Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 920 . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia Lumia 920 . . .

Ik heb lang getwijfeld maar dan toch de knoop doorgehakt, half januari zou ik hem moeten toe krijgen . . . de iPhone 4 is gereserveerd want die gaat dus buiten.
    Nog mensen hier die voor een smartphone gaan met windows 8?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Nokia Lumia 920 . . .

Congrats ! Altijd plezant "nieuw speelgoed" !
    Ik ga binnenkort voor een Dell Precision M6700 ( doe maar is een search - wordt je ook van je sokken geblazen )

Enfin, hier nog steeds tevreden van mij aifeun.
    Maar wat er tegenwoordig op de markt komt ziet er zeker niet slecht uit.

We kijken al uit naar je eerste review....

PS: Mijn Dell zal ook pas voor januari zijn.... ( als ik deze week bestel )
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Congrats ! Altijd plezant "nieuw speelgoed" !
      Ik ga binnenkort voor een Dell Precision M6700 ( doe maar is een search - wordt je ook van je sokken geblazen )

Enfin, hier nog steeds tevreden van mij aifeun.
      Maar wat er tegenwoordig op de markt komt ziet er zeker niet slecht uit.

We kijken al uit naar je eerste review....

PS: Mijn Dell zal ook pas voor januari zijn.... ( als ik deze week bestel )
      Ben zelf blij als mensen blij zijn
      Zeg, die "aifeun", is dat een Engelse haardroger?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Listen carefully, i will say this only once: it is an iPhone app to dry your hair

Listen carefully, i will say this only once: it is an iPhone app to dry your hair
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Ah, nu ben ik gerust gesteld

Ferm stuk die Nokia. Heb even gekeken op het net.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Heb momenteel een smartphone met Win Phone Os 7.5 (ook een Lumia) en ik moet zeggen dat ik er meer en meer ben van gaan houden. Heb hier nog een iPhone voor privé gebruik en die begint me meer en meer te ergeren. Ook al kun je ze niet vergelijken qua hardware (650€ <> 230€) toch zit er meer potentieel in Windows Phone OS imo.
            Alleen moeten er dringend meer apps bijkomen op de Market Place!!
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Hier ook een Lumia 7.5, gelukkig begin 2013 update naar 7.8 .

Gebruiksvriendelijk, zonder al te veel prulletjes. Het zijn de prestaties die tellen. Er zijn wel nog een aantal elementaire zaken waar aan gewerkt moet worden. Bijvoorbeeld het bepalen van het geluidsvolume is ondermaats geregeld en het werken van bepaalde apps onder locked screen. Voor de rest niets dan lof.

Comment

inderdaad een leuk ding om mee te spelen die 920:

grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zit hier ook op windows Phone 7.5, zalig en veel praktischer dan een iphone (dat ik voordien had). Lumia 920 wordt zeker en vast de volgende mocht deze het ooit begeven.

Comment

Nokia en Microsoft zijn allebei grote spelers op de smartphonemarkt geworden. Ze hebben dus hard, zeer hard gewerkt aan het ontwerpen van een unieke telefoon. Het resultaat? De Lumia 920 is een groot succes. Hij is inderdaad behoorlijk groot en indrukwekkend! Maar dat heeft meerdere rededen: de grootte van het scherm (4,5 inch), maar ook de behuizing van polycarbonaat en het feit dat hij van stevige materialen is gemaakt die hem zowat onbreekbaar maken. Zelfs de iPhone 5 ziet er "klein" uit naast de Lumia 920.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

amai:

"Conclusie

Volgens ons is de Nokia Lumia 920 wellicht de beste smartphone op de markt. Hij is snel, de batterij houdt het meer dan een dag uit en je kan gemakkelijk typen op het aanraakscherm. Bovendien beschikt hij over fantastische innovaties. Het Dolby-geluid is onberispelijk. De foto’s zijn van zeer grote kwaliteit."

En is niet de enige die er zo met lof over spreekt: zelfs alle "professionele" reviewers op youtube zijn er vol lof over .

Comment

Working...
                      X