Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Biologische vader zoeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Biologische vader zoeken

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    denk dat je moeder wel een goede rede heeft om het je niet te vertellen.
    De vraag blijft dan ... voor zichzelf of voor een ander?
    misschien is het beter ter bescherming van jou, dat je niet weet wie je vader is.
    Als je zelf met vragen zit en daar een antwoord op wil, dan is niets beter dan de waarheid te kennen.
    Eens een bepaalde leeftijd ben je oud en wijs genoeg om daar zelf een keuze over te maken.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ken je niemand die zo via nummerplaten en zo adressen kan opzoeken? Indien nodig, kan ik dat wel eens vragen, ik ken zo iemand via iemand.
      Misschien dat hij ook via een naam, adres kan opvragen, logischergewijs wel he.

Ik zou het persoonlijk wel doen... Ben je héél zeker hij je wèl wilde? (Mijn zoon zit namelijk 'later' in hetzelfde scenario... Papa wilde hem niet, en is het
      afgetrapt toen hij wist ik zwanger was.) 't Is een moeilijke situatie...
      Maar als je echt verlangd om dit te doen moet je dat doen David, je zal er volgens mij geen spijt van krijgen, welke kant het ook opdraaid.
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

denk dat je moeder wel een goede rede heeft om het je niet te vertellen.
        misschien is het beter ter bescherming van jou, dat je niet weet wie je vader is.
        grt,bouk.
        Een goede (misplaatste) reden kan ook zijn om haar eigen gezicht te redden.
        Ik heb al eerder willen reageren, maar als de grootmoeder er zelf over begint....dat geeft toch enige stof tot nadenken imo.

Ik heb het omgekeerde voor gehad...zijn mijn kinderen wel van mij?
        Het heeft me moeite en geld gekost. Achter 30 jaar doen alsof weet ik het nu en dat neem ik mee in mijn graf.
        Als de moeder woedend wordt, heeft ze zelf iets te verbergen.
        Het is iedereen zijn volste recht om te weten wie je biologische vader is, gelijk het ook mijn recht was te weten van wie mijn kind was.
        Dit is achter 30 jaar 'n hele last die van je schouders afvalt. Al is dat ook niet positief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          De vraag blijft dan ... voor zichzelf of voor een ander?
          .....
          nou...
          stel het komt uit, dat je vader een beroepscrimineel en moordenaar blijkt te zijn.
          beter niet roeren in een beerput....kan behoorlijk gaan stinken hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Uw moeder heeft de sleutel voor alle oplossingen.
            Dat je grootmoeder je dat nu verteld heeft ken ik.
            Toch 'n bewijs dat ze je moeder niet langer meer wilt beschermen en met haar geweten in het reine wilt komen, nu ze het nog kan.

Er zijn manieren om je moeder onder druk te zetten, maar daar ga ik hier niet verder op in.
            Iedereen heeft 'n breekpunt...ik spreek uit ervaring
            Eigenlijk erg vind ik -sorry David- erg dat een moeder zo kan zwijgen, tegen je kind, terwijl hij er zo naar verlangd...
            Ik vind het goed oma haar geweten wil sussen.
            facebook
            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

nou...
              stel het komt uit, dat je vader een beroepscrimineel en moordenaar blijkt te zijn.
              grt,bouk.
              Dan kan ze dat toch zeggen als moeder? Volgens mij maar ja wie ben ik, wil ze zichzelf beschermen. Dènk ik he, en ben misschien verkeerd door zo te denken.
              Maar ik bekijk het nu even vanuit mijzelf. Als de vader schuld treft, zou ze het toch wel zeggen? Maar als ze zelf schuld treft... Bv door de vader indertijd nooit ingelicht
              te hebben en haar leven verdergezet te hebben, wie gaat dan de boter opeten??? Op wie gaat wie boos of teleurgesteld in zijn...?
              facebook

Comment

nou...
                grt,bouk.
                Dan kan ze dat toch zeggen als moeder? Volgens mij maar ja wie ben ik, wil ze zichzelf beschermen. Dènk ik he, en ben misschien verkeerd door zo te denken.
                Maar ik bekijk het nu even vanuit mijzelf. Als de vader schuld treft, zou ze het toch wel zeggen? Maar als ze zelf schuld treft... Bv door de vader indertijd nooit ingelicht
                te hebben en haar leven verdergezet te hebben, wie gaat dan de boter opeten??? Op wie gaat wie boos of teleurgesteld in zijn...?
                facebook

Comment

..... Achter 30 jaar doen alsof weet ik het nu en dat neem ik mee in mijn graf.
                  dat bedoel ik juist en het is je goed recht.
                  maar ook van de moeder in dit onderwerp.
                  grt,bouk.

Comment

Hoe zou het voor de vader zijn als na xx jaar zijn kind zich komt melden? En zou je dan nog een genentest moeten ondergaan om vast te stellen dat het echt de vader is en niet de vermoedelijke?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                      Hoe zou het voor de vader zijn als na xx jaar zijn kind zich komt melden? En zou je dan nog een genentest moeten ondergaan om vast te stellen dat het echt de vader is en niet de vermoedelijke?
                      yep..
                      er is natuurlijk ook nog een mogelijkheid dat, de moeder het indertijd niet zo nauw nam en zelf niet eens zeker weet wie de vader is.
                      grt,bouk.

Comment

dat bedoel ik juist en het is je goed recht.
                        maar ook van de moeder in dit onderwerp.
                        grt,bouk.
                        Sorry, maar ik vind dat de moeder niet dat recht heeft, tenzij ze iets te verbergen heeft.

Soit, ik kan de gevoelens begrijpen.
                        Mijn huidige (2de vrouw) heeft haar biologische vader leren kennen toen ze 18 jaar was.
                        Wat kan ik voor u doen juffrouw was zijn vraag, waarop mijn vrouw toen zei "ik ben uw dochter"
                        De man viel bijna achterover.
                        Geen negatieve reactie's en ze heeft geen spijt van.
                        Eindelijk iets weten wat jaren aan je knaagt en zeker met deze gevoelige feestdagen komt vaker voor.

Comment

Sorry, maar ik vind dat de moeder niet dat recht heeft, tenzij ze iets te verbergen heeft.
                          dus als ze wat te verbergen heeft, heeft de moeder wel het recht...?
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                            Eigenlijk erg vind ik -sorry David- erg dat een moeder zo kan zwijgen, tegen je kind, terwijl hij er zo naar verlangd...
                            Ik vind het goed oma haar geweten wil sussen.
                            ja vind ik ook jammer, maar ben nu pas te weten gekomen hoe de vork aan de steel zit, dat ze hier niet over wil praten is enkel en alleen maar (zoals hierboven al gezegd is) om haar eigen gezicht te redden.
                            ik ben dit maar te weten gekomen dat ik mijn eigen vader niet kende toen ik 17jaar was, er is mij toen een verhaal wijsgemaakt geweest waardoor ik er totaal geen behoefte aan had en ik gewoon mijn eigen leven verder wilde leven, nu is daar verandering in gekomen door situaties en redenen waardoor het verhaal plots een heeeeeeeeel andere wending krijgt, ben door deze dingen ook no 31 jaar te weten gekomen hoe mijn moeder in elkaar zit en hoe ze me altijd al alles heeft kunnen voorliegen, je moet je zeker niet verontschuldigenvoor de woorden die je gebruikt voor mijn moeder, want je wil niet weten welke woorden ik sedert gisteren al gebruikt heb.

ik ga deze week eens naar de marine gaan in de hoop dat me daar willen/kunnen helpen, wat hij juist deed op het schip weet ik niet maar in de hoop dat ze me willen helpen zal ik dit wel te weten komen, ik heb al meer mensen gezien die minder gegevens hadden over hun ouders en die ze toch vonden.

Comment

OK alles goed en wel hoor TrsH maar die info die je ons nu geeft hadden we/ik wel eerder willen weten.
                              nu waren we/ik maar wat aan het speculeren om dat we niet veel info hadden.
                              vertel eerst het hele verhaal met alles wat je weet, is wel zo eerlijk hè.
                              hoeven wij niet meer te gissen.
                              grt,bouk.

Comment

OK alles goed en wel hoor TrsH maar die info die je ons nu geeft hadden we/ik wel eerder willen weten.
                                nu waren we/ik maar wat aan het speculeren om dat we niet veel info hadden.
                                vertel eerst het hele verhaal met alles wat je weet, is wel zo eerlijk hè.
                                hoeven wij niet meer te gissen.
                                grt,bouk.
                                tis niet het verhaal waar menig mens graag mee naar buiten komt, omdat ik zelf vind van mijn moeder dat het een regelrechte schande is dat ze zoiets heeft gedaan.
                                laat ons zeggen dat ik van een heeeeeel trotse zoon die zijn moeder graag zag, naar een zoon ben gegaan die het tegenovergestelde denkt over zijn moeder.

Comment

Working...
                                X