Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De horoscoop voor 2013?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De horoscoop voor 2013?

De macht van de sterren?
    Nuttige fictie?

Voor Armand Pien was het duidelijk: totale onzin dus.
    De man kon zich hierover behoorlijk opwinden
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Re: De horoscoop voor 2013?

Bwaaah kijk maar eens wat een heisa er gemaakt werd over de vermeende alignering van de planeten op 3 en 4 december LL .. en boven de pyramiden in egypte dan nog wel!! en de NASA maar zeggen dat het allemaal bogus was ... en niemand die hen geloofde

Comment

Wat horoscopen en gekke groenten betreft blijf ik fan van Armand Pien.

Comment

de man zal het graag horen! LOL!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          de man zal het graag horen! LOL!
          De man Pien?
          Die is niet meer onder ons, misschien hier en daar en enkele molecule
          Zijn geest en ziel zijn er wel nog.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Daarom zei ik het ook ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              De macht van de sterren?
              Nuttige fictie?

Voor Armand Pien was het duidelijk: totale onzin dus.
              De man kon zich hierover behoorlijk opwinden
              Neen,
              Nogmaals : neen

Ja, haha.
              Ik hoor het hem nog zeggen toen ze aan de hand van gravitationele werking van sterren een argument wilden maken voor dergelijke nonsens : "het object dat gravitationeel de meeste invloed uitoefent op het pasgeboren kind is de gyneacoloog"
              "Veeeeel lichter maar ook veeeeeel dichter".

Persoonlijk heb ik het moeilijker en moeilijker met het feit dat mensen meer en meer weigeren om het voor de hand liggende, meest betrouwbare en meest aantoonbare aan te nemen. Een rare datumcombinatie en ze beginnen al te flippen.
              Het was toch Einstein die ooit zei "twee dingen zijn oneindig : het heelal en de menselijke domheid. Van dat heelal ben ik wel niet zeker"
              Correct me if I'm wrong.

Comment

Dubbel

Comment

Als men 3 dimensionele constellaties gaat projecteren in een 2 dimensioneel systeem/vlak en dan de kijkhoek kiest die het beste past bij de "theorie" dan kan men ongeveer alles "bewijzen" wat men wil .. daarbij bvb lekker abstractie makend van het aantal lichtJAREN dat de voorwerpen onderling en van jezelf verwijderd zijn!!

Daarom vind ik de theorien over de ster Betelgeuse (super rode reus) en zijn komende supernova zo boeiend!! geschat wordt dat dit super-nova gebeuren zal plaats grijpen tussen NU en 100000 jaar. Een journalist pleegde daar een heel lyrisch artikel over toen dit "probleem" plots weeral eens aan hot topic was dit jaar (komkommertijd zeker?) ... helaas staat dat ding op 643 lichtjaren van de aarde, als dat dus morgen gebeurt, wie krijgt dat dan te zien??? en wie voelt daar dan de eventuele impact van? ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                    Als men 3 dimensionele constellaties gaat projecteren in een 2 dimensioneel systeem/vlak en dan de kijkhoek kiest die het beste past bij de "theorie" dan kan men ongeveer alles "bewijzen" wat men wil .. daarbij bvb lekker abstractie makend van het aantal lichtJAREN dat de voorwerpen onderling en van jezelf verwijderd zijn!!

Daarom vind ik de theorien over de ster Betelgeuse (super rode reus) en zijn komende supernova zo boeiend!! geschat wordt dat dit super-nova gebeuren zal plaats grijpen tussen NU en 100000 jaar. Een journalist pleegde daar een heel lyrisch artikel over toen dit "probleem" plots weeral eens aan hot topic was dit jaar (komkommertijd zeker?) ... helaas staat dat ding op 643 lichtjaren van de aarde, als dat dus morgen gebeurt, wie krijgt dat dan te zien??? en wie voelt daar dan de eventuele impact van? ..
                    Zeer juist !
                    Je gebruikt het woord "helaas" zeer terecht, en ik gebruik het woord ook zeer overwogen, de meeste mensen beseffen "helaas" niet wat de betekenis is van een lichtjaar.
                    En het is momenteel te laat op de avond om me aan hogere dimensie-problematiek te wagen

Comment

Working...
                    X