Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compleet ongelofelijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compleet ongelofelijk

Heeft niks met fotografie te maken, wel met perspectieven. Als je hier niet van achterover valt weet ik het ook niet.
    Sommigen zullen hem wel kennen maar Julian Beever is werkelijk ongelofelijk.
    Gaan zitten vooraleer je klikt. Zelfs bloednuchter is het bijna niet te vatten.

Julian Beever is a street artist, known all over the world for his incredible 3D illusions drawn on the pavement of many big cities.

Paul

Re: Compleet ongelofelijk

Prachtig,
    Patrickse en ik hebben het geluk gehad ooit in de Nieuwstraat te Brussel bij een dergelijke artist te staan en bezig te zien.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

Je hebt dit ooit al ergens gezien maar dit is gewoon kunst echt mooi gedaan allemaal
      tof om dit delen

Comment

Fantastische kunstenaar, heel knap.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Gene gewone zot hé.
          Dat is kunst.
          Wat zouden Rembri, Van Dijck en zovele andere kunstenaars van toen daarvan gedacht hebben...een heel andere tijd en andere stijl natuurlijk....
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            Prachtig,
            Patrickse en ik hebben het geluk gehad ooit in de Nieuwstraat te Brussel bij een dergelijke artist te staan en bezig te zien.
            Sommige van de foto's zijn in de Brusselse Nieuwstraat en aan de beurs getrokken, dus misschien was hij het wel. Heb er ook ooit eens zo ene gezien en in het echt is het nog indrukwekkender dan op foto vind ik. Enkel van uit een bepaalde hoek krijg je het effect, anders is het gewoon een bizarre tekening.

Edit: was nog verder aan 't kijken en ik heb toen "Kate's Last Crawl" in de Nieuwstraat gezien.
            Last edited by Mr.D; 23 november 2012, 09:05.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
              Sommige van de foto's zijn in de Brusselse Nieuwstraat en aan de beurs getrokken, dus misschien was hij het wel. Heb er ook ooit eens zo ene gezien en in het echt is het nog indrukwekkender dan op foto vind ik. Enkel van uit een bepaalde hoek krijg je het effect, anders is het gewoon een bizarre tekening.

Edit: was nog verder aan 't kijken en ik heb toen "Kate's Last Crawl" in de Nieuwstraat gezien.
              Juist, dacht ik al. trouwens, diene gast maakt zijn tekeningen met op de hoek een Canon op statief. Als je dan via de zoeker naar de tekening kijkt, snap je het direct.
              Toen ik hem de laatste keer zag is het helaas een paar uur nadien beginnen regenen.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
              X