Hoe lang zou het nog duren vooraleer we een draagbare PC monitor met aanraakscherm en HD resolutie gaan zien? Maw gewoon een 10" tablet-achtig ding dat als 2de monitor op je PC aangesloten wordt en evt via de nieuwe WiDi standaard communiceert? Ik denk dan vooral aan HTPC toepassingen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
[Computer] draagbare PC monitor?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Re: [Computer] draagbare PC monitor?
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtZodra een par marketeers inzien dat er een miljoenenmarkt voor bestaat.
Eerlijk gezegd, ik zou het niet direct kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtBedoel je dit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtNeen, dit is een apart toestel. Ik bedoelde een echte 2de monitor in tablet vorm om de functionaliteit van een klassieke desktop PC uit te breiden.
en bovendien drukgevoelig. KLIK
Demo filmpje hier te vindenLast edited by Guest42; 3 januari 2013, 08:15.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
Waarschijnlijk ga ik met een tablet met remote desktop aan de slag
Comment
-
Wat dachten we van zoiets... KLIK
18.4" full-HD IPS tablet, welke zowel op android als windows 8 draait.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtWat dachten we van zoiets... KLIK
18.4" full-HD IPS tablet, welke zowel op android als windows 8 draait.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtLijkt zeer interessant Nu nog afwachten wat specificaties en prijs worden...
Comment
-
Ik ben direct naar de ASUS pagina gegaan en heb de tweakers pagina niet meer bekeken
Ik ben voor mijn toepassingen ondertussen toch al andere richtingen uitgegaan. Als muziek server draait hier een stille zuinige en kleine Intel NUC. Momenteel bestuur ik die via remote desktop op laptop/LAN en binnenkort draadloos met tablet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtIk ben direct naar de ASUS pagina gegaan en heb de tweakers pagina niet meer bekeken
Ik ben voor mijn toepassingen ondertussen toch al andere richtingen uitgegaan. Als muziek server draait hier een stille zuinige en kleine Intel NUC. Momenteel bestuur ik die via remote desktop op laptop/LAN en binnenkort draadloos met tablet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk berichtEen tablet kopen van 1600 euro om een NUC van 500 euro te besturen .
Wel graag constructief blijven hé Lachen is leuk, maar dat helpt niemand verder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtNiet deze ASUS hé, gewoon een 10" Samsung van €350-400. Dan moet ik wel eerst weten of de remote desktop app vlot draait en niet om de haverklap bevriest.
Wel graag constructief blijven hé Lachen is leuk, maar dat helpt niemand verder...
Ik gebruik regelmatig remote desktop (wel vanuit win8 naar win7), het werkt dus ook van win8 naar win8 veronderstel ik. Als je scherm groot genoeg is tenminste, want een 10" vind ik echt wel klein om een desktopapp op te runnen, een 12" is voor mij toch een minimum.
Comment
-
Remote desktop werkt hier op alle PC's (allemaal Win8 Pro) Alle PC's zijn via LAN aangesloten (Gigabit netwerk met CAT6 STP bekabeling)
Huidige toestand: 15.4" laptop doet remote desktop via LAN vlekkeloos, maar is een beetje zwaar/lomp en vooral iets te lawaaierig.
Gewenste resultaat:
Ofwel een 10" android tablet en een nieuw WiFi acces point met splashtop of andere remote app. Dit brengt al mijn Windows 8 programma's die op de NUC draaien binnen handbereik. Bedieningsgemak valt dan inderdaad nog af te wachten.
Ofwel een 13" Win8 ultrabook, maar zo'n toestel deftig aangekleed (fullHD, SSD, i3-i5, touch) wordt al snel heel duur.
Ofwel iets tussenin met klavier en Atom CPU?
Comment
Comment