Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Daar heb je wel een punt. Waar is de tijd....,
    Corné...dat waren mooie tijden)(.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Corné...dat waren mooie tijden)(.
      grt,bouk.
      Inderdaad.., wat zou er van de man geworden zijn? Heb ik verschillende zaken aan gekocht aan niet te kloppen prijzen. En hij kwam alles netjes leveren aan huis, zelf in België. Klein nadeeltje en andere kant van de medaille, de meeste van zijn koopwaar was afkomstig uit de VS. D.w.z dat de garantie hier niet van toepassing is. Heb ik voorgehad met een objectief. Maar ik klaag niet. Eigen schuld, dikke bult....
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Guys, sorry hoor maar...

Eerst zagen dat er hier nare individuen zitten. En dan iemand als Corné ophemelen.

Toegegeven; wij waren allemaal wel af met zijn lage prijzen. Maar de waarheid is dat het een BTW carrousel was.

Ooit werd hier een Graydon rapport gepost met wat hij allemaal op zijn kerfstok had. Hij was niet aan zijn proefstuk toe blijkbaar. GSM's, auto onderdelen, ...
        Het rapport werd snel verwijderd, want BD moet in zo'n dingen neutraal blijven (een handelaar schade berokkenen kan een pak kosten). Begrijpelijk, achteraf bekeken.

Toen de bom op barsten stond werden er enkelen getipt door de BOB. De bedoeling was de impact van het opdoeken van zijn handeltje te minimaliseren (al wie net besteld had zou zijn centen kwijt zijn). BD crew kreeg ook deze info, en liet toe dat leden elkaar verwittigden via PM. Maar niks mocht op het forum. Ook deze houding is achteraf te begrijpen. Tenslotte kon Corné hier meelezen. En tenslotte kregen ze het nieuws niet rechtstreeks van de bevoegde instanties. Dus het kon fout zijn.

Sommigen (via PM) geloofden de boodschap ook niet. Maar wat werd voorspeld gebeurde die week; de zaak bleef dicht en de eigenaar niet te bespeuren. Sommigen geloofden het nog steeds niet. "Corné achter de tralies??". Nee hoor, hij had zijn been gebroken, en ze gingen hem bloemen sturen (!).

Welnu, hij is dan wel zéér lang aan het recupereren van dat been. Nu nog!

Anyway, bottom line; deze community is inderdaad groot geworden, en hoe groter hoe meer kans op een haai in de soep. Dus wat men hier stelt is correct; beter steeds goed op je tellen passen! Maar daar wil ik toch graag aan toevoegen; ook vroeger moest je je ogen al goed open houden. De beste raad die ik kan geven is; leer mensen persoonlijk en zakelijk kennen vooraleer je met hen handelt.

Mvg,

J.
        http://www.theafricabug.com

Comment

en al bij al les ik hier ergens dat ts best even aan iemand van de crew vraagt om zijn gestolen spullen mee in de sector "aangeboden" in het topic "gestolen" te plaatsen.
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
            Guys, sorry hoor maar...

Eerst zagen dat er hier nare individuen zitten. En dan iemand als Corné ophemelen.

Toegegeven; wij waren allemaal wel af met zijn lage prijzen. Maar de waarheid is dat het een BTW carrousel was.

Ooit werd hier een Graydon rapport gepost met wat hij allemaal op zijn kerfstok had. Hij was niet aan zijn proefstuk toe blijkbaar. GSM's, auto onderdelen, ...
            Het rapport werd snel verwijderd, want BD moet in zo'n dingen neutraal blijven (een handelaar schade berokkenen kan een pak kosten). Begrijpelijk, achteraf bekeken.

Toen de bom op barsten stond werden er enkelen getipt door de BOB. De bedoeling was de impact van het opdoeken van zijn handeltje te minimaliseren (al wie net besteld had zou zijn centen kwijt zijn). BD crew kreeg ook deze info, en liet toe dat leden elkaar verwittigden via PM. Maar niks mocht op het forum. Ook deze houding is achteraf te begrijpen. Tenslotte kon Corné hier meelezen. En tenslotte kregen ze het nieuws niet rechtstreeks van de bevoegde instanties. Dus het kon fout zijn.

Sommigen (via PM) geloofden de boodschap ook niet. Maar wat werd voorspeld gebeurde die week; de zaak bleef dicht en de eigenaar niet te bespeuren. Sommigen geloofden het nog steeds niet. "Corné achter de tralies??". Nee hoor, hij had zijn been gebroken, en ze gingen hem bloemen sturen (!).

Welnu, hij is dan wel zéér lang aan het recupereren van dat been. Nu nog!

Anyway, bottom line; deze community is inderdaad groot geworden, en hoe groter hoe meer kans op een haai in de soep. Dus wat men hier stelt is correct; beter steeds goed op je tellen passen! Maar daar wil ik toch graag aan toevoegen; ook vroeger moest je je ogen al goed open houden. De beste raad die ik kan geven is; leer mensen persoonlijk en zakelijk kennen vooraleer je met hen handelt.

Mvg,

J.
            Het is helemaal niet de bedoeling om individuen met minder goeie bedoelingen hier op te hemelen. Maar ik vind het wel vreemd dat sommigen hiervan op de hoogte waren en anderen niet. Het had dan ook misschien niet slecht geweest dat BD zijn leden hiervan op de hoogte gesteld.. dan hadden dergelijke misverstanden vermeden kunnen worden.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik weet hoe je je voelt, heb hier een goede maand geleden bezoek gekregen,
              Juwelen, waaronder trouwring ook verdwenen, elke kast open geweest, zelfs sportzak in kast alles open gedaan.
              Schuifduer naar de kl*ten, en dan begint de miserie met de verzekering.
              Op die dag op 3 plaatsen in de straat ingebroken, maar het gevoel dat ik nu heb, er zal geen onderzoek gedaan worden, en ik zie hiervan nooit nog iets van terug, pfff daar wordt ik treurig van.
              Dus nu rolluiken plaaten, en hopen dat ze mij volgende keer paseren.
              Triest, heb ook maar diefstal.verzekering genomen,,,,yep wat laat maar ja.
              Weken later en zit nog met een frustratie en woede gevoel, zal hopelijk wel verdwijnen zeker.
              Ze zouden een website moeten maken, waar je kan volgen waar er ingebroken is per dag ze/we zouden ogen trekken vermoed ik.
              ik weet zeker dat het hier niet meer vermeld word in de krant.
              Canon Powershot G3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laiko Bekijk bericht
                Ik weet hoe je je voelt, heb hier een goede maand geleden bezoek gekregen,
                Juwelen, waaronder trouwring ook verdwenen, elke kast open geweest, zelfs sportzak in kast alles open gedaan.
                Schuifduer naar de kl*ten, en dan begint de miserie met de verzekering.
                Op die dag op 3 plaatsen in de straat ingebroken, maar het gevoel dat ik nu heb, er zal geen onderzoek gedaan worden, en ik zie hiervan nooit nog iets van terug, pfff daar wordt ik treurig van.
                Dus nu rolluiken plaaten, en hopen dat ze mij volgende keer paseren.
                Triest, heb ook maar diefstal.verzekering genomen,,,,yep wat laat maar ja.
                Weken later en zit nog met een frustratie en woede gevoel, zal hopelijk wel verdwijnen zeker.
                Ze zouden een website moeten maken, waar je kan volgen waar er ingebroken is per dag ze/we zouden ogen trekken vermoed ik.
                ik weet zeker dat het hier niet meer vermeld word in de krant.
                En dan zeggen dat sommigen tegen de melding van verdachte gedragingen van personen of verdachte wagens kunnen zijn. Het viseren van minderheidsgroepen noemen ze dat dan of discriminatie. Ik vermoed dat, als ze bij jou binnen geweest zijn, je er wel anders over denkt.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                X