Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantie frankrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vakantie frankrijk

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    wat een kul zeg..
    ----
    als we in het Franssprekende deel van België op vakantie zijn hebben we nooit problemen.
    nee....nooit meer Frankrijk en Leve België.
    grt,bouk.
    Je hebt gelijk, het is kul, maar de Fransen denken dat nog steeds.
    In in Wallonië begrijpen ze dat de Nederlanders het grootste deel uitmaken van de toeristen die blijven overnachten.

Comment

Gordes, Roussilon, Orange, Vaison La-Romaine, mooi Parc Natural Luberon (oker gekleurd zand)
      toffe stad Aix-en-Provence

iets meer zuidelijker Grimaud ook toffe logies bij Belgen http://www.aux-merveilleux.com/ als je hier meer land inwaarts gaat/rijd zijn er nog zeer mooie dorpjes, Borm le mimosa en nog vele anderen
      (!!niet Port Grimaud) zeer druk)
      groetjes Ingrid

Comment

Ik zie het al, dat gaan meerdere vakanties verspreid over de jaren worden

Naar Normandie willen we binnenkort ook gaan, maar dan voor een lang weekend of een midweekje.
        Groetjes,
        Dominic

Comment

We hebben ondertussen een huisje geboekt via een site en staan op het punt om het voorschot te betalen maar voor de zekerheid toch nog even checken hier;
          Heeft er iemand al ervaringen met http://www.vakantie-provence.be/index.htm ?
          Groetjes,
          Dominic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
            We hebben ondertussen een huisje geboekt via een site en staan op het punt om het voorschot te betalen maar voor de zekerheid toch nog even checken hier;
            Heeft er iemand al ervaringen met http://www.vakantie-provence.be/index.htm ?
            Geen ervaringen, maar toch bedankt voor de link. Ben nl. ook op zoek naar een vakantieverblijf in de Provence voor 10 personen.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ziet er in elk geval niet slecht uit als je Bart en Caroline mag geloven. Heb al een mail gestuurd en ben benieuwd hoe men zal reageren op onze behoeftes.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Wij zouden volgend jaar met de auto richting frankrijk gaan.

grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Ziet er in elk geval niet slecht uit als je Bart en Caroline mag geloven. Heb al een mail gestuurd en ben benieuwd hoe men zal reageren op onze behoeftes.
                  Ze reageren in ieder geval zeer snel op mails.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  Handig link Bouk, bedankt. Sommige dingen wist ik niet eens.

In Duitsland en Frankrijk moet de functie voor flitsmeldingen zijn uitgeschakeld! Dit geldt zowel voor losse als geïntegreerde navigatiesystemen
                  Hoe kunnen ze dat nu controleren. Als je ziet dat er politie in de buurt komt schakel je dat toch vlug even uit?
                  Groetjes,
                  Dominic

Comment

......... Als je ziet dat er politie in de buurt komt schakel je dat toch vlug even uit?
                    dan ben je meestal te laat.
                    grt,bouk.

Comment

Ze reageren in ieder geval zeer snel op mails.

Handig link Bouk, bedankt. Sommige dingen wist ik niet eens.

In Duitsland en Frankrijk moet de functie voor flitsmeldingen zijn uitgeschakeld! Dit geldt zowel voor losse als geïntegreerde navigatiesystemen
                      Hoe kunnen ze dat nu controleren. Als je ziet dat er politie in de buurt komt schakel je dat toch vlug even uit?
                      effe snel uitschakelen zit er niet in, hoor, als je plots aangehouden wordt en trouwens je mag de flitssoftware van deze landen er zelfs niet meer opstaan hebben, vorig jaar zware controle gehad in de buurt van Nîmes en toen hebben ze de software van mijn TomTom nagekenen, en kwamen ze tot de constatie dat Frankrijk, Zwitserland en Duitsland er niet meer opstond. En ze hebben dat wel degelijk nagekenen want ze hebben me gezegd wat er wel en wat er niet opstond!! Ook de alcoholtester hebben ze gecontroleerd, die moesten we toen ook al aan boord hebben, maar er werden nog geen boetes uitgeschreven. Nu wel degelijk wel en het niet in bezit hebben kost je €70 als ik me niet vergis!
                      Last edited by RichKE; 15 januari 2013, 13:21.
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

amaai dan zijn ze nogal streng.
                        Ik heb nog zo'n oude garmin nuvi 200 of 250. Daar zitten standaard flitspaallocaties van europa op als ik me niet vergis. Is dat dan mogelijk om Frankrijk apart uit te schakelen?
                        En waar kan je alcoholtesters kopen?
                        Groetjes,
                        Dominic

Comment

......En waar kan je alcoholtesters kopen?
                          hebben jullie geen soort ANWB in België.
                          daar kan je al die dingen kopen.
                          grt,bouk.

Comment

amaai dan zijn ze nogal streng.
                            Ik heb nog zo'n oude garmin nuvi 200 of 250. Daar zitten standaard flitspaallocaties van europa op als ik me niet vergis. Is dat dan mogelijk om Frankrijk apart uit te schakelen?
                            En waar kan je alcoholtesters kopen?
                            Je kan dat afzonderlijk uitschakelen bij Garmin. Via de PC kan je die files definitief "deleten" die betrekking hebben die locaties.
                            Als je, bij Garmin, een software update van je kaarten doet ben je ook in orde (betalend). Voor Frankrijk heb je geen locaties meer maar veilige zones. En die zones kunnen soms vele kilometers lang zijn.

Een interessante PDF file : Uitschakelen van POI's (Zie vanaf blz. 5 en voor de moedigen blz. 8)
                            Last edited by Skitch; 15 januari 2013, 15:02.
                            "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                            Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Met de coyote hoef je niks te doen, enkel je abonnement betalen.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik vond de Dordogne een erg mooie streek, wij verbleven in Montignac.
                                Erg veel kastelen en tuinen in de streek. Een vrij ruw landschap en in vergelijking met het zuiden erg groen.
                                Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
                                Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Working...
                                X