aanschaffen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soldenjager Bekijk bericht
                In de aldi kreeg ik een beloftebon "deze beloftebon geeft recht op de aankoop van het product" voor de aankoop van de lumia 800.
                Binnen de tien weken zou ik bericht moeten krijgen.
                Hoe moet ik dat nu interpreteren? Heb ik effectief de garantie dat ik de nokia zal kunnen aanschaffen?
                Waarschijnlijk wel. Maar 100% zeker kun je nooit zijn. Veel zal van de stock afhangen bij Nokia, want dit toestel wordt overal op dit moment massaal besteld en verkocht.

Ik ben namelijk nadien bij enkele winkels gaan informeren en ze hadden allemaal geen stock meer. Alle toestellen waren op 1 of 2 dagen uitverkocht. (Naargelang de stock die ze hadden binnen gedaan.)

De meeste beloven dat de nieuwe stock binnen de drie weken zouden arriveren. Enkel de ALDI zat met een levering van 10 weken.

Ik heb de mijne bij Essec gereserveerd, omdat ik al enkele GSM's daar heb gekocht en heel tevreden ben van de service die zij bieden. Okay, hij is 10 EUR duurder daar, maar moest er ooit iets misgaan met het toestel onder garantie, dan weet ik dat ik daar wel een betere service heb.

En, bij Essec zou de nieuwe stock volgende week normaal al arriveren, en nog eens een volgende lading de week daarop. Het toestel was wel heel populair, want toen ik daar stond te wachten kregen ze twee telefoontjes van mensen die geïnteresseerd waren plus de klant voor mij moest er ook al één hebben.

Trouwens, het toestel zou ook nog een update krijgen in de komende weken naar Windows Mobile 7.8. Die zou je dan de look en enkele opties van Windows Mobile 8 geven.

Dit zou dus normaal gezien mijn eerste smartphone worden. Tot nu toe altijd gewacht, omdat ik meer dan 300+ EUR eigenlijk te duur vond en ik toch absoluut een Windows Mobile wou hebben. Eigenlijk is 200 EUR zelfs al een beetje te duur voor mij, maar tja, ik moet de stap toch ooit eens zetten. Mijn laatste GSM die ik heb gekocht was zelfs maar 20 EUR.

Maar ja, zo zal mijn 35mm f1.8 prime lens wel enkele maandtjes moeten wachten. Maar als ik die lens tegen de zomer al heb ben ik al content.
                Mvg,
                Rudy Mas

Comment

Vandaag hier in de bus een boekje van een telecomwinkel... 149 euro...

Ik heb al even die 800, na Iphone 1, 3, en 4 gehad te hebben...
                  Nu, ik vind die Windows phone interface ge- wel - dig ... Voor het geld dat ze er nu voor vragen... Dat is een superkoop....

Comment

Ha Bedankt. Ik zou hem nu inderdaad toch liever niet via de aldi kopen maar ik vrees dat er veel andere winkels ook uitverkocht zullen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soldenjager Bekijk bericht
                      Ha Bedankt. Ik zou hem nu inderdaad toch liever niet via de aldi kopen maar ik vrees dat er veel andere winkels ook uitverkocht zullen zijn.
                      Waarom niet bij de Aldi (en dat met zo'n naam). Ik heb me er onlangs een
                      tablet pc gekocht. Ik was er niet tevreden van en heb hem terug gebracht.
                      Daags nadien had ik spijt dat ik hem had terug gebracht en ben hem weer
                      gaan halen. Probleemloos. Zonder vragen. Maar ja, ik hou van de Aldi. Ik
                      denk dat ik er gemaakt ben. Maar dat ze me ook hebben terug gebracht...

Comment

Mja, ik hoor hier en daar dat de aldi minder goede service zou leveren bij terugbrengen goederen. Ik weet het niet.
                        Ik merk nu dat hij nauwelijks nog te krijgen is dus het zal waarschijnlijk toch de aldi worden.

Comment

Hallo,

ik vind de tekst wel moeilijk leesbaar, kan bij de Nokia 800 deze vergroot worden? Ik vind dit nergens terug.
                          Twee Sony's, enkele Sony lenzen, Sony flitser en een Lowepro Flipside.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cidje Bekijk bericht
                            Hallo,

ik vind de tekst wel moeilijk leesbaar, kan bij de Nokia 800 deze vergroot worden? Ik vind dit nergens terug.
                            je kan inzoomen door 2 vingers tegen elkaar op het scherm te zetten en dan vingers openen op het scherm, terug uitzoomen is tegenovergestelde beweging.
                            Dit lukt wel niet in sms of contactenlijst...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cidje Bekijk bericht
                              Hallo,

Tekst moeilijk leesbaar? Ik denk dat het tijd is voor een bril . Ik vind het meeer dan duidelijk genoeg, mooi groot en zeer scherp. Enkel bij webpagina's moet je af en toe eens inzoomen (zoals bij elke smartphone )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                                Tekst moeilijk leesbaar? Ik denk dat het tijd is voor een bril . Ik vind het meeer dan duidelijk genoeg, mooi groot en zeer scherp. Enkel bij webpagina's moet je af en toe eens inzoomen (zoals bij elke smartphone )
                                Bij die webpagina's zal het ook wel liggen aan het feit of ze een afzonderlijke CSS voorzien voor smartphone of niet. Een goede website heeft een afzonderlijke CSS voor smartphones met een iets groter lettertype en aangepaste layout. (Iets dat ik zelf nog niet heb gedaan. )
                                Mvg,
                                Rudy Mas

Comment

Working...
                                X