Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video bekijken op een website...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Video bekijken op een website...

Omdat we met zen allen meer weten gooi ik mijn vraag hier op Chit Chat, ik wil graag video's bekijken die op een website staan

The world’s oldest and largest firearms authority, American Rifleman features articles, videos and breaking news on the latest guns, gear and ammunition.

Ik kan deze video's echter niet zien op mijn Macbook, niet op mijn desktop onder Windows, maar wel op mijn iPad, het grootste probleem is dus al opgelost, want ik kan mijn iPad ook weergeven via Apple TV op de TV in de huiskamer.

Mijn concrete vraag is "aan wat is dit te wijten", daar ik normaal wel alle video's kan bekijken op de desktop en ook op de Macbook .

Alvast bedankt voor het mee denken !

MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Re: Video bekijken op een website...

Locatiegebonden? Het maakt ergens geen logica omdat de iPad dezelfde locatie heeft uiteraard als je Windows en Mac PC maar toch vermoed ik zoiets. Ook bij mij is dit filmpje niet af te spelen trouwens.

EDIT: mogelijks niet juist, ik kan deze dan wel zien http://www.americanrifleman.org/Vide...id=23&vid=4781

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      ...... Ook bij mij is dit filmpje niet af te spelen trouwens.
      hier wel hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        hier wel hoor.
        grt,bouk.
        Alle filmpjes Bouk, of maar één of enkele ?
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Site opent niet hier.
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
            Alle filmpjes Bouk, of maar één of enkele ?
            alle.
            alleen duurt het iets langer dan normaal eer ik de openingpagina krijg.
            grt,bouk.
            PS:
            het is toch die site met al dat schiettuig..?
            Last edited by bouk; 30 december 2012, 10:14. Reden: ps;
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rufus1964 Bekijk bericht
              Site opent niet hier.
              Idem hier, geen van beide linken werken
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

Comment

De site ligt er even uit, ik kan ze ook niet meer openen !

Comment

Site is terug ... ik zie alle filmpjes normaal.
                  Maar het zijn allemaal Flash-gebaseerde ... misschien komt daar het probleem van?

Misschien gebruik je op de iPad een browser dat Flash ondersteunt en op de andere niet?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Alle filmpjes die ik geopend heb blijken te werken. En dit in drie verschillende browsers.

Safari, Chrome en diigobrowser, geen enkel probleem.
                    Mvg,
                    SW
                    BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                      Alle filmpjes die ik geopend heb blijken te werken. En dit in drie verschillende browsers.

Safari, Chrome en diigobrowser, geen enkel probleem.

Dat maakt het juist zo raar, safari werk niet op mijn Mac, maar doet het wel op de iPad en IOS toestellen ondersteunen geen flash
                      op mijn Macbook en op mijn deskstop is de Adobe flash player aanwezig, maar kan ik geen filmkes zien van die website, maar wel van al
                      de andere sites die ik bezoek.

Zeker al bedankt voor het mee denken en zoeken !

MVG, Jeff C.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        IOS toestellen ondersteunen geen flash
                        Browsers genoeg die dat wel weergeven op IOS ... Puffin o.a.

op mijn deskstop is de Adobe flash player aanwezig, maar kan ik geen filmkes zien van die website
                        Al eens een update van die Flash-player geprobeerd?
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Net eens getracht om de video's te bekijken, lukt niet onder IE en FF maar dat zal wellicht te maken hebben met de recente problemen die ik ondervond
                          na een update van Flashplayer.

Edith zegt: zie http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ox-441991.html
                          Last edited by kirsten_dl; 31 december 2012, 13:39. Reden: n.v.t.
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

alle filmkes zijn te bekijken hier.

grts
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

Comment

Ook hier geen probleem, opent via Quick Time dinges, maar deze gaat wel eerst het filmpje opladen,
                              en dat duurt enkele seconden.

Comment

Working...
                              X