Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jacht Ardennen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jacht Ardennen

Als
    Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    Mensen = (zijn) varkens...
    Dan Varkens = Mensen

En dat willen we die dieren toch niet aandoen?
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Er zijn er bij die zelfs voor de boswachter niet achteruitgaan ,een tweetal jaar geleden omgeving Bertrix kwam een boswachter zeggen dat ze op die plaats niet mochten postvatten maar wat verder , gevolg dat die jager voor de boswachter in de grond heeft geschoten.
      Denk dat die jager zen geweer mag opbergen voor goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
        Als
        Dan Varkens = Mensen
        Verkeerde redenering. Mussen = vogels maar vogels = mussen klopt meestal niet.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manos Bekijk bericht
          Er zijn er bij die zelfs voor de boswachter niet achteruitgaan ,een tweetal jaar geleden omgeving Bertrix kwam een boswachter zeggen dat ze op die plaats niet mochten postvatten maar wat verder , gevolg dat die jager voor de boswachter in de grond heeft geschoten.
          Denk dat die jager zen geweer mag opbergen voor goed.
          Wat bedoel je eigenlijk met deze post? Misschien had die ene specifieke jager (om niet iedereen over dezelfde kam te scheren) geen schrik van de boswachter. Je volgende zin is dat die zijn geweer mag opbergen, dus waar is het probleem? De regels zijn er om gevolgd te worden zowel voor jou, mij als iedereen. Diegene die er zich niet aan houdt, mag de gevolgen dragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            volgens de regels van de wiskunde zijn de argumenten links en rechts van een = teken gelijk aan elkaar.

Toch zou het een ramp voor die dieren zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              Spreek je voor jezelf?
              Ik ben woonachtig in het Antwerpse, dus nee...

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Daar gaat het niet om, ooit al problemen gehad met dieren? ikke niet, zij accepteren mij allemaal om "wie ik ben", wat niet van *zo gezegde* intelligente "mensen" kan worden gezegd...
              Last edited by kirsten_dl; 3 december 2012, 15:43. Reden: nvt
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                Daar gaat het niet om, ooit al problemen gehad met dieren? ikke niet, zij accepteren mij allemaal om "wie ik ben", wat niet van *zo gezegde* intelligente "mensen" kan worden gezegd...
                Dito hier! Of het nu om mijn lieve kater gaat, of over een dier in het wild, een dier zal steeds eerlijk zijn. Of je opvreten, maar dan enkel omdat het honger heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Voor éénieder die beweert dat ze der stomdronken staan: politie bellen, openbare dronkenschap is niet toegestaan. Ook rijden deze mannen nog met wagens, en dronken rijden is ook al niet toegestaan.

Btw, hier nog nooit een jager tegengekomen die alcohol dronk, enkel koffie...
                  tlijkt mij moeilijk mikken met een stuk in uw kl*ten
                  Ik heb het hier al meermaals meegemaakt, het is gelijk in alles hé, er zitten er verantwoordelijke tussen (lees kijken waar ze schieten, niet drinken, ...) en van die zotten die alles aan hun laars lappen.

En die die niet achteruitgaan voor de boswachter, dan hebde een slechte boswachter want hier gaat hij voor niets achteruit. Maar die gaat er dan ook niet voor terugdeinzen van zelf zijn geweer te gebruiken als ze te ver gaan en ze weten het.

Comment

kirsten_dl;3731069]Ik ben woonachtig in het Antwerpse, dus nee...
                    Dus ook nog op de parking!

Allemaal? Dat dacht die ene ook die tussen de grizzly's ging leven!
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Dus ook nog op de parking!
                      Nee nee, toch niet, ik woon net niet op de héél grote parking.

Allemaal? Dat dacht die ene ook die tussen de grizzly's ging leven!
                      tsja... gekken en mensen die ferm overdrijven zullen altijd wel bestaan zeker?
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Die boswachter is niet achteruit gegaan, daarom heeft die jager voor hem in de grond geschoten en heeft nu een rechtzaak aan zen been en zit diep in de schit daardoor. Dronken op de jacht geeft dan ook voorgaande voorval (ken boswachter)
                        Moesten ze eens die mannen doen blazen op de jacht mogen er een derde naar huis gaan.
                        Er zijn er bij die nog niet nuchter zijn van hun aankomstfeestje de avond ervoor.
                        Nog wat leesvoer :

Last edited by Manos; 4 december 2012, 01:02.

Comment

Die boswachter is niet achteruit gegaan, daarom heeft die jager voor hem in de grond geschoten en heeft nu een rechtzaak aan zen been en zit diep in de schit daardoor. Dronken op de jacht geeft dan ook voorgaande voorval (ken boswachter)
                          Moesten ze eens die mannen doen blazen op de jacht mogen er een derde naar huis gaan.
                          Er zijn er bij die nog niet nuchter zijn van hun aankomstfeestje de avond ervoor.
                          Nog wat leesvoer :

http://forum.politics.be/archive/index.php/t-88663.html
                          Overdrijven is een kunst... en overdrijven ook...

Ik ken een informaticus die zat op het werk toekwam. Alle informaticussen zijn zat.
                          Ik heb ooit een whiskey verslaafde wiskunde leerkracht gehad. Alle wiskunde leerkrachten zijn wiskey verslaafden.
                          Ik ken een fotograaf die geen verstand heeft van diafragma/sluitertijd/iso. Geen enkele fotograaf kent dat.
                          Ik ken een forum waarin ze in alles overdrijven. Elk forum overdrijft.

punt bewezen? of gaan we nog even verder...
                          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                            Overdrijven is een kunst... en overdrijven ook...

Ik ken een informaticus die zat op het werk toekwam. Alle informaticussen zijn zat.
                            Ik heb ooit een whiskey verslaafde wiskunde leerkracht gehad. Alle wiskunde leerkrachten zijn wiskey verslaafden.
                            Ik ken een fotograaf die geen verstand heeft van diafragma/sluitertijd/iso. Geen enkele fotograaf kent dat.
                            Ik ken een forum waarin ze in alles overdrijven. Elk forum overdrijft.

punt bewezen? of gaan we nog even verder...
                            Absolu(u)t!
                            Veralgemenen is een erg interessante manier om aan statistiek te doen. Zo ontstaan ook xenofobie en racisme, maar dit terzijde.
                            Wat de fotograaf betreft, dat zou wel eens kunnen kloppen, natuurlijk

Comment

T'is weer jacht he mannen

http://youtu.be/f4fLqCpbR1A
                              Last edited by Manos; 13 december 2013, 01:25.

Comment

T'is weer jacht he mannen

http://youtu.be/f4fLqCpbR1A
                                heel goed.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X