Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kirsten ik heb hetzelfde voorgehad en heb de laatste versie van Flash eraf gegooid en de vorige versie teruggeplaatst ... alles werkt weer perfect nu !
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
Awel, om al die misérie te vermijden, PROBEER Chrome ne keer......
Ik heb dat ook allemaal meegemaakt. Plots werkte die joetjoep nie meer....
Dagen zitten sukkelen met die Flash Player.....
Dan eens in Chrome uitgetest, en wonder boven wonder daar werkte alles.....
Enfin, ik zou het ten minste eens efkes uit testen.
Baat het niet dan schaadt het niet
Ik heb Chrome al eens geprobeerd in het verleden, werkt behoorlijk maar heb het verwijderd omdat ik liever en makkelijker met Firefox of IE werk.
Gebeurt dagelijks wanneer ik CCleaner draai, dan wordt den boel sowieso opgekuist.
Soit, ik heb de raad van Sieg opgevolgd en ik kan dus terug filmpjes bekijken. Waaraan het lag weet ik niet maar plots kon ik niet langer filmpjes bekijken.
Na de laatste Flash versie eraf te gooien en de vorige terug te plaatsen werkt alles weer naar behoren.
Iedereen alvast bedankt voor het brainstormen en de hulp!
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Die "Shockwave Flash" plugin IS adobe flash player...
Jan
Ah, wist ik niet
Ik heb nochtans alle updates van Abobe Flash binnen gehaald Jan.
Ik bedoel daarmee dat ik nog geen problemen hebben ondervonden met Youtube.
Google maar op "An error occuured. Please try again later".
Staan verschillende dingen te lezen
(die relateren aan FF.)
Waarom? ik werk al +-15 jaar met Firefox & IE en wil daarmee gewoon blijven werken en filmpjes bekijken.
Dus probleem is hiermee nog niet opgelost, toch bedankt voor de info.
Waarom? Troubleshooting tiens. IE was ook al goed geweest. Als iets niet werkt probeer je eerst een oorzaak te vinden. Er is niemand hier die je chrome wil opdringen. Veel websites worden trouwens niet behoorlijk getest in chrome en werken dus niet zo goed. Ik doe dus alles in chrome en schakel over op firefox als iets niet werkt.
Chrome is trouwens verantwoordelijk voor de race naar updates. De hoofdreden was dat bepaalde features niet in een release raakten omdat ze al aan het beta testen waren, waardoor het zeer lang kon duren voor iets in een browser zat. Nu is het niet erg als een feature de release niet haalt, omdat er 6 weken later al een nieuwe versie is.
Firefox heeft dit systeem overgenomen om bij te kunnen blijven, met als gevolg dat soms bepaalde dingen stuk gaan die vroeger wel werkten. Internet explorer gaat dus weer achterop hinken, maar is wel, ik dacht dat ik het nooit zou zeggen, een zegen voor webontwikkelaars, wegens stabiel.
Comment