Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vertrouwen in de mensen weer wat gezakt -of- net dieven over de vloer gehad

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
    Een oplossing zou volgens mij zijn dat ze de grenzen weer sluiten en alles wat niet Belgisch is grondig controleren. Wedden dat de criminaliteit daalt?
    als Hollander ben ik het er niet mee eens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Een idee dat ik al een tijdje voorsta, maar wie ben ik... En bovendien goed voor de werkgelegenheid. Alle kleintjes kunnen helpen.
      Zeer kortzichtig, en bovendien racistisch...
      We zullen in de komende jaren nog enorm veel werkkrachten uit het buitenland moeten invoeren om al die rusthuizen etc te bevolken. Met onze eigen jeugd gaan we er niet komen.
      Het is natuurlijk een kwestie deze mensen deftig te integreren en op te leiden, en er voor te zorgen dat ze ook effectief werken hier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        We zullen in de komende jaren nog enorm veel werkkrachten uit het buitenland moeten invoeren om al die rusthuizen etc te bevolken. Met onze eigen jeugd gaan we er niet komen.
        Het is natuurlijk een kwestie deze mensen deftig te integreren en op te leiden, en er voor te zorgen dat ze ook effectief werken hier.
        Als ze dan toch opgeleid moeten worden zijn er al een heeeeel groot aantal die in aanmerking voor deze job, en ze zijn ook al aanwezig in het land.
        Maar ja, volledig OT.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
          Je toch niet gesneden met een koksmes? Ik begrijp bovendien je kortzichtige reactie niet...
          Wie kan er nu tegen controle zijn als het om veiligheid gaat. Je moet maar eens in Zuid-West vlaanderen wonen en je inboedel geplunderd te zien door de grensoverschrijdende bendes... Je zal wel anders reageren...
          En wat rusthuizen betreft kan ik er allicht beter over meepraten als u. Mensen van buitenlandse afkomst met goeie bedoelingen mogen van mij hier gerust komen werken.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Als controle puur gebaseerd is op huidskleur of de nummerplaat op je auto, dan ben ik daar niet mee akkoord.
            Uiteraard accepteer ik wel gerichte controles.

Maar ik ben zeker tegen het afsluiten van de grenzen binnen Europa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
              Een oplossing zou volgens mij zijn dat ze de grenzen weer sluiten en alles wat niet Belgisch is grondig controleren. Wedden dat de criminaliteit daalt?
              Meest lompe en onnozele opmerking van 2012 op het forum ,ben benieuwd wat 2013 brengt .
              Als jij denkt dat het enkel buitenlanders zijn die niet deugen denk ik dat je toch een ietwat vreemde kijk hebt op het leven.

Ik raad u aan om de landsgrenzen nooit over te steken ook niet voor een uitstap want volgens u gedachtengoed komt u dan toch enkel met crapuul in aanraking.
              Ah ja ik ben ook een ingevoerde wel niet zo van heel ver weg maar toch.

Ik woon ook maar op 15km van de nederlandse grens en ook hier word elke dag wel ergens ingebroken of een ramkraak gepleegd maar of dat enkel buitenlanders zijn???????????????????????? denk van niet
              Last edited by stefan.d; 2 januari 2013, 10:59.

Comment

Ik had ook veel vertrouwen in de mensheid,en ook in de mensen die iets verkopen op deze site.Tot .... enkele weken geleden hier een flits gekocht.Nooit gezien,gevraagd bedrag terug te betalen,tot op heden niets gezien.Allerlei foefjes en beloftes,maar verder noppes.Je moet het niet altijd in huidskleur en autoplaten zoeken.Ook hier is niet iedereen integer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
                  Meest lompe en onnozele opmerking van 2012 op het forum ,ben benieuwd wat 2013 brengt .
                  Als jij denkt dat het enkel buitenlanders zijn die niet deugen denk ik dat je toch een ietwat vreemde kijk hebt op het leven.

Ik raad u aan om de landsgrenzen nooit over te steken ook niet voor een uitstap want volgens u gedachtengoed komt u dan toch enkel met crapuul in aanraking.
                  Ah ja ik ben ook een ingevoerde wel niet zo van heel ver weg maar toch.

Ik woon ook maar op 15km van de nederlandse grens en ook hier word elke dag wel ergens ingebroken of een ramkraak gepleegd maar of dat enkel buitenlanders zijn???????????????????????? denk van niet
                  Ik woon(de) ook dichtbij de grens met Frankrijk het gewone vandalisme kwam niet specifiek van over de grens, maar de ramkraken en de "geörganiseerde" diefstallen veelal wel.
                  Racisisch ben ik zeker niet, ik ga graag op reis in Frankrijk/Nederland/Engeland/... maar het is algemeen geweten dat het zeer makkelijk is om hier diefstallen te plegen met weinig kans op vervolging. Het is niet omdat malafide figuren de grens oversteken dat ik ze daarom allemaal gangsters noem. Maar zoals nomino (en de meeste mensen in mijn streek) zegt zou het veiligheidsgevoel om te beginnen al serieus stijgen en zal er misdaad voorkomen en opgelost zijn.

On-topic: Hopelijk komt alles goed en ik hoop voor mezelf dat ik niet in dezelfde situatie terechtkom.
                  Onkwetsbaarheid is eenzaamheid ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                    Ik had ook veel vertrouwen in de mensheid,en ook in de mensen die iets verkopen op deze site.Tot .... enkele weken geleden hier een flits gekocht.Nooit gezien,gevraagd bedrag terug te betalen,tot op heden niets gezien.Allerlei foefjes en beloftes,maar verder noppes.Je moet het niet altijd in huidskleur en autoplaten zoeken.Ook hier is niet iedereen integer.
                    Dat is toch nieuw en ik hoop dat je dat hier niet bij laat. Als er uiteindelijk geen oplossing komt zit er maar één ding op en dat is een naam publiceren. Jawel,... en dit kan men dan geen schending van de privacy meer noemen. Eerlijk is eerlijk en daarmee uit.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Daarom ga ik ook altijd ter plaatse bij een 2e hands verkoop, je kan het dan ook eens live zien en voorkomt dit probleem.
                      Het zou niet mogen gebeuren natuurlijk, maar ja.....vervelend.

Comment

Dit is wat ik mij nu ook voorgenomen heb.Maar anderzijds moet je ook de tijd hebben en afstand telt ook.Met dit soort van individu's kun je een afspraak maken en 300 km rijden,en niemand te zien.Dan ben je er ook aan voor de moeite en de benzine.
                        Ik heb op BD al fantastische zaken gedaan,nooit een probleem.Vandaar dat je vertrouwen hoog is,en blijkbaar te hoog.

Comment

Ik ga geen lange brief schrijven maar 75 percent wat in een gesloten kamerke zit is NIET ECHTE BELG dus stuf om over na te denken en dat is het falen dat wij te veel toe laten en dat weten ze !! Een echte straf bestaat hier niet kost en inwoon wel
                          Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Dit is wat ik mij nu ook voorgenomen heb.Maar anderzijds moet je ook de tijd hebben en afstand telt ook.Met dit soort van individu's kun je een afspraak maken en 300 km rijden,en niemand te zien.Dan ben je er ook aan voor de moeite en de benzine.
                            Ik heb op BD al fantastische zaken gedaan,nooit een probleem.Vandaar dat je vertrouwen hoog is,en blijkbaar te hoog.
                            Het blijft altijd een gok natuurlijk, maar ik zoek de advertenties dan ook altijd binnen een redelijke afstand.
                            En zoals je al zei heb ook ik al mijn spulletjes via BD gekocht en nooit een probleem gehad.
                            Je hebt dus waarschijnlijk net die rotte appel te pakken gehad. Ik hoop dat het nog goed komt.

Ruud

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Dat is toch nieuw en ik hoop dat je dat hier niet bij laat. Als er uiteindelijk geen oplossing komt zit er maar één ding op en dat is een naam publiceren. Jawel,... en dit kan men dan geen schending van de privacy meer noemen. Eerlijk is eerlijk en daarmee uit.
                              Dat werkt niet, men kan elkaar vals beschuldigen en op die manier veel onrust en gedoe veroorzaken.
                              Beter is om bewust te zijn van het feit dat hier op BD een aantal mensen met twee gezichten zitten.
                              Op het forum doen ze heel vriendelijk en sociaal maar ondertussen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
                                Dat werkt niet, men kan elkaar vals beschuldigen en op die manier veel onrust en gedoe veroorzaken.
                                Beter is om bewust te zijn van het feit dat hier op BD een aantal mensen met twee gezichten zitten.
                                Op het forum doen ze heel vriendelijk en sociaal maar ondertussen....
                                Daar heb je wel een punt. Waar is de tijd...., maar het is toch verontrustend dat in zo'n kleine gemeenschap ook al geen eerlijke deals meer mogelijk zijn. 't Is te hopen dat dit een zeldzame uitzondering is. Dit kan toch de naam en faam van de vereniging niet dienen.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X