Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring MP3 muziek ?????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ervaring MP3 muziek ?????

Ik zit hier met iets zeer eigenaardigs, wij hebben met onze vereniging
    (wijkcomité) een prof MP3 speler aangekocht, dat met mengmogelijkheden micro,
    pitchcontrol enz. deze gebruiken wij met twee actieve RCF speakers van 450 watt per stuk
    daar hebben we enkele SD (2GB) Sandisk kaartjes bijgekocht.

Ik heb op één van die kaartjes wat gemengde achtergrondmuziek gezet, dat werkt perfect.

Maar nu komt het, met onze kerstactie heb ik op een tweede kaartje wat MP3 kerstmuziek gezet,
    bij iedere wissel naar een volgend nummer is het als het ware of je een platenspeler op toeren laat komen,
    ik heb reeds vanalles geprobeerd, maar al die nummers starten aan een traag tempo, iemand een idee hoe dat komt
    Ik heb reeds een ander kaartje genomen, ook met een USB stick geprobeerd, altijd hetzelfde, en steek ik het andere kaartje
    met die andere muziek er in, alles normaal, laat ik het kaartje met kerstmuziek op mijn computer afspelen ook geen probleem.
    ps. alle muziek is onder een bitrate van 320 KB/sec weggeschreven.

Re: Ervaring MP3 muziek ?????

Zonder ook maar iets te kennen van de materie: zou het kunnen dat het bestand te zwaar om lezen is? Iets dergelijks heb je als je een fotoreeks van onverkleinde foto's op een dvd zet en laat afspelen: die doet er eindeloos over om elke foto in te lezen.

Walter
    D850

Comment

Dus beide kaartjes zijn mp3's?
      Welke bitrate hebben die mp3's op het kaartje dat wel werkt?
      Zijn het dezelfde kaartjes?
      Zou het kunnen dat die 320bitrate bestanden te zwaar zijn voor je mp3 speler?
      Groetjes,
      Dominic

Comment

Op het eerste kaartje staat een mix maar is in feite 1 liedje, juist Geert?
        Het tweede zijn dan allemaal verschillende aparte liedjes.

Als je nu het eerste kaartje gebruikt, heb je bij het begin ook dat traag starten wanneer je van bij het begin de mix start?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
          Dus beide kaartjes zijn mp3's?
          Welke bitrate hebben die mp3's op het kaartje dat wel werkt?
          Zijn het dezelfde kaartjes?
          Zou het kunnen dat die 320bitrate bestanden te zwaar zijn voor je mp3 speler?
          Identiek dezelfde kaartjes, de bitrate op beiden is allemaal 320 toestel Denon SC2900 moet dat toch aankunnen.

het eigenaardige is dat als ik dezelfde muziek op een usb stick zet, het net hetzelfde blijft,
          en met die andere muziek (ook met een bitrate van 320) heb ik het niet.

Comment

Working...
          X