Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
geen idee.
stond op het menu in het hotel waar we overnachten.
grt,bouk.
Wij kregen er ooit van onze buur-jager (is nu reeds een paar jaar gestopt met jagen) en hij had ons aangeraden er ook eens te kopen in de supermarkt ter vergelijking.
Het verschil was immens, de wilde was iets taaier maar vele keren beter van smaak.
In vele restaurants geven ze er een zo felle saus bij dat je niet eens de echte smaak van het vlees meer hebt...jammer, want op die manier smaakt alle vlees "goed" (naar de saus wel te verstaan ).
Wat heel normaal is, zoals bouk schreef seizoensgebonden topics mogen/moeten weer open als het betreffende seizoen er aan komt.
Laat het eens een heel klein beetje sneeuwen deze winter.......direct een paar honderd reacties er bij in het topic van de winterbanden.
Ook al is het in vele niet-fotografie-gerelateerde topics, soms/meestal : blabla, flauwekul, gebeuzel, geleuter, geouwehoer, gewauwel, gezeur, gezever, gezwam, gezwets, klap, klets, lariekoek, prietpraat, quatsch, onzin, en ook al reageer je zelf niet, het is soms hilarisch om lezen, en ook dat kan plezant zijn .
Aan de mods: doe hier maar een slotje op, dit wordt een maatschappelijke discussie, en we gaan dat hier toch niet oplossen.
Beetje kort door de bocht zeker Tommie !?!?
Ben je jager misschien ? Het is niet omdat iemand jagers nietsnutten vindt, en een ander vindt dat ze voor een bijdrage aan de natuur zorgen, en dat daardoor een discussie niet opgelost raakt, men die ook moet sluiten niet ??
En er is volgens mij tot op heden nog niks persoonlijks en/of maatschappelijks aan deze discussie toch ?
Zal de discussie over winterbanden opgelost raken, zal deze over aandelen opgelost raken, deze over het voetbal ? Ik denk het niet, en het hoeft ook niet, niet elke discussie moet per definitie opgelost raken toch !?
PS En dat van die zak popcorn... das al een oude en ietwat afgezaagde... zoek eens een andere leuke .
Eén van de leukste topics van de afgelopen jaren vond ik deze van de 'Auto lijkt dood'. Een pak would be garagisten hadden de oorzaak gevonden, en toen verdwijnt de TS...
Nu zitten ze allemaal op hun honger omdat ze niet weten wie het bij het juiste eind had .
Misschien had TS wel de batterij uit z'n auto genomen om op te laden en was hij vergeten die terug te plaatsen.... echt een billenkletser dit topic.
Zo zouden er meer moeten zijn.
Ik ben ooit tegen de chitchat geweest, maar ben bij nader inzien heel blij dat die er is. Ipv elke dag het mopje op de Druivelaar te lezen, kijk ik elke dag eens naar sommige topics in chitchat.
En dat er met mijn "bijdragen" ook al eens gelachen wordt... geen enkel probleem, ik laat dan tenminste iemand anders eens lachen .
Als we ons maar amuseren niet !
Comment