Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iphone 4 of samsung galaxy s3 mini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: iphone 4 of samsung galaxy s3 mini

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
    Via de belgische website van Apple kost de iPhone 5 van 64 GB nu exact € 919, BTW en verzending inclusief.
    Dat ze duur zijn, da's waar. Maar laat ons appels met appels vergelijken.
    Een iPhone 5 met 32 GB geheugen kost € 799.
    Een Samsung Galaxy S3 met 32 GB geheugen kost € 729.
    Een verschil, maar niet zo heel groot.

Wat exclusiviteit betreft, misschien is een iPhone niet zo exclusief meer als vroeger.
    Maar ik kies geen smartphone op basis van exclusiviteit.
    Ehm geen idee waar jij je prijzen vandaan haalt voor de Samsung Galaxy S III, maar de 64 GB versie kost 579 (klik), de iPhone 5 64 GB kost 899 (klik).

Een groot prijsverschil dus! De Samsung met 64 GB is zelfs goedkoper dan de iPhone met 16 GB.
    70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
      Ehm geen idee waar jij je prijzen vandaan haalt voor de Samsung Galaxy S III, maar de 64 GB versie kost 579 (klik), de iPhone 5 64 GB kost 899 (klik).

Een groot prijsverschil dus! De Samsung met 64 GB is zelfs goedkoper dan de iPhone met 16 GB.
      De Samsung III 32GB idd €729 bij Cool Blue: http://www.smartphoneshop.be/product...32-gb-wit.html
      En inderdaad, bij Mobistar is de iPhone €899,9: http://www.mobistar.be/nl/aanbod/info/iphone-5#tab-2
      Last edited by Sultana; 29 december 2012, 16:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        De Samsung III 32GB idd €729 bij Cool Blue: http://www.smartphoneshop.be/product...32-gb-wit.html
        En inderdaad, bij Mobistar is de iPhone €899,9: http://www.mobistar.be/nl/aanbod/info/iphone-5#tab-2
        Ja ok, maar het is het gemakkelijkst om te kijken naar de goedkoopste winkels he voor een product Het is niet omdat coolblue duurder is dan bvb alternate dat deze beter is qua service oid. Ik heb goede ervaringen met alternate en slechte met coolbue, waardoor ik niet meer coolblue wil kopen ook al zouden ze iets goedkoper zijn, wat zelden het geval is, meestal zijn ze duurder als de rest.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Ik heb goede ervaringen met alternate en slechte met coolbue,
          ???? da's straf, ik ken geen enkele maar ook geen enkele winkel waar een product zo gemakkelijk wordt omgewisseld voor een nieuw exemplaar als coolblue, nog nooit problemen gehad, super vriendelijk, correct . . . slechts één nadeeltje, je moet in de winkel zelf soms lang wachten voor het je beurt is ( uitgezonderd voor garantieproblemen, daar is zelfs een aparte balie voor )
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            ???? da's straf, ik ken geen enkele maar ook geen enkele winkel waar een product zo gemakkelijk wordt omgewisseld voor een nieuw exemplaar als coolblue, nog nooit problemen gehad, super vriendelijk, correct . . . slechts één nadeeltje, je moet in de winkel zelf soms lang wachten voor het je beurt is ( uitgezonderd voor garantieproblemen, daar is zelfs een aparte balie voor )
            Door omstandigheden was Coolblue mij een bedrag van een kleine 100 euro verschuldigd. Ik heb uiteindelijk 7 maanden mogen wachten tot wanneer dit bedrag op mijn rekening stond en heb hiervoor zo'n 8 keer gebeld, 10 mails verstuurd en steeds kreeg ik een belofte dat op een bepaalde datum dat geld op mijn rekening ging staan. Reden: 'boekhouding loopt achter'. Als die datum dan telkens gepasseerd werd, hoorde ik niks van hen waarom het geld er niet opstond. Terug bellen, mailen etc en weer dezelfde uitleg en weer 2 weken later. Dit vind ik geen praktijken, andere winkels waar ik hetzelfde heb, storten dat bedrag steeds binnen de 2 weken -1 maand.

Daarnaast had ik out of the box problemen met de wifi van mijn smartphone die ik er gekocht heb. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met hen en gezegd dat ik het toestel graag wou inwisselen tegen een nieuw exemplaar omdat deze een slechte wifi verbinding had. Ik wou het toestel uiteraard niet in reparatie sturen omdat het nieuw was, en minder dan 2 weken geleden aangeschaft werd. Via de telefoon kon mij niet gegegarandeerd worden dat ik een nieuw toestel toegestuurd ging krijgen, daarvoor moesten ze eerst het toestel zien. Ook al zei ik dat het in totale nieuwstaat was, maar 10 minuten uit de verpakking geweest, konden ze mij dit niet via de telefoon beloven. Ik ben dan de volgende dag speciaal naar Antwerpen gereden om er zeker van te zijn dat ik een nieuwe kreeg en hij niet in reparatie ging. 's Ochtends belde ik nog naar hen om te vragen of er nog één in voorraad was en of ze die opzij wilden zetten voor mij, voor wanneer ik langskwam een uurtje later. Ik kom daar aan, natuurlijk hadden ze dat toestel al verkocht aan iemand anders ondertussen. Voor niets naar Antwerpen gereden en 3 dagen zonder smartphone gezeten, er zat nog een weekend tussen.

Comment

LaurentS, daar zou ik inderdaad ook niet mee kunnen lachen . . .
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Over exclusiviteit gesproken : waarom voelt elke niet-Apple smartphone aan als een goedkoop stuk plastic, ook al kosten ze ook flink wat centen ?
                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                  Over exclusiviteit gesproken : waarom voelt elke niet-Apple smartphone aan als een goedkoop stuk plastic, ook al kosten ze ook flink wat centen ?
                  Da's ook wel een beetje kort door de bocht. Ik heb die Galaxy S3 vastgehad, en die voelde toch echt niet goedkoop aan hoor.
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Zelf een BB gebruiker maar als ik een HTC One in de handen heb dan voelt dat echt niet als een stuk plastic

Comment

Ik vind trouwens dat de iPhone 5 ook wel een stuk fragieler aanvoelt dan zijn voorgangers.
                      En aanvoelen staat nog steeds niet synoniem voor effectief zijn.
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Dan denk ik vooral dat jij eens wat meer smartphones moet vasthouden hoor, want nu klink je enkel als een Apple fanboy Voor de meeste Samsung smartphones ben ik het met je eens, maar een HTC One X/S voelt zeker niet goedkoper of plastic aan in vergelijking met een iPhone. Ook mijn Motorola Razr is zeker niet minder degelijk of plastic als een iPhone met zijn Gorilla Glass, roestvrij stalen core, aluminium buitenkant en kevlar achterkant Die zijn scherm of achterkant blijft tenminste heel als je die laat vallen, ook onderdompeling in water is geen enkel probleem.

Comment

Dan denk ik vooral dat jij eens wat meer smartphones moet vasthouden hoor, want nu klink je enkel als een Apple fanboy
                          Heb de Samsung Galaxy S3 vastgehad, voelt goedkoop aan. De HTC One X is beter maar nog niet om naar huis te schrijven. Ook van de Google Nexus (die ik wou kopen voor ik m'n 4S kocht) vind ik niet dat hij aanvoelt als een kwaliteitsfoon (voor de prijs dan).
                          Mijn persoonlijk gevoel, als jullie dat niet vinden, tja dan is dat zo. Ben geen fanboy, heb lang overwogen om een Android te kopen, maar niet gedaan...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Wel, ik ben intussen wèl 'fan' van Apple geworden (en neen, da's niet synoniem voor kenner).
                            Maar zoals ik al eerder zei, die iPhone 5 heb ik pas sinds zaterdag en ik vind niet dat hij even degelijk en solide aanvoelt als de voorgangers.
                            Misschien komt het door zijn lager gewicht in combinatie met het iets groter formaat...

Comment

Heb de Samsung Galaxy S3 vastgehad, voelt goedkoop aan. De HTC One X is beter maar nog niet om naar huis te schrijven. Ook van de Google Nexus (die ik wou kopen voor ik m'n 4S kocht) vind ik niet dat hij aanvoelt als een kwaliteitsfoon (voor de prijs dan).
                              Mijn persoonlijk gevoel, als jullie dat niet vinden, tja dan is dat zo. Ben geen fanboy, heb lang overwogen om een Android te kopen, maar niet gedaan...
                              De Galaxy Nexus is gemaakt door Samsung En daar ben ik het helemaal met je eens, Samsungs voelen goedkoop aan door het vele gebruik van glad plastic. De One X is in orde vind ik, maar nog altijd niet zo goed als mijn Razr qua bouwkwaliteit vond ik. Ik heb ook liefst materialen als glas en metaal. De iPhone 4/4s vind ik goed aanvoelen, maar alle verhalen van gebroken glas aan de voorkant en achterkant vind ik ook niet om over naar huis te schrijven... Ik ken verschillende mensen in mijn omgeving met een iPhone die hun voor of achterkant al hebben moeten laten vervangen, ik ken quasi geen enkele Android gebruiker bij wie dat gebroken is.

Comment

Working...
                              X