Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biologische vader zoeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Biologische vader zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    dus als ze wat te verbergen heeft, heeft de moeder wel het recht...?
    grt,bouk.
    Nee, ik heb me verkeerd uitgedrukt..
    De woede van de moeder geeft aan dat ze zelf niet recht in haar schoenen staat.

Ik denk aan alle scenario's :

Bv : De halfzus was er waarvan de vader niet op de hoogte was. Reden tot einde van de relatie. Het gebeurt al vaker dat 'n vrouw rap 'n man strikt omdat ze overtijd is.
    Zijn vader voelt zich bedrogen en stapt het af. Hij is voor de buitenwereld de hufter.
    Mijn ex-vrouw heeft me soortgelijk ook gelapt.
    En jaren daarna moest ik horen dat mijn schoonmoeder dat wist.
    Meestal weet de grootmoeder wel meer als ze mag zeggen , omdat ze haar kind beschermd. In dit geval noem ik dat toch misplaatst "moeder instinct".

Ik wil maar zeggen dat ik van 2 kanten de gevoelens ken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
      tis niet het verhaal waar menig mens graag mee naar buiten komt.........
      OK..maar jij gooit het hier toch zelf op het net...kom op hè.
      zou graag de kant van je moeder wel eens vernemen.
      we horen het nu maar van 1 (jou) kant.
      daarom vind ik het voor hier op BD ook niet zo,n geschikt onderwerp, ook al zitten we in Chit/Chat.
      en wat je moeder ook zegt of doet (of gedaan heeft), het blijft wel je moeder.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Net zoals zijn vader Bouk.
        Kijk, dit is een gevoelsdiscussie, en ik denk dat David er wel uit is dat hij dus degelijk zijn vader wil zien.
        (Ik ga mijn zoon dat nooit ontzeggen integendeel.)

Mijn stiefpa heeft dit ook tegengekomen, die heeft een dochter die hij zelf opkweekte nadat de moeder stierf in een accident met de vrachtwagen.
        Hij heeft nog een ''buitenechtelijke'' zoon in het buitenland, waarvoor hij voor betaald, is ook erkend, blabla.
        Nu 2 jaar terug kwam er ook plots een vent aan de deur, waarschijnlijk zelfde oude als David, mijn stiefpa geloofd hem maar wil ook wel een vaderschapstest,
        logisch ook, maar die zoon lijkt er geen haast mee te hebben. Nu, het is wel zo'n gevalleke apart. Enfin, ik wil maar zeggen, je zou toch wel al héél hard moeten zijn
        dat als je eigen kind voor de deur staat, of het ''zou je kind kunnen zijn'' dat je deur weer dichtgooid.

Je spreekt van die brief David, was IK JOUW, dan zou ik hem al om te beginnen aangetekend verzenden met ontvangstbevestiging, gewoon dat je weet hij hem
        ontvangen heeft. (Ja als de vrouw tekent ja ok.) Je kan er dan ook inschrijven dat je om die reden hem aangetekend verstuurd.
        Ik zou er ook echt wel inzetten dat je niet uit bent op erfenissen en zo, is misschien ver gezocht, maar sommige mensen uit zijn omgeving zouden kunnen speculeren...
        Gebeurd nog he. En ja dan voor de rest, dat moet jij weten he, schrijf wat je hart verlangt te schrijven.

Kijk ik hoop echt dat je hem vind, pf voel me weer begaan hoor. Mede ook omdat mijn zoon later in dezelfde situatie zal komen, alleen zal ik nooit liegen tegen hem, ik maakte fouten, en zijn vader die wegliep. Maar we zijn met 2, en als hij zijn vader wil zien, zal ik hem niets in de weg leggen, ik ga hem helpen, maar wel goed doen inzien waaraan hij begint, want tenslotte wilde die hem ècht nièt, en mijn hart zal breken als ik mijn zoon zijn hart moet breken doordat te moeten vertellen, 't breekt nu al, traantjes. En voor 't zelfde geld krijgt die wèl de deur toegesmeten. Enfin, 't gaat hier om jouw en je papa.

Misschien passeert er nog iemand dit topic die in dezelfde schoenen stond als een ''vader die zijn kind leert kennen''. Zal je misschien meer vertrouwen geven.

Als je adresje wilt weten, stuur maar pm, alhoewel ik denk dat je meer gaat teweten komen over zijn leven en zo, door zelf op zoek te gaan.
        Ik wens je in ieder geval héél veel succes, echt waar.
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Wanneer er aangebeld wordt zal je als man in België toch wel eerst kijken of er een auto van de pakketdienst in de straat staat voor je de deur open doet.
          Of dat degene die aanbelt een collectebus bij zich heeft.
          Anders zou je nog eens opgezadeld worden met een 'verborgen' kind.

Leve de vaderschapstest, ik denk dat er heel wat moedertjes maar wat gissen naar wie de vader van hun kind is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
            Leve de vaderschapstest, ik denk dat er heel wat moedertjes maar wat gissen naar wie de vader van hun kind is.
            Eela eela ik weet het zeker hoor. Maar je hebt wel gelijk, vind dat ook goed dat dat bestaat, want zo zouden er velen aanbellen...
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
              Eela eela ik weet het zeker hoor. Maar je hebt wel gelijk, vind dat ook goed dat dat bestaat, want zo zouden er velen aanbellen...
              Best mogelijk hoor, zelfs als het rond carnaval verwekt is. Maar ik ga nu eerst even de deurbel uitzetten, morgen als het weer licht is mag die weer aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                Best mogelijk hoor, zelfs als het rond carnaval verwekt is. Maar ik ga nu eerst even de deurbel uitzetten, morgen als het weer licht is mag die weer aan.
                zie #25.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                X