Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yamaha RX-V773

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Yamaha RX-V773

Kan iemand mij een goede winkel aanraden waar men Yamaha verkoopt?
    Ik ben namelijk zinnens om de RX-V773 te kopen.
    Liefst in de regio Mol, Geel,Turnhout of Hasselt.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Yamaha RX-V773

Mag het oook een online shop zijn?

Alvast vaal plezier met je nieuwe yamaha.

Na 20 jaar yamaha ben ik overgestapt naar marantz. Vind het warmer klinken dan de yamaha.

Ben ooit begonnen met de yamaha ax-500 dan de ax-750. Daarna overgestapt naar homecinema met de rx-v620 dan rx-v661 en daarna als laatste de rx-v765.
    Yamaha heeft heel veel DSP functies maar uiteindelijk gebruikte ik die zelden. Ook loopt yamaha altijd wel wat achter als jehet op features aankomt.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Coolblue

Comment

Mijn eerste stereo installatie ooit was een Marantz met Marantz boxen. Die klonken inderdaad heel warm. Dat systeem moet nu zowat 40 jaar oud zijn maar speelt nog altijd even goed, maar nu met Jamo boxen en die zijn beter dan Marantz.
        Mijn tweede systeem, veruit het beste wat ik ooit gehad heb, was Kenwood met Wharfedale boxen en een joekel van een Kenwood bass reflex.
        Nu heb ik een Yamaha RX-V550 met Yamaha boxen. Alleen is de midden speaker niet naar mijn gedacht en beschikt de RX-V550 niet over HDMI aansluitingen.
        Daarom dacht ik de RX-V773 en een andere midden spraker te kopen.
        Met ouder worden hoor ik ook minder de midden en hoge tonen, daarom mijn voorkeur voor een Japans systeem, die hebben sowieso altijd een scherpere klank.
        De prijs voor de RX-V773 valt toch nog mee vind ik. Waarschijnlijk zal een goede midden speaker bijna even veel kosten.
        Met dank voor de snelle respons heren.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Als het goedkoper mag zijn ...
          http://www.bobshop.nl/nl/beeld-en-ge...eceiver/p43582

Het gehoor van iedereen gaat erop achteruit, net als speakers die 40 jaar oud zijn. Het materiaal dat op die wooferkes zit wordt wat harder door de jaren, zelfde principe als met autobanden eigenlijk. Alleen hoor je dat niet, omdat dit niet van vandaag op morgen verandert.

Ik heb een yamaha versterker gekocht op de solden in de fnac een hele tijd terug. Dat was een aanvaardbare prijs. Helaas is dit produkt ook iets geworden voor 'box shifters'. De meerwaarde om zoiets in een speciaalzaak te kopen is ver te zoeken, zeker als je hun prijzen bekijkt.

Comment

Working...
          X