Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

photobucket.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: photobucket.....

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Tenzij degene die Google Drive hier geïntroduceerd heeft (Geert?) een uitleg heeft.
    Ik kan je wel Dropbox aanbevelen.
    Dropbox lijkt hier inderdaad de beste optie, met Google Drive kan ik hier ook alleen maar een link plaatsen, maar geen open foto.
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.

Ik had deze tip van mijn broer, maar blijkt alleen te werken op Iphone en van die toestanden, maar voorlopig werkt het blijkbaar nog niet op een forum,
    blijkbaar zijn ze de mogelijkheden nog aan het uitbouwen, maar wat dat zal zijn is niet echt duidelijk. KLIK

Op Facebook, twitter en natuurlijk alle Google toestanden blijkt het ook prima te lukken.
    Last edited by Guest42; 18 november 2012, 06:06.

Comment

oke, zal nog maar eens mijn restje geduld aanspreken en verder zoeken....
      heb nu pas eens op een link van bouk geklikt naar photobucket.....nada, noppes niets
      wieltjes blijven draaien......dus duidelijk bij hen het probleem
      groetjes aline
      groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
        oke, zal nog maar eens mijn restje geduld aanspreken en verder zoeken....
        heb nu pas eens op een link van bouk geklikt naar photobucket.....nada, noppes niets
        wieltjes blijven draaien......dus duidelijk bij hen het probleem
        groetjes aline
        Dropbox Aline, werkt perfect. KLIK
        Last edited by Guest42; 18 november 2012, 12:00.

Comment

ik heb nu dropbox geinstalleerd, gezien hoe ik een link moet kopieren, maar het lukt me gewoon niet......
          ik zie iets over het hoofd, maar wat?????

groetjes aline
          groetjes aline

Comment

ik heb nu dropbox geinstalleerd, gezien hoe ik een link moet kopieren, maar het lukt me gewoon niet......

groetjes aline
            Foto's moeten wel in public folder staan, gewoon hier in de bovenbalk derde laatste vakje (voeg beeld toe) aanklikken en daar je link plakken.

Comment

groetjes aline
              Kijk eens even naar deze post.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

werk hier nog steeds met photobucket
                ook bij mij is het vernieuwd en heb geen problemen bij het plaatsen van een foto op BD
                je gaat gewoon in je album naar je foto en je krijgt rechts je links naar je foto om te kopiëren
                het enige wat ik nu wel een klein beetje vervelend vindt is dat je foto's op datum worden gesorteerd waardoor je soms iets verder in het album op zoek moet gaan naar je foto
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

je hebt gelijk, ik ben nu pas nog eens gaan kijken en alles werkt weer...
                  het heeft de hele weekend plat gelegen......
                  enfin, ik gebruik nu dropbox en via een lid hier heb ik het kunnen oplossen om te posten
                  groetjes aline
                  groetjes aline

Comment

Working...
                  X